Gå til innhold

Klarer dere å gi en full BJ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså klarer dere å gi en full BJ fra start til mannen kommer? Er det forventet at man skal klare det?

Jeg liker å starte med å gi BJ eller avslutte med det, men aldri prøvd å bare det. Redd jeg ikke hadde klart det.

Anonymkode: 10824...7d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du redd du ikke klarer å få ham til å komme? Det er veldig forskjell på menn der. Noen kommer veldig lett ved bj, andre ikke. Det trenger ikke å ha noe med dine suge- skills å gjøre. En jeg var sammen med, kom sjelden av bare bj, men kom lett ved penetrering. En annen kom veldig lett når jeg sugde ham (også ved penetrering, da 🙈). 

Skrevet

Klarer det ja. Men noen ganger tar det lenger tid for sambo å komme, og da kan jeg kjenne at jeg begynnner å bli litt sliten i kjeven xD.  Men ofte syntes vi det er bedre å bruke BJ i forspill, men smak og behag. Du får trene opp kjevemuskulaturen din :P 

Skrevet

Ja det er ikke noe problem å gjøre det. De første gangene jeg gjorde det når jeg var yngre så ble jeg sliten i kjevene, men det er egentlig bare å gjøre det ofte nok så går det fint uten å bli øm. Noen kommer jo raskere enn andre også. Du kan jo suge han litt først så ri han litt før du suger han til det kommer for han dersom du blir sliten i kjeven.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo stor forskjell fra mann til mann. Noen kommer lett, andre bruker en evighet på å komme ved samleie, og har ikke sjans til å komme ved å bli sugd.

Anonymkode: a2e18...3aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...