Gå til innhold

Lar du mannen din få se?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leste for ikke lenge siden en artikkel i vg, der en kvinne uttrykte til psykologen eller hva det var at hun ble flau av å vise underlivet sitt til mannen sin.

For meg er det å "vise han godsakene" den største selvfølge, både for meg og ham. Det er noe vi tenner på begge to. Jeg spriker mer enn gjerne for å si det slik. Lite sex under dyna i mørket i vårt hus 😊

Så da lurer jeg bare på, er det vanlig å bli flau over at mannen din vil se "alt"? Jeg er såpass "blyg" overfor andre at jeg tør ikke stille dette spørsmålet til venninner, til det er sexlivet for privat! 

Så hva tenker mine medsøstre om dette? Er forøvrig en kvinne i starten av 30-åra.

Anonymkode: ec335...66c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min må gjerne få se alt. Jeg er 35 og har født barn. Tror jeg ser helt normal ut der nede.

Anonymkode: 78cfe...053

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: acd45...5bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eneste gangen vi har sex under dyna er om vinteren om det er bikkjekaldt på soverommet 😜 her veit begge hvordan den andre ser ut. Vi går nakne også, null stress. Det er da bare kropp ☺️

Anonymkode: db62a...a8e

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en dame "gjemt seg" for meg hadde hun nok blitt dumpet umiddelbart gitt.

Anonymkode: ec674...2df

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Lar ham selvsagt få se alt, vi har stort sett sex uten dyne såfremt det ikke er kaldt. 

Vil tro det gjelder de fleste.

Anonymkode: a80d4...3ef

Skrevet

Null problem, noe annet ville vært rart :) 

• Liker 3
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du hadde ikke forsøkt å finne ut hvorfor hun gjemte seg? Kanskje var hun misfornøyd med kroppen? Kanskje hadde hun angst? Kanskje hadde hun blitt misbrukt?

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg kunne ikke vært i et forhold uten å kunne se kunstverket, som kvinnekroppen er. Herre min skaper hvor mye jeg tenner på å se henne naken. Og vi menn er generellt svært visuelle av oss.

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig, noe annet hadde blitt for dumt.

Anonymkode: 0d079...901

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Du hadde ikke forsøkt å finne ut hvorfor hun gjemte seg? Kanskje var hun misfornøyd med kroppen? Kanskje hadde hun angst? Kanskje hadde hun blitt misbrukt?

Nei. Er hun ødelagt er det ikke min oppgave å fikse henne. Det er hennes eget ansvar. Da er det bare å gå til neste.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Jegskulleønskeat said:

Eller kanskje har hun lest for mye på KG.

Anonymkode: 0217c...639

• Liker 9
Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Er hun ødelagt er det ikke min oppgave å fikse henne. Det er hennes eget ansvar. Da er det bare å gå til neste.

Sier heller ikke at det er ditt ansvar å fikse henne. Jeg sier bare at det hadde vært lurt å se på årsakene bak; prøve å være litt behjelpelig.

AnonymBruker
Skrevet

Klart han får se! 

Anonymkode: ead15...768

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er kvinner for deg bare til forlystelse, bare til å få tømt seg i? 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Jegskulleønskeat said:

Dårlig selvtillit er så sykt turn off at det gidder hvertfall ikke jeg igjen. Psykiske problemer holder jeg meg langt unna, de tar årevis å fikse og har en tendenes til å ta med partner i dragsuget. Nei takk.

Anonymkode: bce83...440

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Sier heller ikke at det er ditt ansvar å fikse henne. Jeg sier bare at det hadde vært lurt å se på årsakene bak; prøve å være litt behjelpelig.

Hvorfor i alle dager skulle jeg det. Da er det da mye bedre å gå til en annen dame ute issues.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Arabella skrev:

Jeg er da ikke noen veldedighetsarbeider. Har du issues så får du gå til psykolog, det er ikke menn du finner deg sin oppgave å deale med.

Jeg ser ikke akkurat at dere kvinner flyr runt og gir icels veldedighets sex og kjærlighet heller for å si det slik...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eneste gangen var etter fødsel og jeg hadde mange sting. Han fikk ikke se før jeg turte å se selv.

Anonymkode: e5f1c...d44

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Arabella skrev:

Hvorfor skal det alltid være så enten-eller med kvinner på KG? Ingenting med hans kommentar antydet det.

Anonymkode: e5f1c...d44

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...