AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Har slettet noen fra Snapchat. Men da jeg la ut noe på storyen offentlig kunne de vennene jeg hadde slettet plutselig se dette.. hvordan sletter jeg venner for godt? Slik at jeg forsvinner fra deres lister? Og hvordan kan jeg ignorere forespørsler? Står bare «aksepter»... Anonymkode: e9780...a27
penny_ Skrevet 25. juli 2018 #2 Skrevet 25. juli 2018 På 23.7.2018 den 21.54, AnonymBruker skrev: Har slettet noen fra Snapchat. Men da jeg la ut noe på storyen offentlig kunne de vennene jeg hadde slettet plutselig se dette.. hvordan sletter jeg venner for godt? Slik at jeg forsvinner fra deres lister? Og hvordan kan jeg ignorere forespørsler? Står bare «aksepter»... Anonymkode: e9780...a27 Du har jo slettet dem for godt, men de har ikke slettet deg. Du kan prøve å blokkere dem.
Gjest Mysticgirl Skrevet 25. juli 2018 #3 Skrevet 25. juli 2018 Du kan sette innstillinger på at kun venner kan se det du publiserer, da skal ikke de heller kunne se det. Har du det derimot på offentlig vil de kunne se det likevel, selv om du har slettet dem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå