Gå til innhold

Hva er det som er så interessant med disse bloggerne ?


Gjest Stella Rose

Anbefalte innlegg

Gjest Stella Rose

Jeg forstår ikke, hva som er så interessant med å lese rosa blogg, hva er det som trekker dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.7.2018 den 20.24, Stella Rose skrev:

Jeg forstår ikke, hva som er så interessant med å lese rosa blogg, hva er det som trekker dere? 

Ja det kan du si. Har lest blogger siden de startet for 12-13 år siden. Det var interessant å lese om livene til folk som var veldig ulike mitt. Noen blogger var morsomme og noen faktaorientert. Etterhvert som bloggene ble rene reklamekanaler ble innholdet kjedelig, samtidig var det interessant å se hvor mye de gjør og hvor langt de er villige til å gå for penger/inntekt. Der er det ingenting som overrasker lenger. Grove løgner, kroppspress, salg av farlige piller og annet, samt eksponering av barn og plastisk kirurgi er bare noen eksempler.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.7.2018 den 20.24, Stella Rose skrev:

Jeg forstår ikke, hva som er så interessant med å lese rosa blogg, hva er det som trekker dere? 

De fleste som skriver her er nok mer opptatt av å få frem at folk nettopp ikke bør lese disse bloggene. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tanke er at de har det for godt. Mange kjedet seg og ville bli sett. Derfor opprettet de blogg, offentlig dagbok som jeg kaller det. Så fikk de spons og så var ballen i gang. Og de levde nokså vanlige og kjedelige liv. For å oppprettholde interessen ble innleggene drøyere og drøyere. Bloggen skulle ha klikk og likes. Nå sjokkerer ingenting lengre og går da over til å dra mobbekort og krenking. Sponsorer trekker seg pga lesere gidder ikke lese om løgn lengre. Håper bloggverden er slutt nå. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig leser jeg bare nisjéblogger, og håper ikke disse dør ut. Blogger om mat, reiser, hobbyer, annerledes livsstil, gatemote. Men ja, disse drøye rosabloggerne som spiller på sex, plastikk og drama og disse som driver med eksponering av barn, de kan vi fint luke ut. Desverre er det disse som troner på toppen. Med unntak av Trines matblogg og det søte liv, da :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes de kan sammenlignes med prostituerte.Og årsaken til at de holder på med det de gjør,må rett og slett være at de ikke duger til noe annet.Kvalme,selvopptatte unge menn og damer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.7.2018 den 20.24, Stella Rose skrev:

Jeg forstår ikke, hva som er så interessant med å lese rosa blogg, hva er det som trekker dere? 

Forstår det ikke jeg heller, for meg er det fremmede mennesker som interesserer meg midt i ryggen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg kjenner som leser rosablogger gjør det for å ha noe å le av. Det er noe fascinerende og samtidig frastøtende med folk som er så forelsket i seg selv at de mener resten av landet også bør være det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke. Jeg leser ingen blogger. Har prøvd å lese noen innlegg av MammatilMichelle og SophieElise og en eller to til, men skjønner ikke greia. Det virker hjernedødt, det meste av det, så jeg gidder ikke følge med på noen eller lese mer.

Jeg er vel for gammel til å skjønne greia eller moroa med det.  🙂

Endret av Million
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig nok noen av rosabloggerne som skriver bra, tror nok det er en av grunnene til at folk leser dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med flere ovenfor, dette er jo så kleint.

Jeg følger ingen, klikker meg ikke inn på andres innlegg med lenker til blogger som oftest. Kjell Arne Totland's Kongebloggen er hyggelig. Ett par ganger i året tar jeg en rask titt.

Dette er ikke et medium jeg trives å sponse noen som ikke kommer med noe som hjelper meg til å bli mer opplyst eller godt menneske. Hører heller på en podcast fra Foreldrerådet. Hvor det er eksperter som uttaler seg om ting.

 

Skulle ønske KG Forum ville lagt alle bloggere og det som har med dem å gjøre i ett underforum. Det er så mye å bla forbi.

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.7.2018 den 19.29, hind skrev:

De jeg kjenner som leser rosablogger gjør det for å ha noe å le av. Det er noe fascinerende og samtidig frastøtende med folk som er så forelsket i seg selv at de mener resten av landet også bør være det. 

Signerer på denne ✏️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en del blogger før, men har rett og slett fått så avsmak på hele bloggverden. Syns bare det er helt vilt at de får kasta penger etter seg for og seriøst ikke gjøre en dritt. 

Jeg syns ikke det virker så veldig slitsomt og gå på «møter», gå til salongen og fikse bryn, negler, lepper, vipper and so on. Sitte på macen og shoppe på nelly, dra på eventer som du får gratis. Og lista er lang. Så de jobber seg absolutt ikke ihjel og det er så tragisk at de får million inntekt pga nettop sånt.

De har jo ferie året rundt og bruker et helt innlegg på og skryte av at «idag stod jeg opp kl 10.00, så flink var jeg som stod opp tidlig idag og ikke sov til kl 14.00», wow gratis. 

Og innleggene går bare om igjen og om igjen og om igjen😵. Finner det ikke interessant. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...