Gjest Anneli Skrevet 8. mars 2005 #1 Skrevet 8. mars 2005 Snufs... litt lei meg nå. Fikk nettopp avslag på en jobb jeg virkelig ville ha.
Gjest Bhsiltsk Skrevet 8. mars 2005 #2 Skrevet 8. mars 2005 Det virker ikke slik nå, men ingenting skjer uten grunn. Siden du mistet denne jobben du virkelig ville ha, kan det bare bety en ting: Noe som er enda bedre venter på deg der ute.
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2005 #3 Skrevet 8. mars 2005 Forstår deg godt! Jeg har bare fått avslag de siste mnd... Nå er det snart intervju igjen, håper på et JA! Bare tenk, snart ringer mobilen og du får et nytt intervju! alt ordner seg for snille jenter!
Tosca Skrevet 8. mars 2005 #5 Skrevet 8. mars 2005 Velkommen i klubben. Jeg fikk også et slikt avslag i forrige uke. Men det er bare å se fremover. Nå er det en annen jobb jeg håper på. Det dukker alltid opp en ny jobb som er interessant. Stå på videre!
Gjest Callie Skrevet 9. mars 2005 #6 Skrevet 9. mars 2005 Uff da. Hadde det på samme måte i høst. Her er en *klem*.
Gjest Anneli Skrevet 9. mars 2005 #7 Skrevet 9. mars 2005 Tusen takk alle sammen.... Jeg gir ikke opp! Det dukker vel opp noe for meg snart også. Lykke til alle dere andre også!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå