SoftRomeo Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Jeg synes det er utorlig frustrerende at den tiden på året hvor man har mest tid til hverandre og minst klær på, er den tiden det er mest utfordrende å finne anledning til sex. Ungene legger seg senere, i campingvogna er det for lytt/tett på. Jeg går og ser på min sexy (synes jeg) solbrune kone i bikini, men kan ikke få henne. Er det ikke ironisk? Jeg blir gal!!!! 2
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Vi har stort sett muligheter nok i feriene, og de unnskyldningene som brukes resten av året, holder ikke vann. Men etter å ha gledet meg forgjeves i noen år, så har jeg slutta å tro på feriesex. Halvveis ut i ferien nå, og hun har ikke så mye som tatt på meg, klemt eller kysset, en eneste gang. Anonymkode: 28295...ff9
Gjest Alterego666 Skrevet 1. august 2018 #3 Skrevet 1. august 2018 Det er trist å lese. Jeg har labbet rundt solbrun, halvnaken og brisen og hatt meg som en hannkatt mesteparten av ferien. Somre som dette gjør hele verden til en sexarena som bare ligger der og venter på å bli brukt.
Isambard Skrevet 1. august 2018 #4 Skrevet 1. august 2018 Nei, å bo tett med barna gir ikke så mange muligheter, men vi har virkelig brukt de mulighetene vi har. De siste dagene uten barn har vi vært som nyforelskede. På 25.07.2018 den 1.00, AnonymBruker skrev: Vi har stort sett muligheter nok i feriene, og de unnskyldningene som brukes resten av året, holder ikke vann. Men etter å ha gledet meg forgjeves i noen år, så har jeg slutta å tro på feriesex. Halvveis ut i ferien nå, og hun har ikke så mye som tatt på meg, klemt eller kysset, en eneste gang. Anonymkode: 28295...ff9 Jeg har vært i samme situasjon som deg, og vet hvor vondt det er. Særlig den kalde skulderen i hverdagen. Dere får ta seriøst tak i forholdet til høsten. Kanskje det blir bra igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #5 Skrevet 1. august 2018 2 timer siden, Alterego666 skrev: Det er trist å lese. Jeg har labbet rundt solbrun, halvnaken og brisen og hatt meg som en hannkatt mesteparten av ferien. Somre som dette gjør hele verden til en sexarena som bare ligger der og venter på å bli brukt. Har du deg med forskjellige personer? Anonymkode: a2e58...d05
AnonymBruker Skrevet 1. august 2018 #6 Skrevet 1. august 2018 Send barna på sommerleir! Anonymkode: 99bbc...6de
Kardinal Skrevet 1. august 2018 #7 Skrevet 1. august 2018 Her har vi hatt sex annenhver dag i campingvogna😂 En gang glemte vi å lukke vinduene og vi hadde plass rett ved toalettbygget. Godt ingen kjenner oss i det minste🙈😅
Gjest Alterego666 Skrevet 1. august 2018 #8 Skrevet 1. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du deg med forskjellige personer? Anonymkode: a2e58...d05 Nei, hvordan det?
Persephone Skrevet 2. august 2018 #9 Skrevet 2. august 2018 Greit å ikke være på fellesferie da. Her er varmen eneste hinder, og når han er på jobb.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå