AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Jeg har for første gang i mitt liv en utendørs jobb. Sola steiker, jeg svetter som en gris - og har fått ekstremt med kviser i ansiktet! Har vært mye plaget av kviser hele livet, men så ille som det er nå, har det ikke vært på flere tiår; jeg er tross alt en kvinne i min beste (overgangs)alder (45+) :-) Jeg smører meg med dermalogica solkrem (mitt faste merke) og har også forsøkt flere andre altfor dyre solkremer som ikke skal tette til porene, uten effekt. Har til og med forsøkt uten solkrem noen dager, kvisene popper ut like fullt. Jeg er nøye med rens morgen og kveld og har aldri vært typen til å sole meg særlig mye, så huden min må jo ha fått sjokk, nærmest. Har aldri opplevd huden så fet som den er nå heller, så en blanding av olje og svette i ansiktet er virkelig ikke fint. Skal ikke ha ferie før uke 34 og varmen gir seg jo ikke. Tips til meg? Anonymkode: 67b51...3e6
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Jeg ville kjøpt en god skrubb til ansiktet, det er det eneste som hjelper godt på oljete og kvisete hud. Har sliti med det i mange år selv, men nå er jeg nøye på å bruke ansiktsrens/skrubb HVER kveld, og jeg bruker en krem tilpasset min hudtype slik at den ikke skal bli feit osv.. Anonymkode: 0a836...5d1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 Tørk vekk (klapp bort med Kleenex eller lignende) svetten, fortrinnsvis uten å tørke vekk solkremen. Anonymkode: d205c...393
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tørk vekk (klapp bort med Kleenex eller lignende) svetten, fortrinnsvis uten å tørke vekk solkremen. Anonymkode: d205c...393 Varme + fuktighet = bakterier Anonymkode: d205c...393
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #6 Skrevet 24. juli 2018 Enig med hun over. Gjerne med salisylsyre som dreper bakterier. Anonymkode: 618cd...2b9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå