Gå til innhold

Var på Bø badeland i dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag var vi på Bø. Jeg må si at jeg er så utrolig glad for å se ekte kropper både store,små, tykke og tynne!! Dere er så befriende å se at mennesker kommer i alle form og farger. Vi er blitt så blendet av alt det retusjerte og photoshoppede istagram bildene. Eller egentlig overalt på sosiale medier. 

I dag hadde jeg på meg bikini for første gang siden jeg var 18 år. Og det føltes faktisk helt greit:) så en liten hyllest av meg for de ekte menneskekroppene som ser ut som en kropp og ikke en dukke!!

Anonymkode: cfddc...625

• Liker 18
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Herlig 😀 Syns også det er flott å se folk kan vise seg i badetøy uansett fasong 😊

Anonymkode: 6cdb6...930

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Holdt det ikke å poste på barnimagen?

Anonymkode: 0f8de...697

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Holdt det ikke å poste på barnimagen?

Anonymkode: 0f8de...697

Hvorfor så bitter?

Anonymkode: e1559...827

• Liker 5
Skrevet
På 24.7.2018 den 18.38, AnonymBruker skrev:

I dag var vi på Bø. Jeg må si at jeg er så utrolig glad for å se ekte kropper både store,små, tykke og tynne!! Dere er så befriende å se at mennesker kommer i alle form og farger. Vi er blitt så blendet av alt det retusjerte og photoshoppede istagram bildene. Eller egentlig overalt på sosiale medier. 

I dag hadde jeg på meg bikini for første gang siden jeg var 18 år. Og det føltes faktisk helt greit:) så en liten hyllest av meg for de ekte menneskekroppene som ser ut som en kropp og ikke en dukke!!

Anonymkode: cfddc...625

Det heter i Bø. Ikke på. 😊  

AnonymBruker
Skrevet

Alle kropper er ekte. Vi har dem fra vi blir laget til vi dør

Anonymkode: b30ab...934

AnonymBruker
Skrevet

Dette la jeg også merke til på stranden i dag :) ble helt sjokkert over at flertallet av jentene hadde liten til normal størrelse på rumpa og at den var litt flat. Som min. Ble også overrasket over hvor mange som har litt mage og cellulitter, også som meg :fnise: sånn går det når man er sjeldent på stranden, føler at mange jeg ser med klær og på insta, FB ++ har innovermage og stor sprettrumpe så har følt meg så stygg frem til i dag. 

Anonymkode: b4a79...2a6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
On 7/24/2018 at 10:10 PM, AnonymBruker said:

Herlig 😀 Syns også det er flott å se folk kan vise seg i badetøy uansett fasong 😊

Anonymkode: 6cdb6...930

Og jeg synes det er enda bedre på naturiststranda. Der har du tykke og tynne, gamle og unge, både de som er langt fra og nære moteidealet, kvinner med et bryst, menn med hudsykdommer og jenter med utlagt tarm. Er herlig opprør mot kroppsfokuset i media og reklame!

Anonymkode: ad34a...c8f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...