Gå til innhold

Finn iPhone - kan noen se?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort og greit: Kan andre se om jeg søker dem opp med Finn iPhone?

Anonymkode: c701c...910

Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kort og greit: Kan andre se om jeg søker dem opp med Finn iPhone?

Det klarer du ikke å gjøre. Du må ha Apple ID’n for å kunne gjøre det. Hvordan har du fått info til noen om den?

AnonymBruker
Skrevet
Spoiler

La oss si at man f.eks. vil se om tenåringen faktisk er der han sier han er og ikke på fest. Ser han da at far sjekker Finn iPhone?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Vis skjult innhold

La oss si at man f.eks. vil se om tenåringen faktisk er der han sier han er og ikke på fest. Ser han da at far sjekker Finn iPhone?

Er jo mulig det vil komme en e-post til tenåringen om at noen har logget seg på fra en IP-adresse. Annet enn dette vet jeg ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 10446...7e2

Skrevet (endret)

Om flere kontoer er koblet sammen via familiedeling, kan man se andre enheter på find my iphone uten at de andre får det opp. Samboeren får i hvertfall ikke opp varsler på at det viser hvor han er, når jeg bruker det. Men det er fordi jeg roter bort ipaden hele tiden :fnise: Og hverken han eller jeg har noe imot at den andre vet hvor man er. 

Skal dette brukes til å "overvåke" noen, så skal parten være klar over det også - ikke bare nysgjerrige foreldre som ikke klarer å stole på ungdommene sine. 

Endret av Titania
AnonymBruker
Skrevet

Ikke om du ikke setter igang alarmen..

Anonymkode: 4e3f1...f66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...