Gå til innhold

Jeg er verdens største drittkjerring.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette blir litt langt, men jeg trenger input fra noen.. Jeg har snakket med en kar fra Tinder i noen månder, men merket fort at vi ikke hadde den kjemien jeg letet etter. La oss kalle han Simen. Så jeg fortalte det til han at det ikke kom til å bli noe mellom oss, men han ville møtes likevel som venner. Og det sa jeg var greit. 

Så i går avtalte vi å møtes på byen. Vi har aldri møttes før. Jeg var med noen venninner først, og så dro jeg alene for å møte Simen på en bar. Han var der sammen med en kamerat, Håkon. Og det var der ting begynte å skli ut.. 

Simen satt alene når jeg kom, for Håkon var på do. Og når Håkon kom tilbake gikk Simen for å kjøpe drikke. Og da ble jeg sittende alene med Håkon. Og jeg tror jeg kan si at det var ganske gjensidig "kjærlighet ved første blikk" -øyeblikk over det hele. 

Vi var på byen vi tre i noen timer, og det var vel meg og Håkon som sto for snakkingen. Det skjedde ingenting mellom oss på byen, men jeg kan skjønne at de rundt tenkte det var noe mellom oss. 

Etter byen dro vi tre hjem til Simen og en fyr han bor med. Jeg og Håkon snakket fortsatt så og si bare med hverandre, og det var veldig tydelig at det plaget Simen veldig. Etterhvert spurte Håkon om jeg kunne bli med han på kjøkkenet og hente noen øl, og det gjorde jeg. Og så kyssa han meg. 

Når vi var tilbake i stua, så var det bare enda mer synlig på Simen at han var sur. Jeg spurte hva som var galt, og han sa at han skjønte etter det første minuttet at jeg og Håkon likte hverandre. Simen var veldig full, og sa "Kyss da! Jeg vil se dere kysse! Kom igjen, jeg vet jo at dere egentlig vil det!". Vi beklaget oss til han, og sa at vi ikke hadde planlagt det og at vi skjønte om det var litt kjipt. Han ba oss gå å legge oss, etter han var frem og tilbake på om han ville kaste oss ut eller ikke. 

Men jeg og Håkon tilbringte natta sammen og jeg kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har hatt en sånn kjemi med noen jeg noen gang har møtt. Han fikk meg til å le og var så utrolig herlig - hele kvelden og hele natta. Høres creepy ut, men når vi lå i senga i stad, så lå jeg bare å så på han og klarte ikke la være å smile. 

Men så er han Simen fortsatt veldig, veldig sint. Han kalte meg ei dritthore i går og jeg tenkte jeg og Håkon kunne snakke med han til morgenen i dag, men Simen hadde dratt ut av hus. Jeg sendte han en melding, men han vil ikke svare. 

Altså.. Jeg sa jo veldig klart i fra at Simen og jeg aldri kom til å skje og det har aldri skjedd noe heller. Men Simen er sånn typisk blond techno-type med babyansikt og sikkert drar mange damer, han ble ihvertfall kalt for Tinder kongen av kameratene. Så absolutt ikke min type. Men jeg vet ikke om sinnet hans mot meg er berettiget eller om han er helt bak mål? Jeg kommer sikkert ikke til å snakke med han Simen igjen, men jeg synes det er kjempeleit om Simen skal være sint på Håkon i tillegg. 

Jeg vet jo ikke hva som skjer videre med Håkon. Men har jeg oppført meg som ei skikkelig drittkjerring? Jeg føler meg bare så dum, selv om jeg ikke angrer. 

 

Anonymkode: c78ad...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sinnet hans er ikke berettiget. Han høres ut som en typisk idiot og barnslig.

Du har vært tydelig på at dere kun er venner (personlig hadde jeg ikke giddet det heller) og det er fritt opp til deg å falle for hvem du vil. Kos deg! :)

Endret av isw
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingenting å stå til ansvar for ovenfor Simen. Fortsetter han med sinnet sitt, ville jeg gitt han kraftig beskjed. Kos deg med Håkon! 

Anonymkode: f600c...dec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Simen sutrer. Han virker som en sånn «får ikke jeg så får ingen andre heller» type. 

Anonymkode: 6e0f5...7fd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir litt langt, men jeg trenger input fra noen.. Jeg har snakket med en kar fra Tinder i noen månder, men merket fort at vi ikke hadde den kjemien jeg letet etter. La oss kalle han Simen. Så jeg fortalte det til han at det ikke kom til å bli noe mellom oss, men han ville møtes likevel som venner. Og det sa jeg var greit. 

Så i går avtalte vi å møtes på byen. Vi har aldri møttes før. Jeg var med noen venninner først, og så dro jeg alene for å møte Simen på en bar. Han var der sammen med en kamerat, Håkon. Og det var der ting begynte å skli ut.. 

Simen satt alene når jeg kom, for Håkon var på do. Og når Håkon kom tilbake gikk Simen for å kjøpe drikke. Og da ble jeg sittende alene med Håkon. Og jeg tror jeg kan si at det var ganske gjensidig "kjærlighet ved første blikk" -øyeblikk over det hele. 

Vi var på byen vi tre i noen timer, og det var vel meg og Håkon som sto for snakkingen. Det skjedde ingenting mellom oss på byen, men jeg kan skjønne at de rundt tenkte det var noe mellom oss. 

Etter byen dro vi tre hjem til Simen og en fyr han bor med. Jeg og Håkon snakket fortsatt så og si bare med hverandre, og det var veldig tydelig at det plaget Simen veldig. Etterhvert spurte Håkon om jeg kunne bli med han på kjøkkenet og hente noen øl, og det gjorde jeg. Og så kyssa han meg. 

Når vi var tilbake i stua, så var det bare enda mer synlig på Simen at han var sur. Jeg spurte hva som var galt, og han sa at han skjønte etter det første minuttet at jeg og Håkon likte hverandre. Simen var veldig full, og sa "Kyss da! Jeg vil se dere kysse! Kom igjen, jeg vet jo at dere egentlig vil det!". Vi beklaget oss til han, og sa at vi ikke hadde planlagt det og at vi skjønte om det var litt kjipt. Han ba oss gå å legge oss, etter han var frem og tilbake på om han ville kaste oss ut eller ikke. 

Men jeg og Håkon tilbringte natta sammen og jeg kan med hånda på hjertet si at jeg aldri har hatt en sånn kjemi med noen jeg noen gang har møtt. Han fikk meg til å le og var så utrolig herlig - hele kvelden og hele natta. Høres creepy ut, men når vi lå i senga i stad, så lå jeg bare å så på han og klarte ikke la være å smile. 

Men så er han Simen fortsatt veldig, veldig sint. Han kalte meg ei dritthore i går og jeg tenkte jeg og Håkon kunne snakke med han til morgenen i dag, men Simen hadde dratt ut av hus. Jeg sendte han en melding, men han vil ikke svare. 

Altså.. Jeg sa jo veldig klart i fra at Simen og jeg aldri kom til å skje og det har aldri skjedd noe heller. Men Simen er sånn typisk blond techno-type med babyansikt og sikkert drar mange damer, han ble ihvertfall kalt for Tinder kongen av kameratene. Så absolutt ikke min type. Men jeg vet ikke om sinnet hans mot meg er berettiget eller om han er helt bak mål? Jeg kommer sikkert ikke til å snakke med han Simen igjen, men jeg synes det er kjempeleit om Simen skal være sint på Håkon i tillegg. 

Jeg vet jo ikke hva som skjer videre med Håkon. Men har jeg oppført meg som ei skikkelig drittkjerring? Jeg føler meg bare så dum, selv om jeg ikke angrer. 

 

Anonymkode: c78ad...492

Litt spes at du dro hjem til Simen for å ligge med kompisen. Skjønner han er snurt! Utover det gjør du som du vil. Heist hjemme hos deg selv 

Anonymkode: a3625...312

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den technoduden er bare sur fordi han ikke fikk knulle deg ts. Du er ikke en drittkjerring. Techno-Simen er bare en taper som fikk en knekk på egoet sitt. 

Anonymkode: 4bbc1...8e8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det eneste som er hårreisende med historien her, er at du drar hjem alene med to stykker du aldri har møtt før!!

Anonymkode: cc328...3f4

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke bestemme hvem man får følelser for, og du har heller ikke gjort noe galt. Du er ikke en drittkjerring i det hele tatt! Du hadde jo allerde forklart Simen at det ikke kom til å bli noe mellom dere og det sa han var greit, og ville møtes som venner. Du skal ikke klandres for noe. Jeg synes du skal kontakte Håkon og fortsette med han hvis han også vil, se hva tiden bringer mellom dere to :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste som er hårreisende med historien her, er at du drar hjem alene med to stykker du aldri har møtt før!!

Anonymkode: cc328...3f4

Enig. En klassiker av en voldtektshistorie. Naiv jente blir med to ukjente gutter hjem fra byen. Ender opp med å bli voldtatt på omgang av begge to. Ts skal være lettet det gikk bra denne gang..

Anonymkode: 4bbc1...8e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, isw skrev:

Sinnet hans er ikke berettiget. Han høres ut som en typisk idiot og barnslig.

Du har vært tydelig på at dere kun er venner (personlig hadde jeg ikke giddet det heller) og det er fritt opp til deg å falle for hvem du vil. Kos deg! :)

 

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ingenting å stå til ansvar for ovenfor Simen. Fortsetter han med sinnet sitt, ville jeg gitt han kraftig beskjed. Kos deg med Håkon! 

Anonymkode: f600c...dec

 

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns Simen sutrer. Han virker som en sånn «får ikke jeg så får ingen andre heller» type. 

Anonymkode: 6e0f5...7fd

 

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den technoduden er bare sur fordi han ikke fikk knulle deg ts. Du er ikke en drittkjerring. Techno-Simen er bare en taper som fikk en knekk på egoet sitt. 

Anonymkode: 4bbc1...8e8

 

22 minutter siden, Moondance skrev:

Man kan ikke bestemme hvem man får følelser for, og du har heller ikke gjort noe galt. Du er ikke en drittkjerring i det hele tatt! Du hadde jo allerde forklart Simen at det ikke kom til å bli noe mellom dere og det sa han var greit, og ville møtes som venner. Du skal ikke klandres for noe. Jeg synes du skal kontakte Håkon og fortsette med han hvis han også vil, se hva tiden bringer mellom dere to :)

Godt å høre at han ikke har noe særlig grunn til å være så sint. Jeg tenkte kanskje det var på grunn av alkoholen, men han er visst like sur i dag. 

Ts

Anonymkode: c78ad...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt spes at du dro hjem til Simen for å ligge med kompisen. Skjønner han er snurt! Utover det gjør du som du vil. Heist hjemme hos deg selv 

Anonymkode: a3625...312

Jeg dro ikke hjem til Simen for å ligge med kompisen, nei. Ingenting hadde skjedd på dette tidspunktet, og jeg hadde ingen planer om at det skulle det heller. 

Ts

Anonymkode: c78ad...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste som er hårreisende med historien her, er at du drar hjem alene med to stykker du aldri har møtt før!!

Anonymkode: cc328...3f4

 

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. En klassiker av en voldtektshistorie. Naiv jente blir med to ukjente gutter hjem fra byen. Ender opp med å bli voldtatt på omgang av begge to. Ts skal være lettet det gikk bra denne gang..

Anonymkode: 4bbc1...8e8

Dårlig dømmekraft og det var feil å dra hjem til de, ja. Heldigvis ikke noe jeg gjør til vanlig og jeg er glad for at det gikk så "bra" som det gikk 😊

Ts

Anonymkode: c78ad...492

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du og Håkon tar kontakt med hverandre og ting utvikler seg. :) ikke bry deg om Simen. Hvis det blir drama for Håkon så får dere snakke sammen med Simen. 

Anonymkode: aa140...905

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også syns det var mindre hyggelig å få trykt opp i trynet at tinder-treffet foretrakk venninna mi foran meg, i hvertfall om jeg likte han godt. Skjønner selvfølgelig at man ikke kan kontrollere når man treffer på noen man klikker med veldig bra, men at Simen havnet i en ubehagelig situasjon og at det ble vanskelig for han, kan vel ikke han lastes for heller.

Anonymkode: 87cfc...a6d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjent med en fyr på tinder en gang, ikke en jeg likte, men som var sosial og hadde felles interesser. Ble kjent over flere uker og vi hadde helt annen smak enn hverandre fant vi fort ut. Alene dro jeg på fest hjemme hos han langt unna der jeg selv bor. Ble kjent med en annen fyr der som jeg likte bedre. Drev på med kompisen hans noen uker før jeg avsluttet det. 

Er i et godt forhold med noen helt andre nå og fremdeles venn med tinder fyren. Han har også møtt kjæresten min og vært med oss på ting flere ganger. 

 

Men om han hadde oppført seg så dårlig som "Simen" gjør så hadde jeg droppet han tvert. Ta heller kontakt med kun Håkon fremover og drit i Simen.

Anonymkode: f0a3e...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde også syns det var mindre hyggelig å få trykt opp i trynet at tinder-treffet foretrakk venninna mi foran meg, i hvertfall om jeg likte han godt. Skjønner selvfølgelig at man ikke kan kontrollere når man treffer på noen man klikker med veldig bra, men at Simen havnet i en ubehagelig situasjon og at det ble vanskelig for han, kan vel ikke han lastes for heller.

Anonymkode: 87cfc...a6d

Greia her var vel at de gjorde klart at de ikke var interessert i hverandre på den måten og bare møttes som venner.

Anonymkode: f0a3e...0aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg leste overskriften , så overrasket den meg, jeg tenkte: Erna går da ikke åpent ut med slik overskrift på KG. Her er det noe som ikke stemmer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen er jo tinderkongen og burde jo ikke ta dette så tungt! Du ga jo klar beskjed på forhånd og det med Håkon kunne ingen forutse så chill woman. Du er ingen drittkjærring..Tinderkongen fikk seg bare en ripe i «kronen» 

Anonymkode: 6c450...bf0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det eneste som er hårreisende med historien her, er at du drar hjem alene med to stykker du aldri har møtt før!!

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dro ikke hjem til Simen for å ligge med kompisen, nei. Ingenting hadde skjedd på dette tidspunktet, og jeg hadde ingen planer om at det skulle det heller. Ts

TS; du er ekstremt naiv. Dette kunne gått skikkelig galt for deg. Tindertreff med en som allerede i utgangspunktet kunne hatt mer enn nok motivasjon til å anger-rape deg? Også drar du hjem til vedkommende med kompisen hans i tankene? Dette er rimelig fucked up. Her tenker du rett og slett ikke med hodet. Jeg er glad for at det gikk bra og jeg håper dette mellom deg og "Håkon" slår an, men her satte du deg i en potensielt svært farlig situasjon. Vær svært glad for at det gikk som det gikk. 

Jeg ble kjæreste med en venninne av bestekompisen min en gang i tiden. Det var umulig å stoppe, det var kjærlighet ved første blikk. Vi verken ville eller kunne stanse det. Kameraten min ble rasende. Hva var liksom problemet? Han hadde ikke fått henne uansett. Hvorfor kunne han ikke unne sin beste kamerat en bra dame? I krig og kjærlighet er alt tillatt - tydeligvis også evnen til å være ekstremt barnslig og ufattelig lite raus. Sånn er folk. Det eneste som fungerer er å slutte å gi de oppmerksomhet når de surmuler.

Endret av Arcturus
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eheheh ser ut som det er flere " Simen" som har opplevd det. 

Men du har ikke gjort noe gærnt.  Du sa jo tydelig at det eneste som kan være mellom dere er vennskap. 

Det er ikke din skyld at han klarer ikke å forholde seg til det. 

Anonymkode: 39b17...325

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...