lene24 Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Har vært og prøvd kjole, og har falt helt for denne kjolen, hva synes dere om den? Noen som skal ha den kanskje?http://www.maggiesottero.com/catalog/index.php?54
Olifant Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Tror du må spesifisere hvilken kjole, jeg fikk opp en side med 9 kjoler på...
Olifant Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Okay, her er den. Fin kjole, selv om det ikke er helt min stil. Vet ikke om noen andre som skal ha den. :-)
Gjest Principessa Skrevet 8. mars 2005 #6 Skrevet 8. mars 2005 Hei! Sambo her har sett den kjolen på nettet og syns den var kjempe fin...desverre er det ikke den jeg har endt opp med..men fin er den ja!
cezz Skrevet 8. mars 2005 #7 Skrevet 8. mars 2005 Kjempefin kjole!! Ser ut som man får et VELDIG smalt liv i den, og det er jo ingen ulempe:-)
lene24 Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2005 har et veldig smalt liv fra før av, men den satt kjempe bra på selv synes jeg ikke kjolen så noe videre interessant ut på bildet, i forhold til i virkeligheten! Men slik er det vel med de fleste kjolene...
Kristin S Skrevet 8. mars 2005 #9 Skrevet 8. mars 2005 Utrolig flott kjole!! Fikk nesten lyst på den selv....Selvom jeg har funnet den jeg skal ha.
anyvold Skrevet 8. mars 2005 #10 Skrevet 8. mars 2005 Nydelig!!!!!! Jeg liker den veldig godt, hadde det ikke vært for at jeg ønsket en litt mer praktisk kjole uten slep, så kanskje jeg hadde valgt den. Jeg har valgt Joanna i samme merke.
Bokalven Skrevet 8. mars 2005 #11 Skrevet 8. mars 2005 Vel, siden du spør... Absolutt ikke min stil! Men hvis du synes den sitter fint på deg og du føler deg vel i den OG den passer til din personlighet, så er det jo det som teller, eller hva?
Annevenn Skrevet 8. mars 2005 #15 Skrevet 8. mars 2005 Praktfull! Fasongen er meget flatterende, man får smalnet inn livet. Vet det, for jeg har en lignende selskapskjole. Men upraktisk, det er den nok....
Miori Skrevet 8. mars 2005 #16 Skrevet 8. mars 2005 Flott kjole... :-) Men jeg hadde dratt i den hele dagen....
TeddyToria Skrevet 9. mars 2005 #17 Skrevet 9. mars 2005 Veldig pen kjole! Og jeg vet ikke om noen som skal ha den... Men det er da ikke det viktigste - det aller viktigste er at DU føler deg som en prinsesse!!!
Lille smurf Skrevet 9. mars 2005 #18 Skrevet 9. mars 2005 Praktfull! Fasongen er meget flatterende, man får smalnet inn livet. Vet det, for jeg har en lignende selskapskjole. Men upraktisk, det er den nok.... Mulig jeg er dum....er den sååå upraktisk, da?? Sånn tatt i betraktning at det er en brudekjole og at det er slep???
linky Skrevet 9. mars 2005 #19 Skrevet 9. mars 2005 jeg for min del synes ikke den så upraktisk ut i det hele tatt. skal selv ha slep på kjolen. og som du sier lille smurf: der er en brudekjole..
Snutus Skrevet 9. mars 2005 #20 Skrevet 9. mars 2005 Jeg skal også ha slep og ser ikke noe problem med det. Jeg kommer til å hekte opp slepet utpå kvelden sånn at det er lettere å danse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå