AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #1 Skrevet 24. juli 2018 Hei! Ble rammet av kraftig oppkast som varte konstant i en times tid før jeg ble ferdig. Hadde en liten episode med diaré rett etterpå, har følt meg i helt fin form etter dette. Virker som kroppen trengte å tømmr magesekken. Har også opplevd dette en gang for. Er det mulig at dette er smittsomt? Har ikke fått legetime før i morgen... Anonymkode: 71883...4b7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #2 Skrevet 24. juli 2018 Ja; det kan være smittsomt. Anonymkode: caf5b...cd7
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #3 Skrevet 24. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Ble rammet av kraftig oppkast som varte konstant i en times tid før jeg ble ferdig. Hadde en liten episode med diaré rett etterpå, har følt meg i helt fin form etter dette. Virker som kroppen trengte å tømmr magesekken. Har også opplevd dette en gang for. Er det mulig at dette er smittsomt? Har ikke fått legetime før i morgen... Anonymkode: 71883...4b7 Hvorfor skal du til lege når problemet er over? Oppkast og diare har en 48 timers regel på gunn av smittefare, men en så kort sykehistorie så er det neppe noe Norovirus el du har hatt. Anonymkode: c3875...a00 3
dillyduzit Skrevet 24. juli 2018 #4 Skrevet 24. juli 2018 Har du spist noe? Opplevde noe av det samme ved matforgiftning.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2018 #5 Skrevet 24. juli 2018 Det er vanskelig å si. Matforgiftning er ikke smittsomt, men omgangssyke (norovirus) er veldig smittsomt. Hvorfor skal du til lege? Har ikke "alle" oppkast og/eller diaré en gang i blant? Hvis du ikke har feber ville jeg heller blitt hjemme og fått i meg næring Anonymkode: 256af...7af
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå