Gå til innhold

Jeg er verdens største drittkjerring.

Anbefalte innlegg

Gjest Minesveiper
Skrevet

Jeg synes han har skyld i dette selv. Hvorfor avtale å møte en på byn som han da er interessert i tydeligvis? Når han har fått klar beskjed om at det ikke kommer til å skje noe. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
41 minutter siden, I Grosny skrev:

Når jeg leste overskriften , så overrasket den meg, jeg tenkte: Erna går da ikke åpent ut med slik overskrift på KG. Her er det noe som ikke stemmer.

Fra spøk til alvor. Simen fikk det ikke til og ble sur. Greit nok det, men nå må han bli ferdig med å furte, og du har ikke gjort noe særlig feil TS. Men allikevel synes jeg det ble litt feil å fortsette å feste med Simen når det kun fungerte som saltpåstrøing i sårene hans. Det hadde vært bedre å komme seg vekk fra den situasjonen.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, I Grosny skrev:

Fra spøk til alvor. Simen fikk det ikke til og ble sur. Greit nok det, men nå må han bli ferdig med å furte, og du har ikke gjort noe særlig feil TS. Men allikevel synes jeg det ble litt feil å fortsette å feste med Simen når det kun fungerte som saltpåstrøing i sårene hans. Det hadde vært bedre å komme seg vekk fra den situasjonen.

Eh? Kan ikke Ts fortsette med Håkon bare fordi Simen som hun har truffet én eneste gang og friendzonet før de traff hverandre? Bare fordi Simen aka tinderkongen ble sur? Det var han som tok med Håkon når de skulle treffes. Ts visste ikke om det. Så han må ta konsekvensene av det, ikke Ts. Det var jo kjærlighet ved første blikk! 😍 Ingen garanti for sånt 😉

Anonymkode: 6c450...bf0

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh? Kan ikke Ts fortsette med Håkon bare fordi Simen som hun har truffet én eneste gang og friendzonet før de traff hverandre? Bare fordi Simen aka tinderkongen ble sur? Det var han som tok med Håkon når de skulle treffes. Ts visste ikke om det. Så han må ta konsekvensene av det, ikke Ts. Det var jo kjærlighet ved første blikk! 😍 Ingen garanti for sånt 😉

Anonymkode: 6c450...bf0

Jeg synes TS kan fortsette med Håkon. At de ikke tok hensyn til Simen i stundens hete er ingen stor feil , men det hadde  vært  litt bedre om TS tok med seg Håkon hjem og lot Simen få slippe å bruke tid sammen med dem. Det var surt for han , og det la nok en demper på hele setmningen.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og avsporinger.

Edie, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...