Gå til innhold

Sinne av snusslutt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

I dag er det 46 dager siden jeg sluttet å snuse, å jeg føler enda jeg er ekstrem sint!  Jeg kaster ting rundt meg av aggresjon og blir rett og slett redd meg selv, da dette ikke er likt meg! 

Er det virkelig normalt å ha et voldsomt sinne etter 46 dager uten snus?

Anonymkode: 9269b...f7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker ikke om jeg hadde et voldsomt sinne etter eksakt 46 dager, men husker jeg slet lenge med temperamentet og ble etterhvert deprimert.

Men stå i det! Det vil gi slipp. Lykke til. Jeg forstår deg! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde "snusslutt" var en sykt navn på en koseklut eller noe  😂 Skjønte ikke helt hvorfor du skulle være sint på den 🙄

Anonymkode: 8291f...d90

Skrevet (endret)

Første gang jeg forsøkte gikk jeg inn i en slags depresjon. Virket som jeg hadde kjærlighetssorg. Etter 2 uker kom sjefen på jobben og ga meg en snus, han orket ikke mer. Jeg hadde hatt tre nye på opplæring i den perioden, lurer på hva de følte om meg etterpå. Jeg startet igjen.

Andre gang var nå rett etter nyttår. Flyttet til utlandet og fant ut at jeg ikke orket å måtte bestille på nett/tigge av besøkende så jeg og samboeren sluttet sammen. Vi var forberedt på å fly på hverandre, men det gikk lett som en lek. Antagelig fordi alt var nytt og snusen hørte liksom ikke til der. Noe abstinenser var det selvsagt, men ikke noe som ikke gikk over ganske kjapt. En kopp kaffe hjalp mye. Jeg har tatt to snus etterpå, begge i forbindelse med alkohol, det ga meg ingenting og gjorde meg sinnsykt fyllesyk dagen etter. Så nå er jeg ferdig med snus og nikotin. 

Du skal egentlig være ferdig med avhengigheten nå. Så dette er nok psykisk. For meg hjalp det å tenke at det ikke var avhengigheten, men meg selv som skapte abstinensene. 

Endret av Inwe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...