Gå til innhold

Skuffet over sykehuset!!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først å fremst da jeg ble innlagt på ortopedisk på sykehuset pga kneskål ute av ledd. Så når jeg skulle skrives ut Søndagen måtte jeg selv be om bandasje til kneet for å støtte det! De hadde skinne men legen sa døra var låst så det fikk jeg ikke. Måtte selv fikse bandasje på helsebutikke til nesten 3000 kroner.. Også ville de egentlig sende meg hjem selvom jeg var høy som en sau på morfin. Ambulanse folka sa at de ikke kom til å gjøre det pga pusten å mye morfin.

Vanligvis ville de tatt litt gips eller fått støttet det.

Var på legevakten igjen i kveld å fikk Paralgin forte men smertestillende hjelper ikke så mye siden kneskålen er så ustabil.. Er skuffet over sykehuset..

Anonymkode: 08875...7cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes så mange tråder du lager om dette kneet ditt. Jeg fikk kneskålen ut av ledd, hadde kun på en støttebandasje som jeg tok på hjemme, holdt foten mest mulig i ro til hevelsen hadde gitt seg og øvde gradvis opp kneet. De fleste får hverken skinne eller gips på luksert patella, ro deg ned! Det er for øvrig ganske vanlig å fikse bandasje selv, til en del operasjoner må du f.eks kjøpe med deg spesialbandasje til sykehuset. Hvis kneskålen er ustabil så avlaster du, det går over, og smertene blie mindre når hevelsen går ned. Å holde foten hevet og i ro kan også hjelpe på smertene.

Anonymkode: d16a4...942

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelpes så mange tråder du lager om dette kneet ditt. Jeg fikk kneskålen ut av ledd, hadde kun på en støttebandasje som jeg tok på hjemme, holdt foten mest mulig i ro til hevelsen hadde gitt seg og øvde gradvis opp kneet. De fleste får hverken skinne eller gips på luksert patella, ro deg ned! Det er for øvrig ganske vanlig å fikse bandasje selv, til en del operasjoner må du f.eks kjøpe med deg spesialbandasje til sykehuset. Hvis kneskålen er ustabil så avlaster du, det går over, og smertene blie mindre når hevelsen går ned. Å holde foten hevet og i ro kan også hjelpe på smertene.

Brukte du fysioterapeut?

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brukte du fysioterapeut?

Ja. Du trenger ikke henvisning lenger.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Du trenger ikke henvisning lenger.

Hvor lang tid tok det før du fikk fysioterapeut? Min er ikke tilbake før midten av august 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...