Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Har lest mye om disse sidene du kan gå på og lese mail og få betalt for, bl.a. 80EuroMail og 300dollarsmail. Har sett mange oppfordringer, folk skriver at dette faktisk funker osv. Blir jo litt nysgjerrig! Men ting som virker for godt til å være sant er vel oftest det. Noen som har testa?
glaciera Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Noen som vil gi bort masse spenn for ingenting? Kan du selv tenke på en eneste grunn til at det ikke skulle hefte noen stooore ulemper ved en mulighet som markedsføres på den måten?? If somebody gives you an offer that sounds too good to be true, then it probably is. (Hilsen skeptikeren)
Gjest Madeline Skrevet 9. mars 2005 #3 Skrevet 9. mars 2005 Har lest mye om disse sidene du kan gå på og lese mail og få betalt for' date=' bl.a. 80EuroMail og 300dollarsmail. Har sett mange oppfordringer, folk skriver at dette faktisk funker osv. Blir jo litt nysgjerrig! Men ting som virker for godt til å være sant er vel oftest det. Noen som har testa?[/quote'] Vil du tjene litt penger mens du er på nettet, så kan du jo svare på spørreundersøkelser. Det har jeg gjort (Zapera og panel) og har tjent litt på det. Du finner noen linker her http://www.gjerrigknark.com/index.php?valg...tering=Add_Date
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2005 #4 Skrevet 9. mars 2005 kansje du kan fortelle hva du har tjent på dette også?
Gjest Madeline Skrevet 9. mars 2005 #5 Skrevet 9. mars 2005 Du tjener som regel 10-30 kr pr undersøkelse. Disse pengene må du ta ut i ting. Det er ganske stort utvalg som du kan velge imellom alt etter hvor mye du har tjent opp. Det er bl.a. ting til kontoret, kjøkkenet, fritid, barn, til han, til henne osv. Hvor mye jeg har tjent til nå er jeg ikke helt sikker på. Det kommer jo helt an på hvor mange undersøkelser du svarer på.
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2005 #6 Skrevet 10. mars 2005 Hvor ofte får du tilsendt undersøkelser? Og hvor mange poeng/penger må du ha før du kan velge deg ut ting i bytte?
Gjest Madeline Skrevet 10. mars 2005 #7 Skrevet 10. mars 2005 Hvor ofte får du tilsendt undersøkelser? Og hvor mange poeng/penger må du ha før du kan velge deg ut ting i bytte? Det varierer veldig hvor ofte jeg får tilsendt undersøkelser. Noen ganger får jeg flere i uka. Andre ganger går det flere uker. Du bestemmer selv om du vil svare på undersøkelsen. Er ikke helt sikker på hva minstebeløpet du må for å velge ut en gave, men har du fra 100,- og oppover er det mye å velge imellom.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #8 Skrevet 11. mars 2005 Og så må du betale porto/ekspedisjonsgebyr for å få tingen tilsendt, eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå