prøverpåny Skrevet 12. februar 2019 #481 Del Skrevet 12. februar 2019 Lykke til med uttak på torsdag! Tror de bruker gonapeptid de gangene de vet på forhånd at det blir avbrutt forsøk, kanskje det er for å redusere sjansen for skikkelig ille overstimulering. Var vurdert for meg en gang tidligere, men slapp unna så vidt.. Hvilke dose gikk du på? Husker ikke om du hadde lang eller kort protokoll heller? 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnugg Skrevet 12. februar 2019 #482 Del Skrevet 12. februar 2019 lykke til med uttak, forhåpentligvis blir det frysebarnehage! Høres jo helt vilt ut å ha så mange eggposer, kan liksom ikke kjennes spesielt deilig ut :S Så om jeg forstår dette riktig så tar de uttaket - ser om det blir frys - og dersom det blir det så settes de inn i ny syklus? Det er jo i det minste noe i så fall, selv om ventetiden er utrolig kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 12. februar 2019 Forfatter #483 Del Skrevet 12. februar 2019 3 timer siden, prøverpåny skrev: Lykke til med uttak på torsdag! Tror de bruker gonapeptid de gangene de vet på forhånd at det blir avbrutt forsøk, kanskje det er for å redusere sjansen for skikkelig ille overstimulering. Var vurdert for meg en gang tidligere, men slapp unna så vidt.. Hvilke dose gikk du på? Husker ikke om du hadde lang eller kort protokoll heller? 🙈 Ja, det er fordi de vet det blir avbrutt. Slimhinneme blir vist altfor dårlige etterpå, og forhåpentligvis trekker de andre eggene seg tilbake☺ gikk på gonal f 150, så ikke store dosen. Og kort protokoll. 2 timer siden, Fnugg skrev: lykke til med uttak, forhåpentligvis blir det frysebarnehage! Høres jo helt vilt ut å ha så mange eggposer, kan liksom ikke kjennes spesielt deilig ut :S Så om jeg forstår dette riktig så tar de uttaket - ser om det blir frys - og dersom det blir det så settes de inn i ny syklus? Det er jo i det minste noe i så fall, selv om ventetiden er utrolig kjedelig! Håper på full barnehage i frys ja😅 har vært ganske vondt ja, veldig «studd» i magen. Ja, blir frys i neste mulige syklus om de har noen kvalitetsegg☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenhåpefull Skrevet 13. februar 2019 #484 Del Skrevet 13. februar 2019 Lykke til med uttak! 😊🤞🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 14. februar 2019 Forfatter #485 Del Skrevet 14. februar 2019 Uttak ferdig, og fytti helvete å vondt der var. Svimmel, kvalm og skikkelig vondt. Overlevde altså, men det var ikke særlig. Men, fikk ut 28 (!) Egg, så var vist ikke så rart det gjorde vondt! Så nå venter vi bare spent på tlf de neste dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 14. februar 2019 #486 Del Skrevet 14. februar 2019 6 minutter siden, bondekone skrev: Uttak ferdig, og fytti helvete å vondt der var. Svimmel, kvalm og skikkelig vondt. Overlevde altså, men det var ikke særlig. Men, fikk ut 28 (!) Egg, så var vist ikke så rart det gjorde vondt! Så nå venter vi bare spent på tlf de neste dagene! Nei uffda 😥😩 Men bra du er ferdig 👏❤️ Jeg krysser fingrene for noen gode kvalitetegg 🤞🏻❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. februar 2019 #487 Del Skrevet 14. februar 2019 Krysser fingrene for at det blir mange på frys ❤ og ja, har hørt det er vondt 😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 14. februar 2019 #488 Del Skrevet 14. februar 2019 Så utrolig spennende! 28 egg!! Det er jo lovende. God bedring til deg👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 14. februar 2019 Forfatter #489 Del Skrevet 14. februar 2019 6 timer siden, Patriotpaula skrev: Nei uffda 😥😩 Men bra du er ferdig 👏❤️ Jeg krysser fingrene for noen gode kvalitetegg 🤞🏻❤️ 5 timer siden, lillemeg90 skrev: Krysser fingrene for at det blir mange på frys ❤ og ja, har hørt det er vondt 😥 3 timer siden, Irisiri skrev: Så utrolig spennende! 28 egg!! Det er jo lovende. God bedring til deg👏 Håper på mamge kvalitetsegg av dette ja🐣🐣 nå har jeg stranda på sofaen, med en ukes sykemelding, og skal ta livet med ro ei stund, med god samvittighet! (Så får vi se hvor lang tid det tar før jeg er dritt lei av det😂) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #490 Del Skrevet 15. februar 2019 Jeg hadde jo tenkt jeg var ferdig med sprøyter for ei stund, men NEIDA. Blodfortynnende er selvsagt i sprøyteform, og for å si det sånn, så er de andre sprøytene ingen ting i forhold. Dette er jo en feit, tykk nål som må tvinges igjennom fettet. De neste 20 dagene🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irisiri Skrevet 15. februar 2019 #491 Del Skrevet 15. februar 2019 Shit, alt du må gjennom for å få barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 15. februar 2019 #492 Del Skrevet 15. februar 2019 Åååh 😣 Fragmin eller klexane?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 15. februar 2019 #493 Del Skrevet 15. februar 2019 4 timer siden, bondekone skrev: Jeg hadde jo tenkt jeg var ferdig med sprøyter for ei stund, men NEIDA. Blodfortynnende er selvsagt i sprøyteform, og for å si det sånn, så er de andre sprøytene ingen ting i forhold. Dette er jo en feit, tykk nål som må tvinges igjennom fettet. De neste 20 dagene🙄 I know!! Du kan også forberede deg på noen digge blåmerker... 🤗 Fikk nesten samme beskjed som deg i dag etter UL. Mange egg her og, så kan hende det blir nedfrysing etter uttak.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #494 Del Skrevet 15. februar 2019 6 timer siden, Irisiri skrev: Shit, alt du må gjennom for å få barn.. Ja, det er jammen meg mer enn hva de fleste må igjennom! MEN - veldig takknemlig for at vi får hjelp❤ 3 timer siden, Patriotpaula skrev: Åååh 😣 Fragmin eller klexane?? Fragmin☺ 2 timer siden, prøverpåny skrev: I know!! Du kan også forberede deg på noen digge blåmerker... 🤗 Fikk nesten samme beskjed som deg i dag etter UL. Mange egg her og, så kan hende det blir nedfrysing etter uttak.. Arh, lei av sprøyter🙄 å så kjedelig! Hvor mange egg så de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #495 Del Skrevet 15. februar 2019 Nå ringte de, og kun 7 egg ble befruktet... det er jo en del altså, men fortsatt kun 1/4 av det s ble tatt ut. Er så redd for at det betyr at de generelt er av dårlig kvalitet... skal dyrkes til tirsdag, så blir noen nervepirrende dager❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. februar 2019 #496 Del Skrevet 15. februar 2019 1 time siden, bondekone skrev: Nå ringte de, og kun 7 egg ble befruktet... det er jo en del altså, men fortsatt kun 1/4 av det s ble tatt ut. Er så redd for at det betyr at de generelt er av dårlig kvalitet... skal dyrkes til tirsdag, så blir noen nervepirrende dager❤ Om det betyr at det er dårlig kvalitet så får dere i det minste finne ut av det, men forstår jo det er vanskelig å gå og vente 🙄 Har der noe å si på kvaliteten når man blir overstimulert? Altså, blir kvaliteten dårligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 15. februar 2019 #497 Del Skrevet 15. februar 2019 1 time siden, bondekone skrev: Ja, det er jammen meg mer enn hva de fleste må igjennom! MEN - veldig takknemlig for at vi får hjelp❤ Fragmin☺ Arh, lei av sprøyter🙄 å så kjedelig! Hvor mange egg så de? Gyn klarte ikke å telle alle siden eggstokkene lå delvis over hverandre, men over ti store, og mange mindre. Så jeg fikk lov til å ovitrelle EL-sprøyte og så ser de an mengden egg på mandag hva utfallet blir.. 1 time siden, bondekone skrev: Nå ringte de, og kun 7 egg ble befruktet... det er jo en del altså, men fortsatt kun 1/4 av det s ble tatt ut. Er så redd for at det betyr at de generelt er av dårlig kvalitet... skal dyrkes til tirsdag, så blir noen nervepirrende dager❤ kjipt med «bare» syv befruktede egg, men det var nok veldig stor variasjon på modenheten på eggene de fikk ut. 😊 Gode muligheter fortsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #498 Del Skrevet 15. februar 2019 1 time siden, lillemeg90 skrev: Om det betyr at det er dårlig kvalitet så får dere i det minste finne ut av det, men forstår jo det er vanskelig å gå og vente 🙄 Har der noe å si på kvaliteten når man blir overstimulert? Altså, blir kvaliteten dårligere? De dyrker iallefall til blasto, så de skal jo være gode de som kommer helt dit... det vet jeg igrunnen ikke. De sier det ikke skal ha så mye å si, men logikken min sier at det ikke er bra når så mange vokser på en gang... 1 time siden, prøverpåny skrev: Gyn klarte ikke å telle alle siden eggstokkene lå delvis over hverandre, men over ti store, og mange mindre. Så jeg fikk lov til å ovitrelle EL-sprøyte og så ser de an mengden egg på mandag hva utfallet blir.. kjipt med «bare» syv befruktede egg, men det var nok veldig stor variasjon på modenheten på eggene de fikk ut. 😊 Gode muligheter fortsatt! Ja, syv er jo egentlig en del altså, men når man tenker på hvor mange som kom ut, gadd jeg håpt på flere... så håper bare det er kvalitet i de 7! Blir spennende med uttaket ditt! Håper du får innsett og☺ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. februar 2019 #499 Del Skrevet 15. februar 2019 Krysser fingrene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Patriotpaula Skrevet 15. februar 2019 #500 Del Skrevet 15. februar 2019 Hvordan gjøres egentlig et fryseforsøk? Med du gå på noen medikamenter da også (med unntak av blodfortynnende)? Eller hvordan fungerer det? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå