AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #1 Skrevet 25. juli 2018 Folk som sender fellessnap av det samme som de legger ut på Mystoryen.. Hvorfor? Anonymkode: e608d...e2c
Skeeter Skrevet 5. august 2018 #3 Skrevet 5. august 2018 Tror noen ikke tenker over det, men jeg er veldig glad for at det går an å skjule storyen til de man vet sender mye dobbelt. (Så kan man jo spørre seg selv om hvorfor man har folk på snap som irriterer en, det har jeg ikke noe svar på, for meg er det høflighet og sosiale koder som gjør at jeg ikke sletter tre-fire stykker )
penny_ Skrevet 7. august 2018 #4 Skrevet 7. august 2018 På 5.8.2018 den 17.26, Skeeter skrev: Tror noen ikke tenker over det, men jeg er veldig glad for at det går an å skjule storyen til de man vet sender mye dobbelt. (Så kan man jo spørre seg selv om hvorfor man har folk på snap som irriterer en, det har jeg ikke noe svar på, for meg er det høflighet og sosiale koder som gjør at jeg ikke sletter tre-fire stykker ) Kan hende man har en veldig god venn som bare er helt idiot når det kommer til normer og regler på Snapchat :p En kompis sa han gjorde det for å være sikker på at alle så det 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå