AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #21 Skrevet 23. juli 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Noe sier meg at du beskriver deg selv? Anonymkode: 839cb...1b6 Hvorfor det? Jeg synes generelt lite om uansvarlige folk som får barn som nav må betale for. Stakkars barn og stakkars skattebetalere. Anonymkode: 2608f...17b 2
StovnerJune Skrevet 23. juli 2018 #22 Skrevet 23. juli 2018 Så du sier at hun er dum, har en unge og masse gjeld, men godt utseende. Det hun kan tilby en mann er fitta si, og det er nok for mange.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #23 Skrevet 23. juli 2018 Nei, for meg som mann hadde det ikke holdt. Greit at man ikke er rik eller mye penger, men direkte økonomisk uansvarlighet vill jeg ikke ønsket. Men nå er jeg mest interessert i faste forhold, og det spiller vel kanskje ikke så stor rolle for de som ikke ser etter noe seriøst. Evt. finner hun vel en mann som er like rotete økonomisk selv. Det er jo nok av dem også. Anonymkode: ef0a9...9bc
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #24 Skrevet 23. juli 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe man vet aldri. Problemet er å få en mann da. Som må fø på andre menns unger. Anonymkode: a9209...91a Han lager bare umgen og stilker sånn som de andre. Ender opp at vi skattebetalere før hele gjengen dessverre. Anonymkode: 852c5...3c6
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #25 Skrevet 23. juli 2018 En mann i samme situasjon vil nok slite veldig med å få seg dame. Menn er derimot ikke så opptatt av sosial status som damer så dette er ikke en tapt kamp for henne. Jeg reagerer dessuten litt på rangeringen av andre mennesker noen bruker her. Å si at noen er av lavere kvalitet enn andre er ikke ok. Anonymkode: c041a...787
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #26 Skrevet 23. juli 2018 8 minutter siden, StovnerJune skrev: Så du sier at hun er dum, har en unge og masse gjeld, men godt utseende. Det hun kan tilby en mann er fitta si, og det er nok for mange. Japp. Det er alt man trenger. Anonymkode: b8f38...a02
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #27 Skrevet 23. juli 2018 Er jo ikke sikkert hun vil ha mannfolk en gang. Anonymkode: ec4c5...7ed
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #28 Skrevet 23. juli 2018 TS har nevnt tre ting om denne kvinnen. Hun er angivelig dum, har unger og gjeld. At hun er dum er relativt. Litt som intelligens, det er noe man aldri blir enig om, verken kvantiativt eller hvilken betydning det har. Hun har barn. Hvorfor er dette negativt? Hun har gjeld og dårlig styring på økonomien. Mange menn blir ikke skremt av dette. Et menneske er så mye mer enn gjelden man har. For mange menn er disse såkalte negative egenskapene nevnt her om henne bare bagateller i det store bildet og kun små biter av hennes totale person. Absolutt ingen dealbreaker. Anonymkode: 52bcb...925
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #29 Skrevet 23. juli 2018 Ekstremt opptatt av Instagram er vel den største dealbreakeren her Anonymkode: abc48...622
I Grosny Skrevet 23. juli 2018 #30 Skrevet 23. juli 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner en ung kvinne som nå er 25 og fikk barn som 19-åring. Hun gjør ingenting for å forbedre livet sitt. Jobber litt her og der i lavbetalte stillinger men har verken utdannelse eller fast jobb. Hun er derimot ekstremt opptatt av instagram og sosiale medier generelt. Hun har dårlig økonomisk sans, kjøpte bil på kreditt (pant i bilen var nesten hele kjøpesummen) og kreditorene hentet bilen fordi hun ikke betalte. Hun er relativt pen, men virker lite intelligent. Er dette turnoff for menn eller er det greit så lenge hun er slank og pen? Ikke noe supermodell altså men har et søtt ansikt. Anonymkode: 2608f...17b Jeg tror mye står og faller på hvordan en frier går sammen med ungen.
I Grosny Skrevet 23. juli 2018 #31 Skrevet 23. juli 2018 2 timer siden, StovnerJune skrev: Så du sier at hun er dum, har en unge og masse gjeld, men godt utseende. Det hun kan tilby en mann er fitta si, og det er nok for mange. Personlighet, og om man trives sammen er minst like viktig, Dum eller ikke. Selv de mest superintelligente er komplett idiot av og til.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #32 Skrevet 23. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: En mann i samme situasjon vil nok slite veldig med å få seg dame. Menn er derimot ikke så opptatt av sosial status som damer så dette er ikke en tapt kamp for henne. Jeg reagerer dessuten litt på rangeringen av andre mennesker noen bruker her. Å si at noen er av lavere kvalitet enn andre er ikke ok. Anonymkode: c041a...787 Kvinner bruker det begrepet om menn hele tiden, så den ser jeg ikke helt.... Anonymkode: ef0a9...9bc
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #33 Skrevet 23. juli 2018 Okej dette er realiteten selv om det er upolitisk korrekt menn dater "ned" i langt større grad enn kvinner. Jeg sier ikke dette fordi jeg mener menn er bedre, at de kvinnene har mindre verdi eller noe slikt. Det er bare realiteten at om du som mann er alene forelder og går på nav vil kvinner flest ikke en gang tenke på deg i et sekund som en potensiell partner. Menn er mer fleksible, noen vil absolutt ikke date alene mødre, men det er mer fordi de ikke føler seg komfortabel rundt barn og føler det er rart å komme ut av soverommet på morgenen og se en fremmed unge. Har en kamerat som holdt seg på soverommet til en dame han datet ganske seriøst tils ungen dro på skolen fordi han klarte ikke å la være å tenke på hvordan han følte seg når han viste at moren hans hadde hatt sex med en fremmed mann. De var sammen i 5 måneder før han tilslutt sa seg villig til å bli kjent med ungen og nå behandler han det som om det skulle vært hans egen sønn. Men i starten hadde han ikke peiling på hva som var ok, hvilke grenser man skulle sette så han bare gjemte seg. Har en fetter som bare datet kvinner som behandlet han dårlig, de var utro, løy og noen slo han til og med eller kastet ting på han. Men han godtok det fordi han mente han ikke fortjente bedre, så traff han en kvinne med to barn og gikk på nav pga revatisme. Han har virkelig stått på og jobbet hardt for å gi dem et langt bedre liv enn hun forventet seg, noe hun har sagt rett ut, og endelig traff han en dame som behandlet han ordentlig også. Min beste venn var sammen med en dame i nesten 5 år, så fikk han kreft og fikk beskjed om at han kom til å trenge 2 år på å komme seg, og det ble for lenge for hennes planer var at de skulle være ferdig studerte da og begynne å få barn så hun ble sint fordi han hadde ødelagt timingen deres og forlot han. En annen venn av meg har ikke vært i et eneste forhold som har vart lengre i 1 måned etter han måtte slutte å jobbe etter brudd i ryggen. Han har en helt ok leilighet, og er flink med økonomien selv om den er liten slik at han kan leve veldig behagelig, men at han går på nav er en mega deal breaker for mange kvinner. Anonymkode: 053d3...db7
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2018 #34 Skrevet 23. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okej dette er realiteten selv om det er upolitisk korrekt menn dater "ned" i langt større grad enn kvinner. Jeg sier ikke dette fordi jeg mener menn er bedre, at de kvinnene har mindre verdi eller noe slikt. Det er bare realiteten at om du som mann er alene forelder og går på nav vil kvinner flest ikke en gang tenke på deg i et sekund som en potensiell partner. Menn er mer fleksible, noen vil absolutt ikke date alene mødre, men det er mer fordi de ikke føler seg komfortabel rundt barn og føler det er rart å komme ut av soverommet på morgenen og se en fremmed unge. Har en kamerat som holdt seg på soverommet til en dame han datet ganske seriøst tils ungen dro på skolen fordi han klarte ikke å la være å tenke på hvordan han følte seg når han viste at moren hans hadde hatt sex med en fremmed mann. De var sammen i 5 måneder før han tilslutt sa seg villig til å bli kjent med ungen og nå behandler han det som om det skulle vært hans egen sønn. Men i starten hadde han ikke peiling på hva som var ok, hvilke grenser man skulle sette så han bare gjemte seg. Har en fetter som bare datet kvinner som behandlet han dårlig, de var utro, løy og noen slo han til og med eller kastet ting på han. Men han godtok det fordi han mente han ikke fortjente bedre, så traff han en kvinne med to barn og gikk på nav pga revatisme. Han har virkelig stått på og jobbet hardt for å gi dem et langt bedre liv enn hun forventet seg, noe hun har sagt rett ut, og endelig traff han en dame som behandlet han ordentlig også. Min beste venn var sammen med en dame i nesten 5 år, så fikk han kreft og fikk beskjed om at han kom til å trenge 2 år på å komme seg, og det ble for lenge for hennes planer var at de skulle være ferdig studerte da og begynne å få barn så hun ble sint fordi han hadde ødelagt timingen deres og forlot han. En annen venn av meg har ikke vært i et eneste forhold som har vart lengre i 1 måned etter han måtte slutte å jobbe etter brudd i ryggen. Han har en helt ok leilighet, og er flink med økonomien selv om den er liten slik at han kan leve veldig behagelig, men at han går på nav er en mega deal breaker for mange kvinner. Anonymkode: 053d3...db7 Kan nyansere dette bildet litt: Mange av oss menn som er litt eldre enn 25 setter heller ikke pris på at dama går på NAV.... Jeg ville i utgangspunktet vært skeptisk som mann. Så kommer det selvfølgelig litt an på hvorfor hun går på NAV. Jeg vil si det er ganske stor forskjell på damen som beskrives i åpningsinnlegget og noen som lider av revmatisme..... Anonymkode: ef0a9...9bc
Skiftenøkkel Skrevet 23. juli 2018 #35 Skrevet 23. juli 2018 Nav er negativt i min bok... Men diskvalifiserer heller ikke. Kommer helt an på omstendighetene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå