Gå til innhold

Allergivaksine erfaring?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er deres erfaring med allergivaksine? Noen som ikke har blitt noe bedre?

Anonymkode: bda92...7c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Med allergivaksinering så regner jeg med at du mener der du får injisert stoffet du er allergisk for over en viss tid?

Jeg har hørt både og. Har hørt om personer som har fått veldig god effekt av denne metoden, men også noen som har fått allergisk sjokk og svært kraftig elveblest. Så det er nok veldig forskjellig fra person til person. Men er man veldig plaget, så er det kanskje verdt å prøve.

Men legen må vel også være med på bestemmelsen om dette er riktig behandling. 

Endret av PetrovaFire
Gjest Sisti
Skrevet

Jeg har tatt gresspollenvaksinen i tablettform (en tablett hver dag i 3 år) og er veldig fornøyd! 

Jeg har hørt allergispesialister si at langt flere burde forsøke å vaksinere seg, i stedetfor å gå hele livet og plages (hvis man har alvorlig allergi). 

AnonymBruker
Skrevet

TS her, takk for svar. Jeg går på gresspollenvaksine i tablettform. Får ikke lov til å ta sprøyter, da allergien min er så kraftig. Jeg er bare veldig spent på, hvordan resultatet blir. Jeg startet tidlig i våres, så er for tidlig å si ennå. Så sliter med allergi om dagen. Håper virkelig at den virker, da kan jeg få bjørkepollen vaksine og. Og forhåpentligvis kan jeg få være ute på sommeren.

Anonymkode: bda92...7c2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt ett år med bjørkevaksine (sprøyter) og har to år igjen. Jeg var så bra i år at jeg nesten ikke tror på det! Blir så jeg tror at det var tilfeldig...

Anonymkode: 2828c...5d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...