AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Var ute i går og ble kjent med en mann... Han bodde rett i nærheten av et utested, og jeg var trøtt. Sa at dersom det ikke ble sex, så kunne jeg tenkt meg og overnatte. Noe som var greit for han. Haha. Vel. Han prøvde seg mange ganger, men hva er greia med å presse en erigert penis imot damas rumpe? Tror menn virkelig at kvinner tenner på det? 😬 Han bet meg også i kinnet og i rumpa... Vi sov i samme seng, og i dag tidlig, så tenkte jeg det var OK med litt kroppskontakt. Da la han seg over meg da jeg lå på magen, og klinte den erigerte, nakne penisen sin mot rumpa mi. Han fortalte meg også hvor heldig jeg var, fordi han kunne valgt ei anna dame enn meg i går. Noen av kompisene hans mente at hun var finere enn meg. Det var ei flott ei på 21, som også ville ha han, men han var med meg da, så da valgte han meg... Han hadde også en drøss med andre ONS å fortelle om. Storsjarmør. 😂 Jeg mener. Hva feiler det folk egentlig? For min del, ble det et morsomt minne, samt en grundig vask i dusjen. Anonymkode: 7c139...cfe
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 Fysj. Noen folk er snåle. Anonymkode: f9640...d42
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 Dette har ingenting med singellivet å gjøre. Anonymkode: 9a5e6...768 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 22. juli 2018 #4 Skrevet 22. juli 2018 Hva med å bare la være å bli med fremmede menn hjem midt på natta hvis man ikke har noe ønske om sex.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #5 Skrevet 22. juli 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var ute i går og ble kjent med en mann... Han bodde rett i nærheten av et utested, og jeg var trøtt. Sa at dersom det ikke ble sex, så kunne jeg tenkt meg og overnatte. Noe som var greit for han. Haha. Vel. Han prøvde seg mange ganger, men hva er greia med å presse en erigert penis imot damas rumpe? Tror menn virkelig at kvinner tenner på det? 😬 Han bet meg også i kinnet og i rumpa... Vi sov i samme seng, og i dag tidlig, så tenkte jeg det var OK med litt kroppskontakt. Da la han seg over meg da jeg lå på magen, og klinte den erigerte, nakne penisen sin mot rumpa mi. Han fortalte meg også hvor heldig jeg var, fordi han kunne valgt ei anna dame enn meg i går. Noen av kompisene hans mente at hun var finere enn meg. Det var ei flott ei på 21, som også ville ha han, men han var med meg da, så da valgte han meg... Han hadde også en drøss med andre ONS å fortelle om. Storsjarmør. 😂 Jeg mener. Hva feiler det folk egentlig? For min del, ble det et morsomt minne, samt en grundig vask i dusjen. Anonymkode: 7c139...cfe Eh, ja? Selvsagt. Så utrooooolig rart å tenne på dette, liksom. Anonymkode: d0cad...64c 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #6 Skrevet 22. juli 2018 TS Dette var en mann som fortalte at det IKKE var noe som helst problem å sove ved siden av meg en natt. Jeg har gjort dette før, og det har gått helt utmerket. Moralsk pekefinger er ikke helt på plass her... Det var ikke poenget med innlegget. Han ønsket å treffe meg igjen. Men vi får se. Han er sikkert pissed fordi jeg avviste han. Det var også veldig rart at han ikke ga seg, for han sa til meg at damer som ikke hadde ONS er slik det bør være, og at hvis man fikk noe for lett, så smakte det ikke så godt. Han fortalte meg da han var tilbake på ferie, og han ønsket å treffe meg igjen. Og til deg over meg. Nå har ikke jeg funnet noen vitenskapelig forskning på dette, men en erigert penis mot en rumpe da jeg har sagt nei, har aldri tent meg. Anonymkode: 7c139...cfe
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #7 Skrevet 22. juli 2018 Du høres meget spesiell ut. Anonymkode: b97f5...d7d 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #8 Skrevet 22. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fysj. Noen folk er snåle. Anonymkode: f9640...d42 Ts, ja. Anonymkode: b97f5...d7d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå