AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Dro til en kompis for sex i går. Jeg går ikke på pillen så vi måtte bruke kondom. Jeg synes det var veldig godt og fikk inntrykket av at han synes det også (han sa det, og ville treffe meg igjen til uken) Men han kom ikke. Det har ikke skjedd med dem jeg har lagt med før, men denne er også min første ONS. Vet ikke om han var litt nervøs eller hva. Han skyldte på kondomen og at han hadde drukket noen øl, men klarer liksom ikke la vær å tenke på at det kanskje var meg. Leser på nettet at det er flere som mener kondomen kan ødelegge følelsen. Jeg skjønner ikke det helt da den er så tynn.. tilbydde å gi han en blowjob for at han skumle komme men da sa han at han ikke likte oralsex, men han likte å gi. Uansett vil jeg gjerne prøve igjen, kanskje for mitt eget ego sin skyld. Men kondom må vi bruke uansett. Det beste jeg gjør er nok å snakke med han om det men det passet seg ikke under akten. Har noen av dere opplevd dette? Noen menn med innspil her? Alle kan jo ikke være like men av alle jeg har lagt med har ikke kondomen vært noe problem for å oppnå orgamse og oralsex har aldri blitt takket nei til. Anonymkode: 94911...8ce
Maestro Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 Jeg lå med en kompis her forleden - med kondon. Han nevnte at han ikke likte kondom, så at det var derfor.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 Men klarer han ikke komme med det, eller bare liker han det ikke? Forstår at det føles bedre uten Anonymkode: 94911...8ce
Gjest Reputation Skrevet 22. juli 2018 #4 Skrevet 22. juli 2018 (endret) Alle disse faktorene kan spille inn. Kombinasjonen av nervøsitet, alkohol, kondom og at dere i tillegg gikk fra kompiser til sex i løpet av kvelden kan "ødelegge" for mange. Det handler ikke om deg, dine evner eller ditt utseende, men samme som jenter så må gutter også være tilstedet og være mentalt klar for orgasme. Er man sliten så er det fort mye vanskeligere. Endret 22. juli 2018 av Reputation
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #5 Skrevet 22. juli 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men han kom ikke. Det har ikke skjedd med dem jeg har lagt med før, men denne er også min første ONS. Lagt? Anonymkode: 75415...8cf 4
Sphere Skrevet 22. juli 2018 #6 Skrevet 22. juli 2018 Jeg kan også få problemer med å komme ved kondombruk. Nervøsitet kan også føre til at jeg kan få problemer med å komme, eller at jeg kan komme raskt.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #7 Skrevet 22. juli 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lagt? Anonymkode: 75415...8cf Dialekt, betyr å ligge. Forstod du ikke det? Anonymkode: 06232...b3a 2
Gjest Axl Skrevet 22. juli 2018 #8 Skrevet 22. juli 2018 Ikke få orgasme på grunn av en kondom er det merkeligste jeg har hørt. Tro ikke på den.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #9 Skrevet 22. juli 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Dro til en kompis for sex i går. Jeg går ikke på pillen så vi måtte bruke kondom. Jeg synes det var veldig godt og fikk inntrykket av at han synes det også (han sa det, og ville treffe meg igjen til uken) Men han kom ikke. Det har ikke skjedd med dem jeg har lagt med før, men denne er også min første ONS. Vet ikke om han var litt nervøs eller hva. Han skyldte på kondomen og at han hadde drukket noen øl, men klarer liksom ikke la vær å tenke på at det kanskje var meg. Leser på nettet at det er flere som mener kondomen kan ødelegge følelsen. Jeg skjønner ikke det helt da den er så tynn.. tilbydde å gi han en blowjob for at han skumle komme men da sa han at han ikke likte oralsex, men han likte å gi. Uansett vil jeg gjerne prøve igjen, kanskje for mitt eget ego sin skyld. Men kondom må vi bruke uansett. Det beste jeg gjør er nok å snakke med han om det men det passet seg ikke under akten. Har noen av dere opplevd dette? Noen menn med innspil her? Alle kan jo ikke være like men av alle jeg har lagt med har ikke kondomen vært noe problem for å oppnå orgamse og oralsex har aldri blitt takket nei til. Anonymkode: 94911...8ce Begge de reduserer sensitiviteten i penis betraktelig, kombinert er det døden for orgasme. Eventuelt brannsår før han kommer. Gjelder ikke alle, men mange. Anonymkode: 54311...1ac
debet91 Skrevet 22. juli 2018 #10 Skrevet 22. juli 2018 For meg så kommer det an på hvilken "modus" jeg havner i. Hvis jeg fokuserer på meg selv så kan jeg komme tidlig. Fokuserer jeg på henne så går det forbi et punkt hvor penis forblir hard, men nummen. Da kan jeg holde på i evigheter uten å komme. Da må jeg vente til jeg blir slapp igjen, så få ny stå før jeg kan komme. 1
Resignert Skrevet 22. juli 2018 #11 Skrevet 22. juli 2018 Det er ikke alltid like lett for en mann å komme heller. For min del kan det bli vanskelig om jeg ikke klarer å få dama til å komme først, enten det skjer ved slikking, knulling eller fingring. Hvem vil vel være den mannen/gutten som selv kommer, men ikke klarer å få dama til å komme?? Det er jo et nederlag, og tanken på at dama kanskje kan fortelle venninnene sine om hvor dårlig sexen var, kan jo gjøre det vanskeligere å komme. Kondom og alkohol hjelper selvsagt heller ikke på...
Akhenaton Skrevet 22. juli 2018 #12 Skrevet 22. juli 2018 Kombiner fylla med kondom, og endel menn kunne like gjerne putta pikken i en bøtte med varmt vann. Det blir liksom ikke det helt store for lillegutt.
blaffen Skrevet 23. juli 2018 #13 Skrevet 23. juli 2018 On 7/22/2018 at 7:09 PM, AnonymBruker said: Dro til en kompis for sex i går. Jeg går ikke på pillen så vi måtte bruke kondom. Jeg synes det var veldig godt og fikk inntrykket av at han synes det også (han sa det, og ville treffe meg igjen til uken) Men han kom ikke. Det har ikke skjedd med dem jeg har lagt med før, men denne er også min første ONS. Vet ikke om han var litt nervøs eller hva. Han skyldte på kondomen og at han hadde drukket noen øl, men klarer liksom ikke la vær å tenke på at det kanskje var meg. Leser på nettet at det er flere som mener kondomen kan ødelegge følelsen. Jeg skjønner ikke det helt da den er så tynn.. tilbydde å gi han en blowjob for at han skumle komme men da sa han at han ikke likte oralsex, men han likte å gi. Uansett vil jeg gjerne prøve igjen, kanskje for mitt eget ego sin skyld. Men kondom må vi bruke uansett. Det beste jeg gjør er nok å snakke med han om det men det passet seg ikke under akten. Har noen av dere opplevd dette? Noen menn med innspil her? Alle kan jo ikke være like men av alle jeg har lagt med har ikke kondomen vært noe problem for å oppnå orgamse og oralsex har aldri blitt takket nei til. Anonymkode: 94911...8ce Ikke noe å stresse over, sånt skjer. Noen få menn sliter med å komme, mens de fleste kommer nesten hver gang. Jeg er i den siste gruppen men det hender av og til at jeg ikke kommer uansett hva jeg prøver på. Det er helt greit, å pule uten orgasme er uansett bedre enn orgasme uten å pule. (men mildt forvirrende siden det er så lett å komme til vanlig)
Resignert Skrevet 23. juli 2018 #14 Skrevet 23. juli 2018 Åraken til at han ikke ville ha BJ kan jo være flere. Kompleks over størrelse, fasong osv? Kanskje en dårlig erfaring med ei som var uvøren i forhold til berøring med tenner? Eller at han en gang har kommet i munnen til ei som ikke satte pris på det? Forklaringene kan uansett være mange, og den eneste som vet den virkelige forklaringen er jo han selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå