Gå til innhold

Sende melding eller ha is i magen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Begynte å snakke med en veldig trivelig mann forrige søndag og vi ble raskt enige om at vi ønsker å møtes og se hvor dette kan gå. Mens vi snakker blir han oppringt og må ut offshore på en ukes hastejobb med utreise forrige mandag. Etter planen kommer han hjem i dag. 

Han har barn og jeg vet ikke om han skal ha dem hos seg denne uken. Så langt kom vi ikke i samtalen da han måtte pakke osv. 

Mitt spørsmål er vel om jeg skal sende melding selv ila. kvelden dersom jeg ikke hører noe, vente til i morgen eller vente noen dager å se om han skriver først? Jeg tenker at det kanskje er litt masete å skrive i kveld når han akkurat har kommet fra 12 t skift? 🤔

Takk for svar 😊

Anonymkode: e3e0e...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drit i de spillereglene og hva som  er riktig og ikke, gjør dom hjertet føler for, er det feil, er han feil for deg. Vær deg selv og vær ekte. 

Anonymkode: a7992...93c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke skrive mye, men det skader ikke å sette i gang en liten samtale i kveld og spørre om han vil møtes til uken. Når det ikke er snakk om å møtes allerede i morgen har han jo grei tid på å svare når han har komt seg etter skiftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Drit i de spillereglene og hva som  er riktig og ikke, gjør dom hjertet føler for, er det feil, er han feil for deg. Vær deg selv og vær ekte. 

Anonymkode: a7992...93c

Takk for svar ! 

Egentlig er jeg veldig slik selv at jeg normalt ikke bryr meg om disse spillereglene. Jeg tenkte at jeg kanskje burde ta litt hensyn her mtp hektisk uke og barn. Men, jeg er helt enig; er han virkelig interessert så skader ikke en melding. 

Ts 😊

Anonymkode: e3e0e...b99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Moonwalker skrev:

Trenger ikke skrive mye, men det skader ikke å sette i gang en liten samtale i kveld og spørre om han vil møtes til uken. Når det ikke er snakk om å møtes allerede i morgen har han jo grei tid på å svare når han har komt seg etter skiftet.

Takk for svar ! 

Tenker litt det samme. Men ønsker også å gi mannen en sjans til å få en pust i bakken 😄 

Gjerne jeg som overtenker dette. 

Ts 

Anonymkode: e3e0e...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ventet en dag eller to

Anonymkode: 078ec...ae4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ventet en dag eller to

Anonymkode: 078ec...ae4

Takk for svar 😊

Håper jo selvfølgelig at han tar kontakt også, men jeg er ikke redd for å ta initiavt heller. Det var liksom noen elementer her som jeg kanskje føler jeg bør ta litt hensyn til.

Ts 

 

Anonymkode: e3e0e...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glatt sendt han en melding. Men kanskje ikke tatt opp om å treffes, selv om dere snakket om det sist. En causal  melding, så får han respondere og dere forhåpentligvis tar opp tråden igjen og sååå avtaler å treffes.

Anonymkode: c3afd...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde glatt sendt han en melding. Men kanskje ikke tatt opp om å treffes, selv om dere snakket om det sist. En causal  melding, så får han respondere og dere forhåpentligvis tar opp tråden igjen og sååå avtaler å treffes.

Anonymkode: c3afd...c81

Skjønner hvordan du tenker, og jeg er ikke uenig. Har veldig lyst å sende melding. Jeg bare tenker at det kanskje kan være lurt å vente til i morgen formiddag / ettermiddag ... ? Så får han lande litt? 

Ts 

Anonymkode: e3e0e...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ventet til i morgen formiddag/ ettermiddag. Så får han som du sier "lande" litt, og meldingen din blir ikke borte i ev. hjemkomststress osv. hvis han har ungene denne uka.

Anonymkode: 02752...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ventet til i morgen formiddag/ ettermiddag. Så får han som du sier "lande" litt, og meldingen din blir ikke borte i ev. hjemkomststress osv. hvis han har ungene denne uka.

Anonymkode: 02752...13a

Takk for svar! 

Vil ikke at min melding skal drukne i åpne post, sove, svare på sikkert en del andre meldinger som venter osv. En x jobbet offshore, så av erfaring vet jeg at første dag hjemme kan være enten små kaotisk eller bare ha behov for hvile ... Så tenker jeg at han kanskje ønsker å snakke med barna også. 

Ts 

Anonymkode: e3e0e...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke dette med å vurdere å sende melding. Det er jo bare å la han sende melding nå. Det er vel ingenting som haster her.

Anonymkode: 052e0...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! 

Vil ikke at min melding skal drukne i åpne post, sove, svare på sikkert en del andre meldinger som venter osv. En x jobbet offshore, så av erfaring vet jeg at første dag hjemme kan være enten små kaotisk eller bare ha behov for hvile ... Så tenker jeg at han kanskje ønsker å snakke med barna også. 

Ts 

Anonymkode: e3e0e...b99

Jeg tenker at er han litt intressert så blir han glad for melding. Men mulig jeg tenker som kvinne og menn er annerledes.

Anonymkode: c3afd...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men har du ikke hørt fra ham hele uka mens han var vært ute??

Anonymkode: 23e59...675

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, du har ikke truffet ham? Hvor begynte du å snakke med ham? På tinder e.l.? 

 

Anonymkode: 23e59...675

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men har du ikke hørt fra ham hele uka mens han var vært ute??

Anonymkode: 23e59...675

Nei ? Har ikke det. Jeg vet det var frister og trolig lenger skift enn 12 t. Så det stresser meg faktisk ikke. Mener du at dét er et faretegn? Han har spurt meg om date 2 ganger ila. en samtale, så jeg er nokså sikker på at han er interessert.  

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og, du har ikke truffet ham? Hvor begynte du å snakke med ham? På tinder e.l.? 

 

Anonymkode: 23e59...675

Vi ønsket å møtes forrige uke. Mens vi pratet om dag så ble han oppringt og sendt på den hastejobben fra en dag til en annen. Så vi ble ble enige om å ta det når han kom hjem.

Kommet i kontakt med han på sukker. 

Ts 

Anonymkode: e3e0e...b99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...