Gå til innhold

Morgenkvalme, men ikke gravid

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

I lang tid (snakker om kanskje to år) har jeg slitt veldig med morgenkvalme.. Jeg har et relativt sunt kosthold, er ganske aktiv og går ikke på noen medisiner. Det er så ille at jeg bryter meg når jeg pusser tennene og må tvinge i meg frokosten, det begynner å bli slitsomt å starte hver eneste dag på denne måten. Kvalmen fører aldri til at jeg kaster opp, men den går ikke over før langt utpå dagen. Sier vel seg selv at det ikke er graviditet som har skylda da det har pågått i så lang tid 😂 Håper noen kan komme med noen gode tips eller forlag til årsak🙏🏻 Legen finner ingen «feil»..

Anonymkode: 22dd2...467

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du reagerer på enkelte matvarer? Det kan også være psykisk eller at du får for lite søvn. 

Har hatt det sånn selv i mange år, men nesten kvitt det helt. Det hjalp veldig å endre kosthold og passe på å få nok søvn. Har jeg en dårlig dag eller gruer meg til noe, kan jeg få vondt morgenen etter. Har mer vondt rundt menstruasjon. Går alltid over i løpet av dagen.  Har irritabel tarm syndrom, så godt mulig det påvirker det også. 

Anonymkode: 3c453...6c4

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...