Gjest Overrasket Skrevet 26. juli 2018 #21 Skrevet 26. juli 2018 (endret) 16 hours ago, AnonymBruker said: Så, dere menn, hvor viktig er dette egentlig med pupper? Man har jo inntrykk av at det er noe av det første dere ser på og at de helst skal være fyldige og store. Anonymkode: 32609...566 Pupper er kjempeviktig, jeg er veldig glad i pupper. Jeg synes de er vakre og sensuelle. Enda viktigere, jeg aktivt liker den størrelsen du beskriver, jeg synes mindre størrelser er kjempepent. Ta f.eks. skuespillere som Alicia Vikander og Rachel McAdams, Emily Browning, dette er veldig vakre damer som tar seg godt ut. Keira Knightley er vel omtrent verdensberømt for å være sexy med små pupper. Hør på Overrasket: Det er ikke viktig om folk flest eller menn flest liker deg, fordi det er nemlig ikke "normalt" at vi blir likt av de fleste. Det som er normalt, er at hver av oss har noen veldig, veldig få som liker akkurat oss veldig, veldig bra. Det er tross alt mye bedre å bli like ekstra godt av noen få, enn å ha en kropp som passer inn i en steretop antagelse om menns preferanser. Så vær stolt av kroppen din, det er alltid noen der ute som liker akkurat deg best. Endret 26. juli 2018 av Overrasket
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 26. juli 2018 #22 Skrevet 26. juli 2018 For puppemenn vil det ha mye å si, for rumpemenn vil det ha lite å si. Det finnes strengt tatt bare to typer menn i denne verden. Ja, og så benmenn da, men de er så sjeldne at de kan ansees som avvikere.
Bubo Skrevet 26. juli 2018 #23 Skrevet 26. juli 2018 Husker en jeg datet for mange år siden, var litt skeptisk til at man ikke så konturene av puppene under genseren. Under genseren viste det seg å være de aller nydeligste og følsomme brystene. Etter den erfaringen liker jeg mange forskjellige typer pupp. Dessuten er små, ref. innlegg tidligere, mer praktiske. Var stolt av din kropp 🤗 1
Gjest Alterego666 Skrevet 26. juli 2018 #24 Skrevet 26. juli 2018 Jeg er ikke veldig opptatt av størrelse på pupper, men liker vel best de er i god proporsjon med resten av kroppen. Ut fra din beskrivelse gjør dine nettopp det. Nyt kroppen din, og husk at sexy sitter mellom øra.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #25 Skrevet 26. juli 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har hatt et ønske om å legge på meg lenge, men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem. Spise mer enn kroppen forbuker (sunt fett og mer) og trene, men trene hvordan? Puppene skal jo ikke flates ut av muskler heller.. Anonymkode: 32609...566 Vet du, om du spiser normalt og er normalvektig, er det helt greit å fortsette som du gjør. Lær deg å bli glad i kroppen din, du høres flott ut. Jeg for min del fikk forresten lettere for å legge på meg etter fylte 20. Anonymkode: d5531...eec 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #26 Skrevet 26. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du, om du spiser normalt og er normalvektig, er det helt greit å fortsette som du gjør. Lær deg å bli glad i kroppen din, du høres flott ut. Jeg for min del fikk forresten lettere for å legge på meg etter fylte 20. Anonymkode: d5531...eec Takk 😊 Jeg er normalvektig, men det hadde ikke gjort noe om jeg hadde fått noen kilo til på kroppen. Er 174 cm høy og veier 64-65 kg. Men høyden og vekten gjør at jeg føler meg litt "formløs". Anonymkode: 32609...566
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #27 Skrevet 26. juli 2018 Følern! alltid vært slank selv, puppene fyller ikke en håndfull engang. Nå er jeg 23 og ble mamma når jeg var 20, så har lagt på meg da (er ca 175-180 høy og veier 80 ca) så puppene har vokst litt. Heldigvis. har vært sammen med samboern i 7 år, og tenker alltid at jeg aldri vil finne noen som liker kroppen min om det en gang skulle bli slutt. Hvem liker liksom små pupper og en dvassen mammamage, tenker jeg🙉😂 tør ikke engang vise magen på stranda! Anonymkode: bdf08...b7c
