Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hva drømte du i natt?

Anbefalte innlegg

Gjest Bringebær
Skrevet

Drømte at jeg var på en butikk og kjøpte sexleketøy...

Så skulle jeg være med ei jente hjem å ha sex. Kjæresten min dukka opp og vi sa til han at vi skulle ha sex, og han var helt med på trekant. Merkelig nok var jeg også det.

Sykeste drøm på lenge...

Gjest Cerise
Skrevet

at jeg var med i idol, hehe, tone lise skagefoss ga meg bare flere flere sjangser, for jeg sang som en kråke (in real life to, hehe), hun ville virkelig ha med meg tydeligvis :o

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg drømte at vi var hos en dame i nærheten (som jeg bare så vidt har hilst på). Det var oppvartining og avslapping og veldig deilig. Omsorg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Æsj. Nå husker jeg ikke desverre :o

Gjest TomKrus
Skrevet

Jeg våknet opp i et telt på Roskilde, og syntes det var kjipt at alle hadde dratt dit og ikke fortalt meg. Videre syntes jeg det var dårlig gjort å kidnappe meg på denne måten, og ikke engang pakke ned noen klær eller kjøpe festivalpass til meg. Etterpå jobbet jeg i en fonøyelsespark med carebeares og levende godterifigurer. Det var mange som ville snike inn på attraksjonen jeg holdt vakt ved. Men de lurte ikke meg med sine billetter til teaterforestillinger. Mange stressende foreldre som ville ha med barna sine inn i dette fantastiske huset jeg selv ikke visste noe om. Tror det ble litt skyting og action etterhvert og innslag av Predator. Selv var jeg litt desorientert og skjønte ikke helt min rolle i det hele.

Skrevet

Jeg drømte at jeg kunne hoppe helt opp til taket med hendene. Og at det var 3 meter høyt.

yay..

Gjest gjest1
Skrevet

Drømte om skumle japanere på rommet mitt hele natta, ikke bare en gang, men våknet og sovnet og våknet av dem igjen og sovnet igjen hele tiden ;( De sitter sikkert i skapet mitt også!

Gjest Seleena
Skrevet

I natt var eg i 2. verdskrig! :o

Som uskuldig lita skulejente :o :o Eg var omtrent 14 år og måtte bli flyttast til ein hemmeleg skule langt vekk frå der eg budde, fordi det var så mange soldatar utforbi huset vårt!

(Eg hadde til og med skuleuniform! Eg må ha sett for mykje Foyl-krim i påska!!)

:o :klø:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ang krig og slikt noe. Jeg må ha sett en krigsfilm fordi for noen dager siden jeg drømte jeg om nærkamp der jeg selv var med. Skikkelig heftige greier med maskinpistoler og bajonetter. Husker jeg var rimelig redd, men jeg fikk da has på endel. Jeg vet ikke helt hvordan det gikk til slutt fordi da våknet jeg og klokka ca stå-opp-tid, men det gikk noen minutter før drømmen var helt borte fra tankene.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Drømte at jeg var på en båt, skulle klatre opp fra kabinen, det var en lang trapp som gikk over hodet på alle som allerede sto på dekk, følte meg litt rar da jeg skulle prøve å komme meg ned derfra (over hodet på alle, med skjørt), uten å se dum ut. Men han som sto ved trappen var så rolig å fin, så det gikk veldi bra :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...