Gå til innhold

Sommerferie og sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er utorlig frustrerende at den tiden på året hvor man har mest tid til hverandre og minst klær på, er den tiden det er mest utfordrende å finne anledning til sex. Ungene legger seg senere, i campingvogna er det for lytt/tett på. Jeg går og ser på min sexy (synes jeg) solbrune kone i bikini, men kan ikke få henne. Er det ikke ironisk? Jeg blir gal!!!!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har stort sett muligheter nok i feriene, og de unnskyldningene som brukes resten av året, holder ikke vann. Men etter å ha gledet meg forgjeves i noen år, så har jeg slutta å tro på feriesex. Halvveis ut i ferien nå, og hun har ikke så mye som tatt på meg, klemt eller kysset, en eneste gang.  

Anonymkode: 28295...ff9

Gjest Alterego666
Skrevet

Det er trist å lese. Jeg har labbet rundt solbrun, halvnaken og brisen og hatt meg som en hannkatt mesteparten av ferien. Somre som dette gjør hele verden til en sexarena som bare ligger der og venter på å bli brukt.

Skrevet

Nei, å bo tett med barna gir ikke så mange muligheter, men vi har virkelig brukt de mulighetene vi har. De siste dagene uten barn har vi vært som nyforelskede.

På ‎25‎.‎07‎.‎2018 den 1.00, AnonymBruker skrev:

Vi har stort sett muligheter nok i feriene, og de unnskyldningene som brukes resten av året, holder ikke vann. Men etter å ha gledet meg forgjeves i noen år, så har jeg slutta å tro på feriesex. Halvveis ut i ferien nå, og hun har ikke så mye som tatt på meg, klemt eller kysset, en eneste gang.  

Anonymkode: 28295...ff9

Jeg har vært i samme situasjon som deg, og vet hvor vondt det er. Særlig den kalde skulderen i hverdagen. Dere får ta seriøst tak i forholdet til høsten. Kanskje det blir bra igjen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Alterego666 skrev:

Det er trist å lese. Jeg har labbet rundt solbrun, halvnaken og brisen og hatt meg som en hannkatt mesteparten av ferien. Somre som dette gjør hele verden til en sexarena som bare ligger der og venter på å bli brukt.

Har du deg med forskjellige personer?

Anonymkode: a2e58...d05

AnonymBruker
Skrevet

Send barna på sommerleir!

Anonymkode: 99bbc...6de

Skrevet

Her har vi hatt sex annenhver dag i campingvogna😂 En gang glemte vi å lukke vinduene og vi hadde plass rett ved toalettbygget. Godt ingen kjenner oss i det minste🙈😅

Gjest Alterego666
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du deg med forskjellige personer?

Anonymkode: a2e58...d05

Nei, hvordan det?

Skrevet

Greit å ikke være på fellesferie da. Her er varmen eneste hinder, og når han er på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...