Gjest Overrasket Skrevet 6. august 2018 #41 Skrevet 6. august 2018 Hovedprinsippe mine er gjenbruk, flerbruk og ombruk, og anti-IKEA. Jeg ender ofte opp med noe som dette:
Gjest Bøff Eløff Skrevet 6. august 2018 #42 Skrevet 6. august 2018 Vi er vel mer 60-tall egentlig. Teak og farger på lys bakgrunn.
fresia Skrevet 7. august 2018 #43 Skrevet 7. august 2018 På 24.7.2018 den 23.13, Zienna skrev: Hjemmet vårt har gjennomlevd mer enn 40 år med meg, som er over gjennomsnittet interessert i interiør. Jeg lar meg påvirke av trender og moter, men jeg må like hva jeg ser. Derfor har huset vårt unnsluppet periodene med syrebeisede møbler, trepanel på halve veggen, bondefarger og pastellfarger. Det har også overlevd shabby chic, skandinavisk stil og minimalistisk stil. Skjønt noen elementer tok jeg inn i huset fra alle disse stilene. Akkurat nå er tv-stuen mørk blågrå, med møbler i brunt. Belysning i kobber og messing. Puter og tekstiler i kelim. .Stilen er bohemsk. Kjøkkenet er i landstil, men slett ikke shabby chic. Har åpne vegghyller, keramikk og kobber. Mellomstua, som vi kaller det, har vegger og tak i hvitmalt panel. Noe så umoderne som bøker står i hvitmaltebokhyller fra golv til tak. I finstua, der hvor utsikten er best, er tak, lister og vegger hvite. Jeg har en del gamle møbler der, bla. kjøpmannsbenk og skrivebord der. To ørelappstoler kjøpe jeg på finn.no for 250 kr per stk. Og grått linstoff til dem kjøpte jeg på bentz.no. I forrige uke var jeg så heldig å få kjøpt en brukt klassisk, over stoppet sofa i rustrød fløyel på FB. Det var en sofa fra Hødneb som ble produsert på 70-tallet. Topp kvalitet! Kort sagt, vårt hjem er en blanding av mye og forandres stadig. Når folk kommer på besøk til oss sier de "så utrolig hyggelig det er her - jeg har aldri sett noe slikt". Hørtes fint ut 1
AnonymBruker Skrevet 7. august 2018 #44 Skrevet 7. august 2018 Vi har mye ekte kunst i nesten alle rom. Piano og bøker. Ellers lyst og "skandinavisk", det har blitt mye hvitt og eik de siste årene. Tepper på parketten. Tre ildsteder. Barnet mitt har gitt stilen(e) merkelappene: Kjøkkenet: Hvitt. Stua: julaftenkoselig. Barnerommene: Happy. Anonymkode: dfe80...6e0 1
Mymlen Skrevet 8. august 2018 #45 Skrevet 8. august 2018 Moderne hyttestil der jeg glir rett inn med hva enn jeg har på meg av klær. Liker også at hverdagsrot passer inn, slik at det ser bebodd ut uten å ødelegge hele stilen
minister-mio Skrevet 8. august 2018 #46 Skrevet 8. august 2018 På 6.8.2018 den 11.59, Overrasket skrev: Hovedprinsippe mine er gjenbruk, flerbruk og ombruk, og anti-IKEA. Jeg ender ofte opp med noe som dette: Du er bare too good to be true
Gjest Overrasket Skrevet 8. august 2018 #47 Skrevet 8. august 2018 5 minutter siden, minister-mio said: Du er bare too good to be true
Gjest Overrasket Skrevet 8. august 2018 #49 Skrevet 8. august 2018 27 minutter siden, minister-mio said: 😘
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #50 Skrevet 10. august 2018 Vi leier så jeg har prøvd å gjøre det til vårt eget så langt det går. Har hvite møbler og grå stoffsofa, grått stoff på putene til spisestua. Har malt 3 vegger hvite og en i deco blue. Lamper med litt bling, enkel pynt, mørke blå kubbelys, masse puter i hvitt og blått, en stor vase på gulvet med falske rosa roser, piano med familiebilder på. Møblene er som regel kjøpt brukt og pusset opp. Kjøkkenet er også hvitt, gjenbruk med gulvplanker som vegg over benken. Har byttet knottene til litt bling stil der også. Liker selv moderne møter hvit gårdsstil. Kikker alltid etter møbler på finn og elsker å pusse opp. Barnerommet har også egne løsninger av bruktvarer. Anonymkode: b3bf6...1b0
Gjest Dævendøtte Skrevet 10. august 2018 #51 Skrevet 10. august 2018 På 23.7.2018 den 19.14, AnonymBruker skrev: Hva liker du best? Er du shabby chic eller minimalistisk? Kanskje liker du hyttefølelsen, eller kanskje du blir inspirert av interiørstilen i utlandet? Hva er det fineste og det verste du ser? Del gjerne bilder Anonymkode: 26483...3e0 Varm og minimalistisk fabrikkstil har jeg. Aner ikke om det er noe som heter det, men er i hvert fall beskrivende for mitt hus.
asterix Skrevet 10. august 2018 #52 Skrevet 10. august 2018 Minst-mulig-interiørstash-og-ræl-som-bare-koster-mye-fordi-det-er-mote-stilen eller gidder-ikke-kaste-bort-penger-på-tullball-for-å-vise-hvor-mye-penger-jeg-har stilen. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #53 Skrevet 10. august 2018 35 minutter siden, asterix skrev: Minst-mulig-interiørstash-og-ræl-som-bare-koster-mye-fordi-det-er-mote-stilen eller gidder-ikke-kaste-bort-penger-på-tullball-for-å-vise-hvor-mye-penger-jeg-har stilen. Hva med pynt-jeg-har-fordi-det-er-pent-og/eller-billig-eller-gaver? Anonymkode: b3bf6...1b0
asterix Skrevet 10. august 2018 #54 Skrevet 10. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva med pynt-jeg-har-fordi-det-er-pent-og/eller-billig-eller-gaver? Anonymkode: b3bf6...1b0 Da kommer sånt-har-man-levering-til-loppemarked-fretex-og-finn.no-til-stilen 3
AnonymBruker Skrevet 10. august 2018 #55 Skrevet 10. august 2018 Skandinavisk og organisk med litt bohem, litt orientalsk, litt retro og litt IKEA 😉 Anonymkode: c44ec...67b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå