Gå til innhold

Jeg er så sliten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

24 minutter siden, AnonymBruker said:

De jeg kjenner som har hatt en av hver sier at jentene er verre enn guttene. Mer trass, surere og vanskeligere å ha med å gjøre. Tror overhodet ikke dette har noe med at du er alenemamma iallfall.:smilyblomst: 

Anonymkode: 6fe0c...2d2

Min mor sier akkurat det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jegskulleønskeat
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun har vel egentlig vært sånn siden hun var 3 år. Jeg prøver å være hard med å ikke gi etter, men må ærlig si at jeg har gjort det et par ganger.. Har prøvd å sette meg ned og prate med henne, men virker ikke som at det er noe generelt som plager henne.

Anonymkode: 34293...57f

Det høres ut som om at dette skjedde rett rundt bortgangen til hennes far. Har du vurdert å ta kontakt med BUP? Mulig at oppførselen henger sammen med dødsfallet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også alltid hørt at jenter er striere å ha med å gjøre. Jeg har erfaringen selv også. Jeg har to gutter og ei jente. Og gutta har vært mye enklere å ha med å gjøre, jenta er litt mer stri, litt mer bortskjemt, litt mer hissig. 

Vi er fire søsken og av oss så er det nok jentene som har vært vanskeligst å ha med å gjøre.

Så er det personavhengig også, selvfølgelig. Ei venninne har en 5-åring som er høylydt og ignorerer når noen irettesetter henne, trasser og skriker og er generelt sett litt slitsom. Hun er verdens herligste jente når hun er i humør til det, men ofte så slår hun seg vrang og da er hun skikkelig vrang. 

Og sånn var jenta mi også da hun var yngre. Hun kunne høres i to fylker når hun fikk raserianfall. Det ga seg heldigvis etterhvert, både fordi vi var konsekvente med henne og fordi hun vokste til og ble eldre. 

Anonymkode: 0bd9b...4b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...