Gå til innhold

Kvinner med strømpefetish

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes jo mange kvinner som tenner på å gå med strømper og føler seg ekstra sexy med det. De blir båret frem på gullstol

Hvorfor blir menn som tenner på strømper og liker å gå med det sett som perverse og noe negativt? 

Vil man helst ha en mann som er avseksuell og bare vil ha misjonærstillingen når han trenger å få tømt seg i deg? 

Dette gjelder egentlig alt. Hvis en mann synes noe er sexy så er det en fetish. Som er et negativt ord. 

Hva med å utforske og leke litt sammen?  Snu ordet fetish ril noe positivt. Han har vagina fetish og du har fetish for brede skuldre og skjeggfetish. 

Anonymkode: e1cbe...13a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Strømper er sexy.

Anonymkode: 1ce80...a59

Skrevet

Når ble fetish et negativt ord? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ordet fetisj er ikke synonymt med sexy da - det er å utvanne begrepet. Det er unormal sterk seksuell tiltrekning til enkelte ting/handlinger, i noen tilfeller i den grad at en partner blir mindre interessant i seg selv - en tenner i første rekke på selve fetisjen sin.

Det er forskjell på å føle seg sexy, pynte seg for en partner - og det å tenne på strømpene i seg selv. Det siste har jeg i grunn aldri hørt en kvinne si....?  Det er ikke fordi en mann synes noe er sexy - men det er gjerne menn som får en så sterk tiltrekning til enkelte plagg/objekter/handlinger at det overskygger personen. Det er ikke kvinner som kjøper brukte truser, strømper, sokker på nett liksom? 

Anonymkode: cc583...019

AnonymBruker
Skrevet

En mann jeg kjenner går i strømper daglig. Synes ikke det er sexy med menn som bruker strømper, men han skal selvfølgelig få bruke akkurat det han vil bruke.

Anonymkode: 5a766...d39

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En mann jeg kjenner går i strømper daglig. Synes ikke det er sexy med menn som bruker strømper, men han skal selvfølgelig få bruke akkurat det han vil bruke.

Anonymkode: 5a766...d39

Har du sett det, eller har han snakka om det?

Anonymkode: 45161...40d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...