AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #1 Skrevet 25. juli 2018 Men jeg klarte ikke å tenke klart i det hele tatt! Jeg elsket oppmerksomheten fra han jeg likte, men jeg turte ikke å vise noe interesse tilbake. For tenk om han faktisk bare er en dårlig fyr, slik at jeg bare ble såret dersom jeg faktisk viste interesse. Grunnen til at jeg holdt han slik var jo egentlig bare fordi jeg ikke ville miste han. Men tålmodigheten tok nok slutt og han "innså" at han ikke kommer til å få meg. Jeg tenkter liksom at alt er et dårlig tegn. Tar han ikke kontakt, tar han ikke kontakt nok og er ikke onteressert. Tar han kontakt er han ikke seriøs, for seriøse menn gir jo opp etter lav interesse fra dama?? Men gir han opp så var han ikke interessert nok heller, og en annen dame blir den spm han blir interessert nok i. Jeg bare visste at det var for godt til å være sant at jeg kunne kapre han.. Anonymkode: 23ddc...9f6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #2 Skrevet 25. juli 2018 Ja spill er dumt. Slikt har jeg slutta med for lenge siden. Du må alltid si akkurat hva du vil ha, og kreve det. Hvis han ikke vil gi det sier man ha det, fordi vi fortjener bedre og er verdt å elske. Anonymkode: 075a0...b3e 12
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #3 Skrevet 25. juli 2018 Problemet til alle ufrivillig single er at det overtenker alt Anonymkode: 45671...9ba 4
Xcase33 Skrevet 26. juli 2018 #4 Skrevet 26. juli 2018 10 hours ago, AnonymBruker said: Men jeg klarte ikke å tenke klart i det hele tatt! Jeg elsket oppmerksomheten fra han jeg likte, men jeg turte ikke å vise noe interesse tilbake. For tenk om han faktisk bare er en dårlig fyr, slik at jeg bare ble såret dersom jeg faktisk viste interesse. Grunnen til at jeg holdt han slik var jo egentlig bare fordi jeg ikke ville miste han. Men tålmodigheten tok nok slutt og han "innså" at han ikke kommer til å få meg. Jeg tenkter liksom at alt er et dårlig tegn. Tar han ikke kontakt, tar han ikke kontakt nok og er ikke onteressert. Tar han kontakt er han ikke seriøs, for seriøse menn gir jo opp etter lav interesse fra dama?? Men gir han opp så var han ikke interessert nok heller, og en annen dame blir den spm han blir interessert nok i. Jeg bare visste at det var for godt til å være sant at jeg kunne kapre han.. Anonymkode: 23ddc...9f6 Typisk Norske kvinnfolk det der....dere spiller mye spill. Men tåler ikke at vi spiller noen dataspill engang? Samtidig som dere sier at dere ikke spiller spill....og hater det. Begynn å gå i dere selv litt. Personlighets forstyrra hele gjengen jo. 3
Drakan Skrevet 26. juli 2018 #5 Skrevet 26. juli 2018 2 minutter siden, Xcase33 skrev: Typisk Norske kvinnfolk det der....dere spiller mye spill. Men tåler ikke at vi spiller noen dataspill engang? Samtidig som dere sier at dere ikke spiller spill....og hater det. Begynn å gå i dere selv litt. Personlighets forstyrra hele gjengen jo. øh.. er du med dame eller? Alle spiller dataspill i dag. ._. Uansett, bare vær ærlig om følelser, bedre å prøve en å aldri ha prøvd. Ofte lar man tanker gå til hode på enn, men er ikke alltid så lett å stole på andre. Gi det en sjanse en gang.
Xcase33 Skrevet 26. juli 2018 #6 Skrevet 26. juli 2018 2 minutter siden, Drakan said: øh.. er du med dame eller? Alle spiller dataspill i dag. ._. Uansett, bare vær ærlig om følelser, bedre å prøve en å aldri ha prøvd. Ofte lar man tanker gå til hode på enn, men er ikke alltid så lett å stole på andre. Gi det en sjanse en gang. Hehe, så du ikke det humoristiske i den der?
Drakan Skrevet 26. juli 2018 #7 Skrevet 26. juli 2018 Akkurat nå, Xcase33 skrev: Hehe, så du ikke det humoristiske i den der? Jeg eier ikke humor. Ikke at jeg tror andre gjør det heler. (hint: humor som sannsynligvis flyr over hode på alle)
Xcase33 Skrevet 26. juli 2018 #8 Skrevet 26. juli 2018 1 minutt siden, Drakan said: Jeg eier ikke humor. Ikke at jeg tror andre gjør det heler. (hint: humor som sannsynligvis flyr over hode på alle) Burugle 3
Drakan Skrevet 26. juli 2018 #9 Skrevet 26. juli 2018 2 minutter siden, Xcase33 skrev: Burugle Så snurt du ble. Kan forklare deg humoren om du ikke skjønte det. Send meg pm om du er nysgjerrig.
Xcase33 Skrevet 26. juli 2018 #10 Skrevet 26. juli 2018 Just now, Drakan said: Så snurt du ble. Kan forklare deg humoren om du ikke skjønte det. Send meg pm om du er nysgjerrig. Har ikke lov å sende PM av moderatorlaget på KG...
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #11 Skrevet 26. juli 2018 14 hours ago, AnonymBruker said: Men jeg klarte ikke å tenke klart i det hele tatt! Jeg elsket oppmerksomheten fra han jeg likte, men jeg turte ikke å vise noe interesse tilbake. For tenk om han faktisk bare er en dårlig fyr, slik at jeg bare ble såret dersom jeg faktisk viste interesse. Grunnen til at jeg holdt han slik var jo egentlig bare fordi jeg ikke ville miste han. Men tålmodigheten tok nok slutt og han "innså" at han ikke kommer til å få meg. Jeg tenkter liksom at alt er et dårlig tegn. Tar han ikke kontakt, tar han ikke kontakt nok og er ikke onteressert. Tar han kontakt er han ikke seriøs, for seriøse menn gir jo opp etter lav interesse fra dama?? Men gir han opp så var han ikke interessert nok heller, og en annen dame blir den spm han blir interessert nok i. Jeg bare visste at det var for godt til å være sant at jeg kunne kapre han.. Anonymkode: 23ddc...9f6 Ok? Anonymkode: 9db45...eba 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #12 Skrevet 26. juli 2018 Jeg er av samme oppfatning som deg TS, skjønner hva du mener. Anonymkode: 10fec...356
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå