Gå til innhold

Ung alenemor på NAV turnoff?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner en ung kvinne som nå er 25 og fikk barn som 19-åring. Hun gjør ingenting for å forbedre livet sitt. Jobber litt her og der i lavbetalte stillinger men har verken utdannelse eller fast jobb. Hun er derimot ekstremt opptatt av instagram og sosiale medier generelt. Hun har dårlig økonomisk sans, kjøpte bil på kreditt (pant i bilen var nesten hele kjøpesummen) og kreditorene hentet bilen fordi hun ikke betalte. 

Hun er relativt pen, men virker lite intelligent. Er dette turnoff for menn eller er det greit så lenge hun er slank og pen? Ikke noe supermodell altså men har et søtt ansikt. 

Anonymkode: 2608f...17b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurdere du å bli sammen med ho? Då burde det ikkje bety kva andre synest. Fleste som ikkje er i same situasjon synest sikkert det er litt turnoff ja. Det som er mest turnoff her er vel påstanden at "hun gjør ingenting for å forbedre livet sitt". For meg hadde det bitt heilt uaktuelt. Er du redd for at vennene dine skal sjå ned på ho? Det ser uansett ut som du ikkje er spesielt interessert i ho som person men synest ho er pen nokk til å ligge med? I det lengre løp trenger du sikkert ei kvinne som stimulere deg intellektuelt også.

Anonymkode: a724a...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder i massevis. Hun kan nok velge og vrake blant menn om hun vil.

Anonymkode: 52bcb...925

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det holder i massevis. Hun kan nok velge og vrake blant menn om hun vil.

Anonymkode: 52bcb...925

Virkelig?

Anonymkode: 0401a...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vurdere du å bli sammen med ho? Då burde det ikkje bety kva andre synest. Fleste som ikkje er i same situasjon synest sikkert det er litt turnoff ja. Det som er mest turnoff her er vel påstanden at "hun gjør ingenting for å forbedre livet sitt". For meg hadde det bitt heilt uaktuelt. Er du redd for at vennene dine skal sjå ned på ho? Det ser uansett ut som du ikkje er spesielt interessert i ho som person men synest ho er pen nokk til å ligge med? I det lengre løp trenger du sikkert ei kvinne som stimulere deg intellektuelt også.

Anonymkode: a724a...033

Nei, jeg er kvinne selv og kjenner henne. Lurer bare på sjansen hennes for å få seg en kvalitetsmann så uansvarlig og uintelligent som hun virker.

Anonymkode: 0401a...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er kvinne selv og kjenner henne. Lurer bare på sjansen hennes for å få seg en kvalitetsmann så uansvarlig og uintelligent som hun virker.

Anonymkode: 0401a...495

Jeg er 25 og alenemor, og det er overflod av menn å velge i. Dumme folk finner som regel dumme folk uansett alder og livssituasjon.

 

Det jeg derimot ikke forstår er hvorfor du grubler på dette?😋

Anonymkode: ec4c5...7ed

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er kvinne selv og kjenner henne. Lurer bare på sjansen hennes for å få seg en kvalitetsmann så uansvarlig og uintelligent som hun virker.

Anonymkode: 0401a...495

Lover deg: menn driter i om kvinner har en hjerne overhodet. Hvis hun er pen i tillegg til å være "en kvinne i nød": bader hun nok i menn. Menn elsker kvinner som ikke kan ta vare på seg selv, sånn at de kan være helten+at den pene dama blir avhengig av dem..grei garanti for at hun ikke stikker. 

Anonymkode: aac76...ae4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg er kvinne selv og kjenner henne. Lurer bare på sjansen hennes for å få seg en kvalitetsmann så uansvarlig og uintelligent som hun virker.

Anonymkode: 0401a...495

Sjansen for at hun får en kvalitetsmann er veldig lav, men tilstede. Personlig ville jeg absolutt ikke involvert meg.

Anonymkode: 5a33f...24a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en alenemor som har 4 barn og går på nav. Ikke funnet en mann, bare fedre til barna som stakk etter en stund, de er også av dårlig kvalitet.

Anonymkode: a9209...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hun har et deilig utseende og dyktig til å knulle så tror jeg ikke menn bryr seg om noe annet. Dog kan noen være skeptisk til å gå inn i et seriøst forhold når hun har den ungen.  

Anonymkode: cb902...232

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lover deg: menn driter i om kvinner har en hjerne overhodet. Hvis hun er pen i tillegg til å være "en kvinne i nød": bader hun nok i menn. Menn elsker kvinner som ikke kan ta vare på seg selv, sånn at de kan være helten+at den pene dama blir avhengig av dem..grei garanti for at hun ikke stikker. 

Anonymkode: aac76...ae4

Noen menn*. Jeg er godt utdannet, aldri rørt NAV, eier hus og bil selv og trenger ikke mann. Her har det vært motsatt problem. Menn tror de kan bli sammen med meg og få hus, hytte og bil på kjøpet. 

Tror rett og slett mange, være seg kvinne eller mann, liker kjappe løsninger og gjøre minst mulig selv.

Anonymkode: ec4c5...7ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørst jo litt va du definere som kvalitets mann, men generelt deiter menn litt nedover. i tillegg spørst jo andre kvaliteter, er ho flink med barn? Huslig? God kokk? Mange par utfyller hverandre med god og dårlige egenskaper 

Anonymkode: c46a1...dfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lover deg: menn driter i om kvinner har en hjerne overhodet. Hvis hun er pen i tillegg til å være "en kvinne i nød": bader hun nok i menn. Menn elsker kvinner som ikke kan ta vare på seg selv, sånn at de kan være helten+at den pene dama blir avhengig av dem..grei garanti for at hun ikke stikker. 

Anonymkode: aac76...ae4

De mennene som er noe å spare på driter ikke i det nei.

Anonymkode: 40e19...7d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville aldri blitt sammen med et slikt kvinnfolk. En som gjør kontinuerlig dårlig valg ville bare blitt en byrde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen stabil mann med ærlige intensjoner vil gidde. Det motsatte derimot...like barn leker best

Anonymkode: 852c5...3c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner en alenemor som har 4 barn og går på nav. Ikke funnet en mann, bare fedre til barna som stakk etter en stund, de er også av dårlig kvalitet.

Anonymkode: a9209...91a

Komme vel en nr 5 etterhvert....

Anonymkode: 852c5...3c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nok av dumme mannfolk som vil redde en pen, ung alenemor. Problemet er vel heller at hun er like dårlig til å velge mannfolk som hun er med økonomi. 

Anonymkode: 3ea92...124

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De mennene som er noe å spare på driter ikke i det nei.

Anonymkode: 40e19...7d4

Menn kan ikke spares på. De bestemmer selv når de vil dra:-)

Anonymkode: b8f38...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Komme vel en nr 5 etterhvert....

Anonymkode: 852c5...3c6

Hehe man vet aldri. Problemet er å få en mann da. Som må fø på andre menns unger.

Anonymkode: a9209...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner en ung kvinne som nå er 25 og fikk barn som 19-åring. Hun gjør ingenting for å forbedre livet sitt. Jobber litt her og der i lavbetalte stillinger men har verken utdannelse eller fast jobb. Hun er derimot ekstremt opptatt av instagram og sosiale medier generelt. Hun har dårlig økonomisk sans, kjøpte bil på kreditt (pant i bilen var nesten hele kjøpesummen) og kreditorene hentet bilen fordi hun ikke betalte. 

Hun er relativt pen, men virker lite intelligent. Er dette turnoff for menn eller er det greit så lenge hun er slank og pen? Ikke noe supermodell altså men har et søtt ansikt. 

Anonymkode: 2608f...17b

Noe sier meg at du beskriver deg selv?

Anonymkode: 839cb...1b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...