Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg møtte en utrolig fin type i går. Ord kan ikke beskrive hvor godt han og jeg klikket sammen 😊 jeg ble med han hjem og han følte det samme som meg: utrolig kjemi, fikk hverandre til å le, like personligheter, og begge to likte hverandre fra første øyekast. Meeen, så fortalte han at han er 5 år yngre enn meg! Jeg er 30 år og han er 25 år. Og det er så kjipt, for det er første gang på 10 år jeg har hatt sommerfugler i magen og alt det der. 

Han har lagt til meg på Facebook, men så tenker jeg at jeg har ei datter på åtte og han er så utrolig ung. Er dette noe vits i å fortsette med? 🙈 Men jeg likte han virkelig godt, eneste fyren jeg har hatt den type kjemi med fra første stund. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsett til det evt ikke funker :Nikke:

• Liker 4
Skrevet

Wow,  syns du 5 år er så mye yngre?

Jeg hadde date med en som er 11 år yngre enn meg i helgen, og som han sier....alder er bare et tall. Det er kjemien og følelsen man har som teller, ikke alder.

Og 5 år, det er i alle fall ikke noe å snakke om.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

5 år er ingenting! Go for it :) 

Anonymkode: 93738...939

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Helado skrev:

Wow,  syns du 5 år er så mye yngre?

Jeg hadde date med en som er 11 år yngre enn meg i helgen, og som han sier....alder er bare et tall. Det er kjemien og følelsen man har som teller, ikke alder.

Og 5 år, det er i alle fall ikke noe å snakke om.

Jeg dater en som er 9 år yngre, det går helt fint. Han er moden for alderen, og jeg er kanskje litt barnslig ;)  Det er kjemien som teller! 

• Liker 5
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en som er 9 år yngre, det går helt fint. Han er moden for alderen, og jeg er kanskje litt barnslig ;)  Det er kjemien som teller! 

Enig. Jeg har vært i et langvarig forhold til en som er 41 år nå( 2 år eldre enn meg) og han er på langt nær så moden som han på 28 som jeg dater nå. Og jeg er også litt barnslig anlagt😂 men full klaff så langt mellom oss, og 11 år eller ei, bryr vi oss ikke om.

• Liker 2
Skrevet

Åh, så godt å høre at det ikke er noe stress med alderen! 😅 Han virker veldig moden og stabil for alderen, samtidig har han masse humor og en fantastisk skjønn type. Og nå spurte han meg om vi skulle finne på noe til uka, så nå ble jeg glad 😊

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er samme alder som deg, og er sammen med en som akkurat ble 27. Det er virkelig ikke noe problem 😊 jeg datet også en på 23 før han, og det var ikke alderen som var et problem der, det var det at han generelt sett var veldig umoden, egoistisk, og en idiot, og ikke klar for noe seriøst (før jeg dumpet han å fikk meg type da, da var han plutselig klar) 😂 

Så nei, alder er bare et tall 😊

Anonymkode: 1f554...abe

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg har liksom datet menn som er et par år yngre. Har barn med en som er to år yngre enn meg, men aldri så mye som fem år. Og jeg hadde ei venninne som fikk sjokk når jeg fortalte det, og sa jeg måtte bare slette han fra Facebook for å ikke gi han falske forhåpninger på grunn av alderen. 

Men jeg er glad for å se at samtlige her sier at jeg burde gå for det 😊 helt nydelig gutt, han der altså. Det var heller ikke som en vanlig one night stand, og hele greiene skjedde veldig gradvis. Jeg krysser fingrene for at det kan bli noe fint det her altså 😍

AnonymBruker
Skrevet

Ehm jeg mistenker du snakker om kompisen min faktisk.. Er han gitarist, brunette?

Anonymkode: bb8d3...340

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehm jeg mistenker du snakker om kompisen min faktisk.. Er han gitarist, brunette?

Og det baserer du på at ts forteller at han er 25? Eller baserer du det på at ts forteller at han er 25, har truffet en på 30 han har god kjemi med, som har en datter på 8, og at han har lagt til ts på Facebook? I så fall, har han allerede snakket mye om deg ts, og det er jo et positivt tegn! 😄 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha. Eh.. Hvor er denne brunette og gitaristen bosatt? 😉 Tror nok ikke vi snakker om samme fyr. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og det baserer du på at ts forteller at han er 25? Eller baserer du det på at ts forteller at han er 25, har truffet en på 30 han har god kjemi med, som har en datter på 8, og at han har lagt til ts på Facebook? I så fall, har han allerede snakket mye om deg ts, og det er jo et positivt tegn! 😄 

Haha, får isåfall ta det som et godt tegn ja 😉 men ganske sikker på det ikke er samme fyren. Men får gå for det, all in. Men veldig skummelt, for har ikke likt noen på den måten så fort før 😅 føler meg som en patetisk fjortiss. 

Skrevet

Ikke noe å stresse over det med alderen. :) Mannen min er 3 1/2 år yngre enn meg - jeg har en sønn fra før, men han har ikke det - og vi har nå vært sammen i over 18 år, gift i 16 år.

Go for it! :) Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Indigo88 skrev:

Haha. Eh.. Hvor er denne brunette og gitaristen bosatt? 😉 Tror nok ikke vi snakker om samme fyr. 

Jeg overså at dere hadde tilbragt natten sammen, det skjedde visst ikke kompisen min😊 men alt det andre stemte, så tilfeldig! Er ikke sikker på hvor han er nå, han har fartet rundt hele sommeren. Dama han møtte var bartender på et sted han hadde spillejobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...