Gå til innhold

Bruke 3000kr på nye klær?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes dere det er mye? Jeg har nemlig funnet er merke som passer så godt at det er som om klærne var laget til meg. De er meget behagelige å gå med, ser bra ut og er av god kvalitet. Det er snakk om 2 bluser, en kåpe, en bukse, et skjørt, en kjole og en cardigan. Jeg har nylig oppdaget dette merket og har noen klær. De utvider seg ikke eller blir ekle/ødelagt i vask. Det er mye penger så er usikker ... 

Anonymkode: 30446...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom formålet er å omrede skapet med nye klær, så er dette rimelig pris å bruke. Men da synes jeg at du også burde gi bort/selge de klærene som du mener ikke passer deg (smakmessig) lengre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er plagg som kan kombineres på kryss av hverandre så er ikke det mye. Gi bort noe av det gamle du har så er du skuls. Hvilket merke var det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalitet over kvantitet, tenker jeg. Så om dette er plagg du virkelig liker og kommer til å bruke nye så go for it. Mye bedre det enn p kjøpe billigst mulig og ende opp med ikke å bruke klærne like mye. Må selvsagt sees i sammenheng med hvor mye du shopper ellers også... 3000 en gang i blandt er vel innafor, men litt drøyt å bruke 3000 på klær hver eneste måned 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på økonomi, hvor ofte du handler klær, hvor nødvendig det er med nye klær osv

Anonymkode: 00046...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes dere det er mye? Jeg har nemlig funnet er merke som passer så godt at det er som om klærne var laget til meg. De er meget behagelige å gå med, ser bra ut og er av god kvalitet. Det er snakk om 2 bluser, en kåpe, en bukse, et skjørt, en kjole og en cardigan. Jeg har nylig oppdaget dette merket og har noen klær. De utvider seg ikke eller blir ekle/ødelagt i vask. Det er mye penger så er usikker ... 

Anonymkode: 30446...39e

Nei, det er ikke mye. Bruker kanskje dobbelt så mye hver måned og tviler på at kvaliteten kan være så veldig god hvis du får såpass mye for 3000,- Bare en kjole koster jo rundt 3000,- hvis man skal ha kvalitet.

Anonymkode: 4c7f0...6e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags merke er det?

Anonymkode: 0a426...363

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mye klær hvis god kvalitet for pengene

 

Endret av exictence
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket merke er det, syntes og du fikk mye for pengene. Og jeg kunne fint brukt 3000 kr på klær, men vet du at de har så god kvalitet over tid?

Anonymkode: f0096...cdf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør som noen over her: hvilket merke er det?

Anonymkode: 2dbe1...570

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Princess Highway. Jeg bor ikke i Norge så slipper toll. Jeg har store lår og bryst, smal midje. ALLE klærne jeg har fra dem passer helt perfekt, som om de var laget til meg. Jeg har slanket meg mye så jeg har måtte kjøpt nye klær til sommeren. Nå tenker jeg mer på klær som kan brukes i alle sesonger. Takk for fine svar. Får vel kanskje kjøpe de da! :) Gamle klær blir gitt bort eller solgt regelmessig. 

Anonymkode: 30446...39e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er mye, spesielt ikke siden klærne passer deg så godt og du får jo mye for pengene. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...