AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #1 Skrevet 23. juli 2018 Har ikke sovet ett sekund i natt fordi jeg har måttet på do konstant. Hele tiden. Er også sånn på dagen, men ekstra ille om natten. Utrolig slitsomt, spesielt når man har en lang arbeidsdag foran seg. Var på legekontoret og tok urinprøve, de ringte meg nå og sa det ikke var urinveisinfeksjon. Frykter det blir flere søvnløse netter nå siden jeg må på do hele tiden. Hva i alle dager kan dette skyldes når det ikke er UVI? Hva kan jeg eventuelt gjøre? Er så sliten. Anonymkode: b7ee7...b49
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #2 Skrevet 23. juli 2018 Må legge til: Det svir ikke. Anonymkode: b7ee7...b49
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #3 Skrevet 23. juli 2018 Hvis det fremdeles er et problem ville jeg tatt kontakt med lege igjen, noen ganger kan det være indikasjon for å behandle på symptomer, evt kan det være andre sykdommer h*n vil sjekke deg for. Anonymkode: 3c5d1...975
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 Det kan være klamydia f.eks. Anonymkode: 410e9...b7e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være klamydia f.eks. Anonymkode: 410e9...b7e Har ikke hatt sex på noen mnd og det var med kjæresten min som jeg har vært samme med i 3 år (avstandsforhold). 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det fremdeles er et problem ville jeg tatt kontakt med lege igjen, noen ganger kan det være indikasjon for å behandle på symptomer, evt kan det være andre sykdommer h*n vil sjekke deg for. Anonymkode: 3c5d1...975 Er fremdeles et problem, men ble ringt og fikk vite at det ikke er UVI. Hun nevnte kjønnssykdommer, men jeg har altså kun vært med kjæresten. TS Anonymkode: b7ee7...b49
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #6 Skrevet 23. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke hatt sex på noen mnd og det var med kjæresten min som jeg har vært samme med i 3 år (avstandsforhold). Er fremdeles et problem, men ble ringt og fikk vite at det ikke er UVI. Hun nevnte kjønnssykdommer, men jeg har altså kun vært med kjæresten. TS Anonymkode: b7ee7...b49 Da må du lese deg opp på Klamydia... Den kan ligge i dvale lenge - og kjæresten... Vel, det har skjedd underligere ting i denne verden, enn at kjæresten har hatt seg på si. Spesielt i et avstandsforhold. Få det sjekka! Anonymkode: ed0b6...f4e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #7 Skrevet 23. juli 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du lese deg opp på Klamydia... Den kan ligge i dvale lenge - og kjæresten... Vel, det har skjedd underligere ting i denne verden, enn at kjæresten har hatt seg på si. Spesielt i et avstandsforhold. Få det sjekka! Anonymkode: ed0b6...f4e Er enig med deg. Men i tlfsamtalen svarte jeg nei til om det er en mulighet for at jeg har noen kjønnssykdom. Tenkte jo etterpå at det kan jo være en mulighet. Hva gjør jeg nå da, siden jeg har sagt nei til at det er en mulighet? Skal jeg ringe opp legevakten? De har vel uansett kastet urinprøven min nå. Anonymkode: b7ee7...b49
dillyduzit Skrevet 23. juli 2018 #8 Skrevet 23. juli 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er enig med deg. Men i tlfsamtalen svarte jeg nei til om det er en mulighet for at jeg har noen kjønnssykdom. Tenkte jo etterpå at det kan jo være en mulighet. Hva gjør jeg nå da, siden jeg har sagt nei til at det er en mulighet? Skal jeg ringe opp legevakten? De har vel uansett kastet urinprøven min nå. Anonymkode: b7ee7...b49 Du ringer for å bestille en time, nevn at du har vært innom ved negativt UVI og vil alikevel sjekke deg opp for kjønnsykdommer 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #9 Skrevet 23. juli 2018 Du tar kontakt med fastlegen og tar en ny urinprøve hvis nødvendig. Det kan være mange forskjellige ting. Jeg måtte ofte tisse, fordi jeg hadde en stor cyste som presset på blæren. Uansett bør du drikke mindre før du skal sove. Anonymkode: cd38d...d91 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå