Gå til innhold

Tror jeg begynner å bli forelsket...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en kollega som jeg har vært ganske så betatt av i lang tid nå, men jeg har alltid forsøkt å "holde det i sjakk" hele denne tiden. Har også gjort alt for å ikke vise at jeg liker henne.

Den siste uken har vi jobbet endel sammen og jo mer vi er i lag jo mer faller jeg for henne. Jeg føler at vi har en veldig god kjemi og tone og alt føles så godt og bra sammen med henne! I dag traff vi hverandre igjen og du verden så fin hun var! Det så ut som hun hadde gjort noe med håret for det var bare så utrolig vakkert, kjente jeg mistet pusten når jeg så henne i dag! Hun er bare så god, omtenksom, vakker, søt og fantastisk å være rundt, jeg virkelig elsker hennes smil og væremåte. Hun er rett og slett alt jeg ser etter hos en kjæreste!

Men, det er bare et lite problem og det er at hun er 18/19 og jeg 27. Hadde aldri i min villeste fantasi trodd at jeg skulle falle for noen som var såpass mye yngre enn meg men nå har det jammen meg skjedd. Er ikke sikker på om jeg skal fortelle henne hva jeg føler, men akkurat her og nå føles det bare bra å like noen andre så godt!

Det er så deilig å kjenne at en er forelsket! 😊 ❤️

 

Anonymkode: 7ff76...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alder ingen hindring synes jeg!!!!

 

Anonymkode: d9523...a61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld men 6-7 år i den alderen er bare at du blir kjekkere.

Anonymkode: d9523...a61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...