AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 av kjønnsleppene. Har alltid hatt syke komplekser for dem, til og med gynekologen spurte engang om jeg var plaget med de?! (utwn at jeg hadde tatt det opp). Stortsett har ikke menn kommentert dem, men for en stund siden hadde jeg en one night stand og han kommenterte "Sjekk de fitteleppene da" Vetta faen om det var positivt eller negativt, vet ikke, men oppfatta det som det sistnevnte. Jeg er voksen og alt, og det er det området av kroppen som plager meg mest. Føler de er i veien om jeg skal bli fingra, og bli sleiket tør jeg hvertfall ikke. Er snart 30 år og har fått de barna jeg vil ha. Elsker sex, men tror jeg ville vært mer komfortabel uten at de er lange. Erfaringer, damer? Anonymkode: 25c35...97d
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Du må fikse huet ditt, før du fikser på kroppen din. Gå til psykolog! Anonymkode: f7d58...b65 19
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du må fikse huet ditt, før du fikser på kroppen din. Gå til psykolog! Anonymkode: f7d58...b65 så du mener psykologen skal fikse hva jeg mener om mitt underliv? Jeg er 29 år, og har født to barn. Er ikke en usikker tenåring. Anonymkode: 25c35...97d 3
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 Ville ikke ha gjort det om de kun plager deg fordi noen har sagt at de er for store. Dersom det gjør vondt å gjøre ting hadde jeg gjort det. Anonymkode: a7cf6...d39 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #5 Skrevet 24. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ville ikke ha gjort det om de kun plager deg fordi noen har sagt at de er for store. Dersom det gjør vondt å gjøre ting hadde jeg gjort det. Anonymkode: a7cf6...d39 At de er stor vet jeg, og ja. Har fått kommentarer. Husker min psykopateks som omtalte det som en løsfitte. Men dumpa han heldigvis da. De kommer i klem nå og da og gå i badedrakt tør jeg ikke. Bruker ikke string. Anonymkode: 25c35...97d
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 Ønsker deg lykke til. Det virker som at dette er vel-overveid, og at det er plagsomt for deg når de er så store. Til dere som bare har dritt å komme med. Hold dere unna hvis dere ikke har noe konstruktivt å komme med. Er så lei kjerringene her på KG som alltid må komme med moralpreken og tror at de vet best ang andres plager. Anonymkode: 339be...5b8 4
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #7 Skrevet 24. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ønsker deg lykke til. Det virker som at dette er vel-overveid, og at det er plagsomt for deg når de er så store. Til dere som bare har dritt å komme med. Hold dere unna hvis dere ikke har noe konstruktivt å komme med. Er så lei kjerringene her på KG som alltid må komme med moralpreken og tror at de vet best ang andres plager. Anonymkode: 339be...5b8 Takk. Skal selvsagt betale for dette selv Håper ting blir litt bedre, seksualliv og selvtillitt Anonymkode: 25c35...97d
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #8 Skrevet 24. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: så du mener psykologen skal fikse hva jeg mener om mitt underliv? Jeg er 29 år, og har født to barn. Er ikke en usikker tenåring. Anonymkode: 25c35...97d Jeg har fulgt med på forskjellige kosmetisk kirurgiske TV-program i mange år, det som mange burde ha gjort var å gå til psykolog først. Rett og slett, fordi komplekser kommer fra usikkerhet og dårlig selvtillit. Man kan ikke operere seg, til bedre selvtillit. Jeg har komplekser sjæl, men aldri i verden om jeg hadde gått så drastisk til verks som operasjon for mine komplekser. Jeg er 29, sjæl. Vær litt fornuftig, kvinne. Anonymkode: f7d58...b65 11
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #9 Skrevet 24. juli 2018 Skulle jeg operert de komplekser jeg har hatt med min kropp opp igjennom tiden ville jeg hatt mindre kjønnslepper, silikon i puppene, ekstra fett på rompen, plater i hoftene, ny nese, større lepper, mindre magefett, og sikkert mye mye mer. Er veldig glad for at jeg ikke gjorde noe av dette, da man stort sett vokser av seg komplekser om man har det bra med seg selv og forandrer fokus. Anonymkode: 71518...018 12
Hr. Aktiv Skrevet 24. juli 2018 #10 Skrevet 24. juli 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: av kjønnsleppene. Har alltid hatt syke komplekser for dem, til og med gynekologen spurte engang om jeg var plaget med de?! (utwn at jeg hadde tatt det opp). Stortsett har ikke menn kommentert dem, men for en stund siden hadde jeg en one night stand og han kommenterte "Sjekk de fitteleppene da" Vetta faen om det var positivt eller negativt, vet ikke, men oppfatta det som det sistnevnte. Jeg er voksen og alt, og det er det området av kroppen som plager meg mest. Føler de er i veien om jeg skal bli fingra, og bli sleiket tør jeg hvertfall ikke. Er snart 30 år og har fått de barna jeg vil ha. Elsker sex, men tror jeg ville vært mer komfortabel uten at de er lange. Erfaringer, damer? Anonymkode: 25c35...97d Hvis du ikke er fysisk plaget av dem så burde du ikke operere. En operasjon vil ødelegge en del nerver der som ikke finner tilbake å følelsen der nede kan bli helt forandret. Hvis du har store lepper der nede så burde ikke det vært noe problem til mannfolk ihvertfall. Den fjompen til one nightstanden er ikke mye verdt. Ei dame jeg var sammen med hadde såpass store at de tytet ut. Hun hadde den beste musa jeg har vært borti. Det var helt fantastisk å få tilbringe masse tid der nede med min tunge å munn. Fantastiske øyeblikk det. Sprutet nesten bare av synet av hennes kjønn, så deilig var hun. 6
Kay Parker Skrevet 24. juli 2018 #11 Skrevet 24. juli 2018 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: av kjønnsleppene. Har alltid hatt syke komplekser for dem, til og med gynekologen spurte engang om jeg var plaget med de?! (utwn at jeg hadde tatt det opp). Stortsett har ikke menn kommentert dem, men for en stund siden hadde jeg en one night stand og han kommenterte "Sjekk de fitteleppene da" Vetta faen om det var positivt eller negativt, vet ikke, men oppfatta det som det sistnevnte. Jeg er voksen og alt, og det er det området av kroppen som plager meg mest. Føler de er i veien om jeg skal bli fingra, og bli sleiket tør jeg hvertfall ikke. Er snart 30 år og har fått de barna jeg vil ha. Elsker sex, men tror jeg ville vært mer komfortabel uten at de er lange. Erfaringer, damer? Anonymkode: 25c35...97d Ikke gjør det, det er oppi huet problemet ditt sitter. Har veldig lange kjønnslepper selv, plager meg ikke det grann. Gynekologen har spurt meg om det samme... 8
tdm900 Skrevet 24. juli 2018 #12 Skrevet 24. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: så du mener psykologen skal fikse hva jeg mener om mitt underliv? Jeg er 29 år, og har født to barn. Er ikke en usikker tenåring. Anonymkode: 25c35...97d Du er en usikker voksen, derfor får du slikt svar. INGEN menn med litt mellom øra ville sagt noe som helst om hvordan du ser ut. Han du hadde på ons er nok av de mindreverige i så måte. Vær som du er og nyt det! Og vi noen slikke deg ja så lade gjøre det! 5
Nmtt Skrevet 24. juli 2018 #13 Skrevet 24. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: så du mener psykologen skal fikse hva jeg mener om mitt underliv? Jeg er 29 år, og har født to barn. Er ikke en usikker tenåring. Anonymkode: 25c35...97d Usikkerhet kommer i alle aldre. Du har komplekser for noe som er ganske mere normalt enn du tror. Lær deg å godta deg selv som du er. Hva slags tanker som virvler rundt om underlivet ditt er det hodet ditt som gjør. Psykolog kan hjelpe deg å se annerledes på ting. Men hvis du heller vil bruke pengene på å fikse underlivet enn å prøve noen timer hos psykologen er opp til deg. Kanskje til og med legen vil anbefale deg å ikke gjøre det etter en konsultasjonstime? Har du sett på dokumentaren på NRK om nettopp dette? «Innafor, fiks meg» episoden. Se den 6
Lurerpådette Skrevet 25. juli 2018 #14 Skrevet 25. juli 2018 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: så du mener psykologen skal fikse hva jeg mener om mitt underliv? Jeg er 29 år, og har født to barn. Er ikke en usikker tenåring. Anonymkode: 25c35...97d Er ikke unormalt å gjøre det. Høres ut som du har grunnlag for det og det er DIN kropp. Jeg skjønner deg godt. Hvis det kan hjelpe deg og du ikke tenker du må fortsette å fikse på mye annet så go for it Der la jeg ut svaret før jeg var ferdig du gitt. Nå kjenner ikke vi deg så vi kan verken dømme eller gi så gode råd. Men hvis du fortsatt vil dette etter å ha pratet med legene og gått ordentlig gjennom prosedyren og legen skjønner dette vil hjelpe deg så er du en voksen kvinne og bestemmer selv. Legene spør ofte om man har psykiske problemer osv. Husk å undersøk godt hvilke sted som er bra. Er ikke mange i Norge som gjør den slags operasjon. Lykke til! Endret 25. juli 2018 av Lurerpådette
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #15 Skrevet 25. juli 2018 Har ingen erfaringer å dele, men om det er veloverveid og et kompleks man har hatt lenge hvorfor ikke gjøre noe med det? Lykke til TS. Det går nok helt fint. Anonymkode: d6ff0...c49
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #16 Skrevet 25. juli 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fulgt med på forskjellige kosmetisk kirurgiske TV-program i mange år, det som mange burde ha gjort var å gå til psykolog først. Rett og slett, fordi komplekser kommer fra usikkerhet og dårlig selvtillit. Man kan ikke operere seg, til bedre selvtillit. Jeg har komplekser sjæl, men aldri i verden om jeg hadde gått så drastisk til verks som operasjon for mine komplekser. Jeg er 29, sjæl. Vær litt fornuftig, kvinne. Anonymkode: f7d58...b65 Selvsagt kommer komplekser fra usikkerhet og dårlig selvtillit. Men det er ikke tvil om at folk ser veldig forskjellige ut. Og at det for noen kreves langt sterkere selvsikkerhet og selvtillit for å føle seg vel med utseendet sitt enn for andre. Mange har komplekser for små bagateller, som ofte bare sitter i deres eget hode. De ønsker å se "perfekte" ut. Mens andre opplever at andre legger merke til "skavanker" deres, de opplever å bli glodd på, sett ned på, får nedsettende kommentarer. Et ønske om å se "normal" ut, er ikke noe som kan behandles bort av en psykolog. Anonymkode: 35177...392
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #17 Skrevet 25. juli 2018 Jeg og har sykt store/lange indre kjønnslepper🙈 Er ikke akkurat stolt over de, syns de faktisk ser ekkle ut. Kunne nok operert meg siden jeg har litt fysisk ubehag med de. Blir fort sår/vondt når jeg sykler, ligger de ikke rett blir jeg fort sår, må alltid bruke undertøy ellers gnisser det. Men har havna på at jeg ikke gjør det for mye av følsomheten vil jo forsvinne og det vil jeg ikke. Har tilogmed spurt mannen om hva han syns, og han svarte ærlig at han syns ikke det var veldig fint liksom🤣 Men den funker (og mannen dumper meg ikke av den grunn) og det er det viktigeste👍🏻 Anonymkode: b3b27...591 2
Gjest 007_008_007 Skrevet 25. juli 2018 #18 Skrevet 25. juli 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: av kjønnsleppene. Har alltid hatt syke komplekser for dem, til og med gynekologen spurte engang om jeg var plaget med de?! (utwn at jeg hadde tatt det opp). Stortsett har ikke menn kommentert dem, men for en stund siden hadde jeg en one night stand og han kommenterte "Sjekk de fitteleppene da" Vetta faen om det var positivt eller negativt, vet ikke, men oppfatta det som det sistnevnte. Jeg er voksen og alt, og det er det området av kroppen som plager meg mest. Føler de er i veien om jeg skal bli fingra, og bli sleiket tør jeg hvertfall ikke. Er snart 30 år og har fått de barna jeg vil ha. Elsker sex, men tror jeg ville vært mer komfortabel uten at de er lange. Erfaringer, damer? Anonymkode: 25c35...97d Hipp hipp hurraaaa! Sånn blir det gode kommende generasjoner ut av. Fortell barna at dersom folk ikke liker dem for det dem er, så kan man jo alltids fikse på seg selv. Hadde kvinnfolk hatt mer guts og ikke vært så opptatt av hva andre tenker om dem, så hadde færre hatt spiseforstyrrelser osv.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2018 #19 Skrevet 25. juli 2018 3 minutter siden, 007_008_007 skrev: Hipp hipp hurraaaa! Sånn blir det gode kommende generasjoner ut av. Fortell barna at dersom folk ikke liker dem for det dem er, så kan man jo alltids fikse på seg selv. Hadde kvinnfolk hatt mer guts og ikke vært så opptatt av hva andre tenker om dem, så hadde færre hatt spiseforstyrrelser osv. Du tror at spiseforstyrrelser nødvendigvis skyldes hva damer tror andre tenker om deres kropp? Du er kunnskapsløs. Kjønnsleppeoperasjon skal jeg gjennomføre uansett, ikke verre enn bukplastikk, nese, silikonoperasjon, restylane +++ Bare at dette er en operasjon for MIN del, underlivet mitt viser jeg jo ikke frem daglig Anonymkode: 25c35...97d 1
RoH Skrevet 25. juli 2018 #20 Skrevet 25. juli 2018 4 minutter siden, 007_008_007 skrev: Hipp hipp hurraaaa! Sånn blir det gode kommende generasjoner ut av. Fortell barna at dersom folk ikke liker dem for det dem er, så kan man jo alltids fikse på seg selv. Hadde kvinnfolk hatt mer guts og ikke vært så opptatt av hva andre tenker om dem, så hadde færre hatt spiseforstyrrelser osv. Det er vi menn som er så opptatte av utseende, ikke kvinner, trodde du hadde lært det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå