AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Skak utredes ved DPS og har googlet litt, og folk på forskjellige forum sier at det tok et halvt år å få diagnosen? Herregud jeg har jo ikke tid til at det skal ta så lang tid? Anonymkode: 131b2...cfd
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 Ei venninne brukte 6 mnd på å få sin diagnose, en kompis brukte 3 mnd. Jeg var til test for noen uker siden og det tok meg bare en dag å fylle ut noen skjemaer og ta noen tester. Det vil ta 2 mnd før jeg får diagnosen :S rart det med tid synes jeg??? men det skal være mulig å dele opp dette da. Hvorfor har du ikke tid? Anonymkode: 63865...080
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ei venninne brukte 6 mnd på å få sin diagnose, en kompis brukte 3 mnd. Jeg var til test for noen uker siden og det tok meg bare en dag å fylle ut noen skjemaer og ta noen tester. Det vil ta 2 mnd før jeg får diagnosen :S rart det med tid synes jeg??? men det skal være mulig å dele opp dette da. Hvorfor har du ikke tid? Anonymkode: 63865...080 Fordi jeg er utålmodig og det er dritstressende å ha det sånn. Er det sånn at man må ha samtaler med jevne mellomrom under utredningsprosessen? En gang i måneden kan jeg tåle, men jeg har en jobb liksom og kan ikke ta meg tid til å gå til psykolog noe oftere enn det 😕 Anonymkode: 131b2...cfd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå