AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Finnes jo mange kvinner som tenner på å gå med strømper og føler seg ekstra sexy med det. De blir båret frem på gullstol Hvorfor blir menn som tenner på strømper og liker å gå med det sett som perverse og noe negativt? Vil man helst ha en mann som er avseksuell og bare vil ha misjonærstillingen når han trenger å få tømt seg i deg? Dette gjelder egentlig alt. Hvis en mann synes noe er sexy så er det en fetish. Som er et negativt ord. Hva med å utforske og leke litt sammen? Snu ordet fetish ril noe positivt. Han har vagina fetish og du har fetish for brede skuldre og skjeggfetish. Anonymkode: e1cbe...13a
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 Strømper er sexy. Anonymkode: 1ce80...a59
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #4 Skrevet 23. juli 2018 Ordet fetisj er ikke synonymt med sexy da - det er å utvanne begrepet. Det er unormal sterk seksuell tiltrekning til enkelte ting/handlinger, i noen tilfeller i den grad at en partner blir mindre interessant i seg selv - en tenner i første rekke på selve fetisjen sin. Det er forskjell på å føle seg sexy, pynte seg for en partner - og det å tenne på strømpene i seg selv. Det siste har jeg i grunn aldri hørt en kvinne si....? Det er ikke fordi en mann synes noe er sexy - men det er gjerne menn som får en så sterk tiltrekning til enkelte plagg/objekter/handlinger at det overskygger personen. Det er ikke kvinner som kjøper brukte truser, strømper, sokker på nett liksom? Anonymkode: cc583...019
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #5 Skrevet 23. juli 2018 En mann jeg kjenner går i strømper daglig. Synes ikke det er sexy med menn som bruker strømper, men han skal selvfølgelig få bruke akkurat det han vil bruke. Anonymkode: 5a766...d39
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #6 Skrevet 23. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En mann jeg kjenner går i strømper daglig. Synes ikke det er sexy med menn som bruker strømper, men han skal selvfølgelig få bruke akkurat det han vil bruke. Anonymkode: 5a766...d39 Har du sett det, eller har han snakka om det? Anonymkode: 45161...40d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå