AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #21 Skrevet 23. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, slike ting er ganske "normale" i min verden. Jeg er 40, og jeg og vennene mine kan fortsatt feste som om vi var 20. Eneste problemet nå er at vi ofte kan være fyllesyke i flere dager da.... Anonymkode: 0a7f8...9bb Stemmer det. Er i midten av tredveårene selv (mann), og det kan fortsatt være lystige lag i blant. Men det blir ganske sjeldent i forhold til tyveårene, rett og slett fordi jeg ikke vil være fyllesyk annenhver helg lenger. Så spørsmålet til TS blir vel hvor ofte det er...Hvis man fester beinhardt hver helg og ikke har en partner som gjør det samme, så prioriterer man kanskje ikke kjæresten så mye...Grøftefyll ofte er jo heller ikke spesielt sunt, selv om det for de fleste ikke er direkte farlig. Anonymkode: f4f7a...c24
waco Skrevet 23. juli 2018 #22 Skrevet 23. juli 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjeftet ikke på ham i går. Jeg var tålmodig og varm når han begynte å gråte. Men jeg ble jo satt ut og redd. Det handler jo om at jeg ikke er vant med det. Og jeg ikke klarte å forstå. Men når han da sovnet mens vi snakket ble jeg redd for at han skulle drukne i spyet sitt eller ja, jeg ble redd fordi innimellom "gryntet" og gråt han, og jeg vet at jeg ikke trengte å bli på linja, men da lå jeg der og fikk ikke sove for jeg var redd noe skulle skje ham liksom. Men det er godt å høre at slike uhell kan skje uten at det betyr at man må ha alkoholproblemer eller være umoden eller noe sånt. Ts Anonymkode: 89b32...b44 Jeg har ikke respekt for mennesker som ikke har respekt for seg selv. Hva er hensikten med å være destruktiv egentlig, og dersom det er sånn at man griner på fylla, - ja da bør man være såpass reflektert som edru at man forstår hvorfor man griner. For eksempel kjenner han seg selv godt? Liker han seg selv på fylla? Blir han et bedre menneske eller et dårligere menneske? Mennesker som blir dårligere mennesker i fylla enn ikke i fylla er etter min mening noen destruktive mennesker som ikke selv forstår hvorfor de er destruktive. Det går an å være på fylla dersom man mener at det er morsomt, - men da bør man forklare hvorfor hvis man skal ha noe som helst troverdighet. Mennesker som ikke selv forstår hvorfor de gjør de handlingene de selv gjør, - kan man ikke stole på.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #23 Skrevet 23. juli 2018 Da jeg var 27, var det en natt jeg våknet på sykehus i Sunny Beach med slange i munnen. Tror vi drakk minst tre buckets med sprit, og etter at en venn kom med en fjerde med lovnad om extra strong, ble det svart. Husker at jeg skulle gå, og ramlet ned trappen i nattklubben. Jeg skrev falskt navn i papirene på sykehuset og bare gikk mens de var opptatt med noe annet. Jeg hadde ikke legitimasjon på meg, så de visste ikke hvem jeg var. En annen gang hadde jeg spydd utover hele kjøkkengulvet, hadde brukt 26k på en kveld, kastet penger på folk, pisset i sjøen og på stranda og slåss med en som jobbet på stranda, kastet flasker osv. Men det er noen år siden nå, har roet ned litt. Men det er veldig vanlig. Herregud for en gjeng vi var. Mye moro Anonymkode: b2637...84a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå