AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Og da til PC (ikke konsoller, telefon etc) Jeg elsker spill som The book of unwritten tales, The cave, King’s quest etc. Altså spill med problemsolving, puzzles og en dæsj god humor for voksne Har scrolla meg gjennom Steam i en evighet uten å finne det helt store enda Anonymkode: 90df5...6ea
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 The Talos Principle Portal The Stanley Parable Anonymkode: 35621...50e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 Portal har jeg testet på konsoll og likte det ikke, Stanley Parable har jeg spilt, men Talos skal jeg sjekke ut 👍👍 Anonymkode: 90df5...6ea
Gjest ytmnd Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 Sjekk ut Ori and the Blind forest :) Ett av de beste spillene jeg har spilt noensinne, utrolig bra gjennomførte visuals, gameplay og audio. PS: Tårekanalen kan bli fuktig Trailer
Macro Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 Anbefaler Unravel på det varmeste. Fantastisk gøy, og ikke minst vakkert.
Macro Skrevet 23. juli 2018 #6 Skrevet 23. juli 2018 3 minutter siden, ytmnd skrev: Sjekk ut Ori and the Blind forest Ett av de beste spillene jeg har spilt noensinne, utrolig bra gjennomførte visuals, gameplay og audio. PS: Tårekanalen kan bli fuktig Trailer Åhhhh JA! Nå vet jeg hva jeg skal i kveld!
Gjest ytmnd Skrevet 23. juli 2018 #7 Skrevet 23. juli 2018 4 minutter siden, Macro said: Åhhhh JA! Nå vet jeg hva jeg skal i kveld! Kos deg! Satt en hel lørdag non-stop, klarte ikke legge det fra meg. Oppfølger kommer i 2019, gleder meg som en unge 😁
Wenda Skrevet 23. juli 2018 #8 Skrevet 23. juli 2018 56 minutter siden, ytmnd skrev: Sjekk ut Ori and the Blind forest Ett av de beste spillene jeg har spilt noensinne, utrolig bra gjennomførte visuals, gameplay og audio. PS: Tårekanalen kan bli fuktig Trailer Det skal jeg sjekke ut 😁 53 minutter siden, Macro skrev: Anbefaler Unravel på det varmeste. Fantastisk gøy, og ikke minst vakkert. Har spilt begge spillene. Flere ganger. Og elsker dem 😁
Wenda Skrevet 30. juli 2018 #9 Skrevet 30. juli 2018 Sitter og vurderer å kjøpe Ori spillet nå på steam, men når jeg ser traileren osv så lurer jeg på om dette er et spill som er godt å spille på PC? Eller er dette noe jeg heller burde skaffe til Xbox senere?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå