Marioposa Skrevet 18. februar 2020 #21 Skrevet 18. februar 2020 (endret) Ariel har vært på den omstridte klinikken i Tyrkia og operert en BBL. Tror hun var fornøyd med stedet? Hun reklamerte ihvertfall for klinikken på IG. Endret 18. februar 2020 av Marioposa 1
DianaV Skrevet 18. februar 2020 #22 Skrevet 18. februar 2020 Blir helt dårlig av at det å operere rumpa nærmest bare blir sagt i en bisetning, det blir mer og mer normalisert.. 12 1
fusetufs Skrevet 26. mars 2020 #24 Skrevet 26. mars 2020 Så utrolig tragisk å sende Ariel ut. Vil ha henne tilbake 3
apokryf Skrevet 18. februar #25 Skrevet 18. februar Hvor er hun nå i 2025? Forsvant jo helt både fra IG og andre steder. Noen som vet om hun fremdeles bor i norge? 1 1
Nordaførr Skrevet 20. april #26 Skrevet 20. april apokryf skrev (På 18.2.2025 den 15.03): Hvor er hun nå i 2025? Forsvant jo helt både fra IG og andre steder. Noen som vet om hun fremdeles bor i norge? Tror hun bor i Dubai med mann og barn. 1
Justlooking Skrevet 2. august Forfatter #27 Skrevet 2. august (endret) Nordaførr skrev (På 20.4.2025 den 22.24): Tror hun bor i Dubai med mann og barn. Har hun fått mann og barn og bor i Dubai? Bra for henne sikkert? Husker hun var sammen med broren til Pierre - Daniel? - og de hadde vel også en hund, men nå snakker vi mange år tilbake 😊 Jeg var en som fulgte mange forskjellige blogger back then og er ikke like oppdatert i andre some kanaler 😅 Endret 2. august av Justlooking Tillegg 1
Justlooking Skrevet 30. september Forfatter #28 Skrevet 30. september Mulig jeg maser mye, men fulgte en del bloggere i sin tid - og det er også de jeg leser om på kvinneguiden. Bryr meg ikke om alle de andre på alle de forskjellige some kanalene bortsett fra de som var bloggere den gang da😅 Noen som vet om hun har det bra og alt er ok? Noen skrev hun hadde mann og barn i Dubai, stemmer det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå