Gå til innhold

Å bli spyttet i ansiktet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han tok meg bakfra i rumpa i går. Jeg kjente at jeg nærmet meg og snudde ansiktet for å se på han. Han spyttet meg i ansiktet og jeg blei så tent av det at jeg kom.

Etterpå snakket vi ikke om det men jeg skammer meg på en måte litt, kanskje mest fordi det tente meg sånn. Har dere opplved det her noen gang?

Anonymkode: 9ff4f...74f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skammer deg nå så bare vent til han får tissen sin full av bæsjen din....da kommer du til å skamme deg da 🙂

Anonymkode: 94615...592

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etterpå snakket vi ikke om det men jeg skammer meg på en måte litt, kanskje mest fordi det tente meg sånn. Har dere opplved det her noen gang?

Det du gjør i sex og hvordan du/dere har sex, må du ikke tenke på. Da kommer du til å skamme over det meste.

Bare nyt sexen når dere har og gjør det du vil der og da med typen din. Ikke tenk på hva du har gjort, hvorfor du gjorde det etc.

• Liker 4
Skrevet

Det er en god del jenter som tenner på slikt.

Det er forsåvidt en god del av sex som gjør at jeg tenker "what the actual fuck" etter sexen, men jeg ser ikke noe poeng i å tenke nøye over ting som gir nytelse.

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt spyttet i munnen under sex. Hun likte tydeligvis å gjøre det. Jeg derimot, likte det ikke.

Anonymkode: ebdb4...30e

• Liker 1
Gjest lillemy36
Skrevet
På 25.7.2018 den 14.16, AnonymBruker skrev:

Hvis du skammer deg nå så bare vent til han får tissen sin full av bæsjen din....da kommer du til å skamme deg da 🙂

😂

AnonymBruker
Skrevet
On 7/25/2018 at 2:16 PM, AnonymBruker said:

Er ikke det allerede for seint? 

Anonymkode: 6bf53...fd6

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har blitt spyttet i munnen under sex. Hun likte tydeligvis å gjøre det. Jeg derimot, likte det ikke.

Anonymkode: ebdb4...30e

Hadde noen gjort det mot meg, så hadde jeg regelrett spydd rett i tryne på personen! 😝

Anonymkode: 6bf53...fd6

• Liker 4
Gjest Fleiben
Skrevet

Jeg elsker å bli spyttet på i ansiktet, og i munnen. Hver sin smak, det 😊

Skrevet

Det som skjer i senga kan bli i senga, tenker jeg. Om du hadde følt at det fra hans side var uttrykk for en generell holdning til kvinner, eller til deg, at det ikke bare var noe som oppsto der og da i kåtskapens navn, så ville jeg snakket med ham om det. Det samme gjelder naturligvis om du føler mye ubehag etterpå. Min erfaring er at man ikke trenger å bekymre seg for at det å snakke sammen om det som har foregått vil legge noen demper på fremtidige eskapader.

Skrevet

Jeg synes det er bare, bare ekkelt. Ville aldri gjort det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...