Hr. Aktiv Skrevet 26. juli 2018 #28 Skrevet 26. juli 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følern! alltid vært slank selv, puppene fyller ikke en håndfull engang. Nå er jeg 23 og ble mamma når jeg var 20, så har lagt på meg da (er ca 175-180 høy og veier 80 ca) så puppene har vokst litt. Heldigvis. har vært sammen med samboern i 7 år, og tenker alltid at jeg aldri vil finne noen som liker kroppen min om det en gang skulle bli slutt. Hvem liker liksom små pupper og en dvassen mammamage, tenker jeg🙉😂 tør ikke engang vise magen på stranda! Anonymkode: bdf08...b7c Ta å sett deg på en benk i byens travligste gate på en lørdags formiddag å se på folkemengden som går forbi. Studer dem å gjerne noter kropper, fasonger m.m. Gjør det så leser du det du har skrevet her etterpå. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #29 Skrevet 26. juli 2018 Er nok litt forskjellig over hva menn liker, men jeg tror at enhver kvinne med selvsikkerhet er en god deal, akkurat som hvordan dere kvinner liker det. Du trenger ikke å være redd for puppene dine. Det finnes veldig mange attraktive kvinner der som ikke har de største puppene. Anonymkode: 3b712...136
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #30 Skrevet 26. juli 2018 Jeg synes faktisk at små pupper er mye mer sexy enn store. Dette kommer fra en som har sett mange pupper! Vær heller stolt og bruk dem som en fordel, jeg vet at mange menn deler samme synspunkt som meg. Anonymkode: 1ee65...6cc 1
Gjest FemaleFuryFancies Skrevet 29. juli 2018 #31 Skrevet 29. juli 2018 På 26.7.2018 den 0.52, AnonymBruker skrev: Vet at det finnes mange ulike preferanser, men jeg trenger kanskje bare litt bekreftelse og boost til selvbildet mitt. Jeg er ei 21 år gammel jente som er født naturlig slank og har former deretter, altså har jeg små pupper. Jeg ser på dem med avsky og har aldri likt meg selv på grunn av det. En pupp fyller en hånd og litt til, de er ikke større enn det. Bruker den minste BH-størrelsen. Kan ikke fordra å gå i stramme gensere eller singlet fordi da synes det ekstra godt hvor små de er. Liker heller ikke formen på dem, for de er ikke runde og struttende. Litt struttende, men ikke så runde og fine som mange med små pupper har. Så, dere menn, hvor viktig er dette egentlig med pupper? Man har jo inntrykk av at det er noe av det første dere ser på og at de helst skal være fyldige og store. Anonymkode: 32609...566 Len deg tilbake og slapp av. Pupper er kun talgkjertler og skal visstnok brukes til å fore avkommet i livets første fase. Det er en merkelig idé å knytte størrelsen på pupper til hvor kvinnelig eller feminin man er. Telte størrelsen, skulle man jo tro at de med størst pupper var mest kvinnelige, men det rimer jo ikke. Mange glemmer at jo mindre å ta i, desto mer å være glad i, for er det mye å ta i, kan man jo spre gladheten/kjærligheten/begeistringen utover, mens er det mindre, må man jo være mer intenst glad i det lille som er:) Fordi moder Natur er slik en mektig motstander, kan være bedre for sjelen at du heller omfavner hva hun nå engang har skjenket deg fremfor å slåss mot henne. Så bare ifør deg trange og stramme gensere, gjerne med brede belter, alt sammen fremhever midjen. (Siden du spør, foretrekkes her heller små pupper og et skarpt blikk enn et dvaskt blikk og desto større...) Historien din minner om et leserbrev ei fra Canada sendte inn til et magasin på begynnelsen av 90-tallet, hvor hun klaget sin nød over at brystene hennes kun var vorter. Derfor bestemte hun seg for å fremheve et hun hadde; lange, slanke, perfekte ben og begynte å gå i virkelig åletrange jeans eller ultrakorte skjørt. Men fortsatt mistet guttene interessen for henne etter å ha sett to ganger på puppene hennes. Inntil hun endag piercet dem med en gullring eller hva det nå var og trakk på seg en trang bluse:) Lykke til:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå