Leanfear Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Hei. Er det noen som har tips og erfaring med gode håndholdte støvsugere de vil anbefale? Må være sånn 2 i 1 variant.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Jeg har en Elektrolux Ergorapido som jeg er godt fornøyd med. Jeg har denne utgaven, som jeg tror er utgått, men det er mange andre varianter å finne og jeg kan ikke tenke meg de har blitt dårligere. Anonymkode: 17ad2...49e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #3 Skrevet 26. juli 2018 På 24.7.2018 den 14.31, Leanfear skrev: Hei. Er det noen som har tips og erfaring med gode håndholdte støvsugere de vil anbefale? Må være sånn 2 i 1 variant. 2 i 1 støvsugere er bortkastede penger å kjøpe. Vi gav bort vår, bare tull å kjøpe. Lo samler seg i børsten under, støv og hår tok den ikke opp, selv om den var dyr og god nok i følge selgeren. Robotstøvsuger derimot, det er topp. Bosh sine håndholdte er også gode til småtterier, smuler ol. Anonymkode: ebd08...e42
Leanfear Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2018 Det skal visst være store kvalitetsforskjeller og det kan hende dere hadde en kjip svak liten sak, for de jeg har testet på butikken suger veldig bra, men er igjen usikker på kvaliteten på disse over tid.
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #5 Skrevet 26. juli 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: 2 i 1 støvsugere er bortkastede penger å kjøpe. Vi gav bort vår, bare tull å kjøpe. Lo samler seg i børsten under, støv og hår tok den ikke opp, selv om den var dyr og god nok i følge selgeren. Robotstøvsuger derimot, det er topp. Bosh sine håndholdte er også gode til småtterier, smuler ol. Anonymkode: ebd08...e42 Børsten må renses jevnlig, men på Ergorapido er ikke dette veldig vanskelig. Alt det kan sette seg hår i er laget for enkel demontering og rensing, både børste og hjul. Min er vel kanskje 4 år gammel nå, og suger godt om den ikke er stappfull av støv og skitt. Batteriet er fremdeles bra, og rask reduksjon av batterikapasiteten er det største problemet jeg har hatt med tidligere batteristøvsugere. Ergorapidoen er bare 1 av 3 støvsugere her i huset. Robotstøvsugeren er gull, men har av diverse praktiske årsaker blitt stående ubrukt en tid. Den "vanlige" støvsugeren lever i kottet, og har ikke vært fremme på mange måneder. Ergorapidoen er i praksis den som har tatt seg av omtrent all støvsuging her de siste par årene, og det har den gjort ganske bra. Anonymkode: 17ad2...49e
Leanfear Skrevet 26. juli 2018 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Børsten må renses jevnlig, men på Ergorapido er ikke dette veldig vanskelig. Alt det kan sette seg hår i er laget for enkel demontering og rensing, både børste og hjul. Min er vel kanskje 4 år gammel nå, og suger godt om den ikke er stappfull av støv og skitt. Batteriet er fremdeles bra, og rask reduksjon av batterikapasiteten er det største problemet jeg har hatt med tidligere batteristøvsugere. Ergorapidoen er bare 1 av 3 støvsugere her i huset. Robotstøvsugeren er gull, men har av diverse praktiske årsaker blitt stående ubrukt en tid. Den "vanlige" støvsugeren lever i kottet, og har ikke vært fremme på mange måneder. Ergorapidoen er i praksis den som har tatt seg av omtrent all støvsuging her de siste par årene, og det har den gjort ganske bra. Anonymkode: 17ad2...49e Takk for tilbakemelding. Hvilken ergorapido har du?
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2018 #7 Skrevet 26. juli 2018 4 timer siden, Leanfear skrev: Takk for tilbakemelding. Hvilken ergorapido har du? Den jeg linket til i innlegg #2. Den ser som sagt ut til å ha gått ut, men jeg regner som sagt ikke med at de nyere modellene har blitt dårligere på noen måte. Anonymkode: 17ad2...49e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå