Gå til innhold

Har du en iPod? Isåfall, hvilken?  

1. 1. Har du en iPod? Isåfall, hvilken?

• Nei
      20
    • Ja, iPod mini
      4
    • Ja, iPod shuffle
      4
    • Ja, iPod (20 GB eller mer)
      7
    • Ja, iPod photo
      1

Fremhevede innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

I dag kom min etterlengtede lille iPod Shuffle, og i lys av det spør jeg:

Har *du* en iPod? Hvilken iPod er det isåfall? Bruker du den mye? Når bruker du den? Og hva kostet den?

Jeg har tenkt å bruke den på trening, tilogfra jobb, når jeg er ute og reiser, ja, i mange forskjellige situasjoner egentlig! Tror jeg kommer til å bli iPodavhengig :)

Min lille sjønnas kostet 1788,- med tilleggsutstyret (sånn beskyttelses-dings til å ha den i osv...).

:hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke, men barnet får en snart :sjarmor:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Har ikke det jeg heller, men så mye snakk som det har vært om det her inne i det siste så får jeg veldig lyst på!

Dere som har - bruker dere den mye? Hva er fordelene/ulempene?

Gjest Gjesta
Skrevet

I :hjerte: my Mini! Den brukes til det meste; trening, kjedelige gåturer til og fra jobb, bussturer, og snart skal den ut på sin første utenlandsreise. Jeg har hatt litt småtrøbbel med iTunes i det siste, så må vel få fikset det på et vis (=endel arbeid).

Skrevet

Jess man har da en 20GB pod. ;)

Bruker den til å høre på musikk med *doh* uansett hvor jeg er. =)

Betalte 2800,- for herligheten, med inngravering, og levering på døra. Dette var prisen i sommer. ;)

Skrevet

Nei jeg vet knapt hva det er !

En mp3-spiller eller er jeg helt på jordet ?

Skrevet

Nei, har ikek jeg heller og har heller ingen planer om å skaffe en.

Skrevet

Nei, men har en annen MP3 spiller. Mye billigere og like bra ;)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja det er en mp3-spiller!

Jeg er helt forelsket i mitt lille vidunder, denne kommer jeg til å bruke mye jah! :)

Er så gøy for den er så liten, så den er liksom ikke i veien. Har ikke prøvt å trene med den ennå, men tror det kan gå ganske så bra ja!

Skrevet

Jeg har en iPod 20 GB som jeg kjøpte for ikke så lenge siden. Loves it!

Skrevet
Nei' date=' men har en annen MP3 spiller. Mye billigere og like bra ;)[/quote']

Støtter denne, bare at min er dyrere og at jeg synes den er bedre.

Men nå kommer det en ny generasjon iPod'er. Ser veldig lovende ut.

Skrevet

Jeg har en iPod mini som jeg fikk i julegave av kjæresten min. Elsker den og bruker den hele tiden. Funker bra til jogging, busstur, sykling (med litt lav lyd) og det meste egentlig.

Det eneste dumme er at batteriet ikke varer en evighet.

Gjest Leola
Skrevet

Nei, jeg har ikke iPod. Jeg har en Creative Mp3-spiller til kr. 300,- som holder i hauger og lass til mitt bruk. Bruker den hver dag når jeg sykler til jobb, bruker ikke fullt 1 stk. AAA-batteri i uken og skifter sanger på den med jevne mellomrom. For tiden har jeg ca. 20 sanger liggende inne på den - det går enda flere på - men jeg synes det er nok med ca. 20 om gangen. iPod er sikkert flott det - men jeg synes det er altfor mye penger å bruke på dilldall som går av moten før man har funnet ut hvordan den virker :ler:

Gjest gjesta
Skrevet

Nei, men det står høyt opp på ønskelista.

Gjest gjest1
Skrevet

Har en som jeg er forelsket i. Det er en 20 GB. Betalte ca. $300 for den. Bortsett fra å høre musikk, har en jeg voice recorder til den. Praktisk til å ta opp møter og foredrag. Ipod gir mange muligheter som andre mp3-spillere ikke har. Har hatt noen, men iPod gir for meg den absolutt beste totalløsningen når man trenger den til litt mer enn bare å høre musikk.

Jeg bruker min daglig, og har ennå ikke sett noen ulemper med den ;)

Skrevet

Jeg har ikke ipod, men har lyst på en, så jeg skal begynne å spare litt og sette den opp på ønskelista.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Har veldig veldig lyst på en iPod, men det var de penga da...

Skrevet

Eg har snart iPod 20GB :hoppe:

Kjæresten er i USA og skal kjøpe til meg.

Skrevet

Fikk en iPod Shuffle av kjærsten i januar, kjøpt på MacWorld Expo i San Fransisco. Noen sier det med blomster, andre med iPod! Ingen ting er så vidunderlig som å sitte på t-banen med en 1 gig iPod full av låter kjærsten har lagt inn. :hjerter:

Han syntes det var på tide at jeg fikk en iPod, siden han er Mac-frelst. Selv har han en 20 gig iPod.

Er helt hekta, bruker pod'en min over alt, ut på tur med bikkja, på t-banen og jobb. Den er så lett og utrolig enkel å ha med seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...