Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en samboer, og vi har to barn. Jeg har begynt å trene, gått ned fra 102 kg til 64 på 8 måneder. Jeg er super stolt! Jeg har i det siste hatt hovedfokus på rumpe og bein, er kjempe fornøyd over resultatet. Jeg tok bilder av meg selv i et speil på treningssenteret, og rumpa var med. Men ikke noen store «se på rumpa mi», men den var der siden jeg sto sidelengs. Jeg sa at jeg skulle legge ut et bilde som jeg tok idag på treningen. Da fikk jeg høre at han skulle se på bilde først, og sa at han ikke ønsker å være sammen med en som viser frem kroppen sin. Og at han ikke synes noe om at andre gutter stirrer på rumpa mi blant annet. Jeg sa at jeg vil legge ut for å faktisk skryte litt av meg selv, for jeg er dødsstolt. Men han måtte som sagt godkjenne bilde, zoome inn for å se om man så formen på rumpa mi. Sa at jeg like gjerne kan gjøre det slutt om jeg skal begynne å legge ut bilder der man er former og rumpe. Jeg har former og rumpe, sånn er det bare. Har alltid på meg klær på bildene, men det er ikke bra nok. Ingen skal er på formene mine, eller rumpe og pupper. Føler jeg blir kvalt! Er kontrollering hver dag, dette er bare en filleting ut av alt! 

Mer jeg urimelig som synes dette er kontrollerende?? 

Anonymkode: fd102...669

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere er rare begge to 🙈

Anonymkode: 98f77...fda

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dere er rare begge to 🙈

Anonymkode: 98f77...fda

Det kan jeg leve med ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er sær. Sikkert bare redd for at du skal få masse oppmerksomhet og komplimenter fra gutter som ser bedre ut enn han. 

Anonymkode: 8d221...f7d

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Godt jobba forresten! 

Anonymkode: 8d221...f7d

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Han bør roe seg noen hakk. Klart du er stolt når du har gått ned fra 102 til 64. Godt jobba! Bilde i helfigur med klær på er det da ikke noe som helst galt med, jeg ser ikke helt hva han klager over?

Han burde være glad på dine vegne. Men dette er bare en av veldig mange ting han kontrollerer deg på, om jeg forstår deg riktig? Ikke en god følelse, det der. 

Anonymkode: 033c9...357

• Liker 4
Gjest supernova_87
Skrevet

Snakk med ham om det. Si at du føler det er kontrollerende at han skal sjekke hvilke bilder du får sende til venner og legge ut på SoMe. Jeg hadde ønsket å være sammen med en mann som stolte på at jeg tok ansvar for hva jeg delte selv, for jeg er tross alt voksen, og han har selv valgt å være sammen med meg. Av og til er det også greit å være litt flau over kjæresten sin, man må ikke like alt de gjør. Så om samboeren din syntes bildet ditt var teit, hva så? Det er tross alt din rett til å gjøre det likevel. Og om han vil avslutte et forhold basert på et bilde så er det hans problem. 

AnonymBruker
Skrevet

Å legge ut selfies i speilet er jo litt kleint. Hvis du ikke har gjort det før, forstår jeg at han stusser. 

Anonymkode: a0d0d...90e

• Liker 8
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Det er selvsagt han som er sær. Klart du er stolt over å ha gått ned så himla mye! Du har vært helt utrolig fink og da er det lov å være stolt og legge ut bilde. Han er bare livredd fordi at du ser så jævla bra ut og at andre menn skal snappe deg foran nesa på han! Det er derfor han oppfører seg slik. Ikke la han herse slik med deg, legg ut bilde du og svar tilbake at han får bare gjøre det slutt, om han er så sykelig sjalu at han titler fordi du legger ut et bilde av kroppen din.

Skrevet

Selvfølgelig er du stolt. Du inspirerer andre faktisk, så legg ut et såkalt skrytebilde du. Han er sær. Ham føler en trussel og er redd du vil falle for andre menn.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han! Hadde ikke godtatt at en mann skulle avgjort slike ting for meg. Og hadde han truet med å gjøre det slutt pga noe sånt, så hadde jeg gått! 

Anonymkode: 27e21...d9d

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar gode dere! Det er så Vanskelig å si han i mot, for han kan diskutere i flere timer for å få rett. Ender alltid opp med «hva hadde du syntes om jeg tok bilde sånn her og la ut», så sier jeg at det går bra for min del om du vil skryte over en fremgang. «Hva om andre jenter kommenterer bildet mitt da», svarer da med at «da håper jeg du selv vet at du har kjæreste, og kanskje ikke kommenterer tilbake om hun sier du er digg». Når jeg skrev at dette er ett av mange teamer, så er det så vanskelig å ramse opp noe da det er så mye. Han skal hele tiden ha oversikt over hvor jeg er, følger med på plasseringen på «Snapchat kartet» til venninnene mine når jeg er med dem, og hvis en gutt legger meg til på Snapchat så får jeg beskjed om å slette han. Hvis jeg ikke gjør det, så får jeg spørsmål hver dag om hva vi prater om, eller høre «jeg håper du hadde sagt det om du har gjort noe dumt, eller om han flørter med deg». Titter på telefonen min når jeg skriver og later som han ikke har noe bedre å gjøre. Får spørsmål om hvorfor jeg har søkt opp en gutt på Instagram/Facebook. Og om han er kjekk, så får jeg virkelig høre det. Ja, dette er smått, men mye i lengden pluss alt annet som er! Får hetta snart, og vi har vært sammen i fem år.

AnonymBruker
Skrevet

Han der hadde jeg ikke orket å bo sammen med!

Anonymkode: 53240...bbf

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar gode dere! Det er så Vanskelig å si han i mot, for han kan diskutere i flere timer for å få rett. Ender alltid opp med «hva hadde du syntes om jeg tok bilde sånn her og la ut», så sier jeg at det går bra for min del om du vil skryte over en fremgang. «Hva om andre jenter kommenterer bildet mitt da», svarer da med at «da håper jeg du selv vet at du har kjæreste, og kanskje ikke kommenterer tilbake om hun sier du er digg». Når jeg skrev at dette er ett av mange teamer, så er det så vanskelig å ramse opp noe da det er så mye. Han skal hele tiden ha oversikt over hvor jeg er, følger med på plasseringen på «Snapchat kartet» til venninnene mine når jeg er med dem, og hvis en gutt legger meg til på Snapchat så får jeg beskjed om å slette han. Hvis jeg ikke gjør det, så får jeg spørsmål hver dag om hva vi prater om, eller høre «jeg håper du hadde sagt det om du har gjort noe dumt, eller om han flørter med deg». Titter på telefonen min når jeg skriver og later som han ikke har noe bedre å gjøre. Får spørsmål om hvorfor jeg har søkt opp en gutt på Instagram/Facebook. Og om han er kjekk, så får jeg virkelig høre det. Ja, dette er smått, men mye i lengden pluss alt annet som er! Får hetta snart, og vi har vært sammen i fem år.

Been there, og du må komme deg vekk. Han er usunn å være sammen med , Du mister deg selv og tør ikke å være slik du egentlig er. Du visner og tilslutt så bare eksisterer du ! Ikke godta dette, sett ned foten, blomstre som den blomsten du er!

Run and never look back. Beste jeg har gjort, selv om det ble en prøvelse over flere år før jeg var kvitt helveteskapet. Ikke la en gutt ødelegge selvtilliten din eller hvem du er. Masse klemmer til deg

Gjest Minesveiper
Skrevet

Han er veldig kontrollerende ts. Høres ikke ut som en fyr det er sunt å være sammen med. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor stoler han ikke på deg? Er han usikker på seg selv? Tror dere trenger en prat om dette. Snakk om tillit, grenser, kontroll, hva som er greit og ikke greit, og om hvorfor han oppfører seg som han gjør.

Anonymkode: f22b9...352

AnonymBruker
Skrevet

Har alt dette kommet etter vektnedgang? Veide du mye før dere ble sammen? Han høres ut som en sjalu og usikker fyr. Vil han endre seg? Skjønner han at han har problemer? Vil du leve med dette? 

Anonymkode: 2311d...bb0

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer med vektnedgangen, men jeg syns det er du som er urimelig. Det er flott at du er stolt av resultatene, men hvorfor må du legge ut et seksualiserende bilde av deg selv for å være bra nok? Hvem har du gått ned i vekt for? Deg selv eller flere likes på instagram?

Anonymkode: 8cfe5...366

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har aldri stolt på meg, han har selv vært utro to ganger. En i fylla, en edru. Jeg klarte dessverre å være utro selv en gang forholdet var på nære nippet til å bli slutt, jeg hørte bare klaging og følte meg tråkka på når jeg ga alt. Ble litt for full, og dreit meg rett ut. Dette fortalte jeg dagen etter, så sto opp for mine feil. Har vært sammen lenge, og aldri gjort noe galt mot han før eller siden. Jeg har aldri trodd at JEG kunne gjøre slikt, så å bare prate om det får meg på gråten. Det at han kontrollerer så mye har blitt verre etter den gang, men det har alltid vært ille. Vennene mine har alltid lurt på hvordan jeg holder ut, og det var før jeg dreit meg ut.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som ett veldig usunt forhold. Jeg ville revurdert forholdet. Livet er for kort til å bli  i ett dårlig forhold der man blir trykt ned. 

Anonymkode: 2311d...bb0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...