Gå til innhold

Hva drømte du i natt?

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet
Natt til i går drømte jeg at jeg at det var jul og jeg og søster og bror skulle feire juleaften hos naboen til mamma  :o  

Vi styrte veldig mye med å ordne med mat (svensk julemat, skinke og köttbullar og sånn) som vi skulle ha med og hadde med tre store stekeplater med mat i bagasjerommet på bilen da jeg kjørte ned. Da bilen stoppa syntes jeg at det var alt for mye mat, så søster og jeg styrte masse med å skofte over halvparten av maten på en plate som vi kunne la ligge igjen i bilen og ta med hjem igjen :roll:  

Da vi kom inn oppdaget vi at de andre holdt på med desserten (krokanis?) allerede og jeg ble flau og spurte bror når "mamma hadde sagt at vi skulle være der". Halv fire-tida svarte han. Jeg kikka på klokka og så at den var seks og ble kjempeirritert og spurte bror om han syntes det var greit å komme seks da. Han bare trakk på skuldrene og jeg våkna illsint med en merkelig følelse helt til jeg var ferdigdusja og frokost inntatt :ler:

"Å drømme at man berører mat med skitne hender er et dårlig tegn, og må tas med i drømmen i sin helhet. Mat som er skitten symboliserer en mislykket kjærlighetsaffære eller mislykkede forretninger. Å vaske mat skikkelig er et godt tegn. Gir du noen mat trenger noen støtte fra deg. Lager du mat bør du bry deg mer om andre, og vise mer følelser. Er du kresen eller pirker i maten kan det ha noe å gjøre med følelsene dine ovenfor noen, du holder deg tilbake. Et festmåltid kan bety sensualitet. Betalte du maten prøver du å kjøpe venner eller en kjæreste. Du bør også se på hva maten symboliserer. "

fra www.droemmetydning.com

Gjest gjesta
Skrevet
Jeg drømmer stadig vekk at jeg skal ut og reise, og jeg blir aldri ferdig med å pakke kofferten og jeg har bare en halv time på meg til å rekke flyet............. pust og pes

"En reise kan bety mange ting og må sees i samsvar med resten av drømmen, den kan bety en følelsesmessig søken eller så kan den symbolisere selve livet ditt. Kommer du frem dit du skal vil dette bety at du bør være fornøyd med deg selv. Reiser du deg fra en stol kan du bli skuffet. Hvis du reiser deg fra en sofa eller en benk kan du komme til å møte en hindring. Se eventuelt ferie. "

Gjest gjesta
Skrevet
I natt drømte jeg at jeg skulle gifte meg med min kjære.

Ingenting var klart. Jeg stressa og kjefta og alt var bare kaos. Da jeg skulle gå til alteret (som for øvrig var kakebordet) oppdaget jeg at jeg hadde bukse og moonboots på under kjolen. Jeg løp avgårde for å få det av meg og når det var gjort følte jeg meg ganske fin selv om jeg ikke hadde peiling på hvordan kjolen så ut...

:o  

Helt syk drøm... som jeg ikke vet hva kan bety...

Noen som har noen forslag?

"Et bryllup betyr oftest et kort men lykkelig periode. En drøm om et bryllup kan også symbolisere død i familien, helhet eller en ny begynnelse. Bryllupet kan selvsagt også være noe som vil skje i fremtiden. Ble bryllupet avlyst betyr dette psykiske konflikter som må løses. "

Gjest glamourgirl
Skrevet

:oops: ... og hva med impotens, da?

Gjest Bringebær
Skrevet
:hoho::hoho:
Skrevet

Inatt drømte jeg om Morten Abel faktisk. Helt merkelig. Vi var på en båt eller noe og vi klinte hele tiden.. 8)

Faktisk veldig deilig husker jeg....

Gjest glamourgirl
Skrevet

:-x Så du får deg i drømme du ja, tenkte jeg det ikke... Mens jeg bare blir erta ioo, helt til jeg var klar som et egg, også sa'n, nei du, jeg er så trøtt, jeg tror ikke jeg får den opp... Hva er det for slags drøm, jeg er seksuellt frustrert nook om jeg ikke skal være det i drømme også!!! :-x

Gjest gjesta
Skrevet

Det fant jeg ikke :ler:

Hmm.. hvem vet? :wink:

Skrevet

Dersom det er noen trøst.. så er det leeeeenge siden jeg har "fått noe" i RL.. og Morten var deilig han... om enn i drømme....

skjønner ikke hvorfor jeg drømte om han av alle...

Gjest glamourgirl
Skrevet

Men jeg da, babe, verkern i RL eller i drømme!?!?!? Mulig du har sett ham i Venn videoen... Han er jo smådeilig, da... 8)

Skrevet
Men jeg da, babe, verkern i RL eller i drømme!?!?!? Mulig du har sett ham i Venn videoen... Han er jo smådeilig, da... 8)

Sikkert den venn-greian jeg så på mandag ja...

Smådeilig........ SLURP!!!! kødder du. Han er jo ultradigg!!!

Faens vår!!!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg er sørlending, smådeilig er et bra her :ler: Vår ja, alle kliner, og leier og det er lytt og jeg vet hva naboene gjør, og jeg gjør det ikke :cry: Ikke i drømme engang, tydeligvis gått innpå meg, dette... :roll:

Skrevet
Jeg er sørlending, smådeilig er et bra her  :ler: Vår ja, alle kliner, og leier og det er lytt og jeg vet hva naboene gjør, og jeg gjør det ikke :cry: Ikke i drømme engang, tydeligvis gått innpå meg, dette... :roll:

Staaaaakars Glammy.... :trøste:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:kysse: Takk! Føler meg noe bedre nå :)

Gjest ¤Chanela¤
Skrevet

Jeg drømte at jeg var i slåsskamp med en gammel venninne i natt. Ikke rart jeg var rask med å stå opp da vekkerklokka ringte :ler:

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg drømte noe ullent, langt og småparanoid. EN ukjent by, skumle, øde gater og smug. Men etterpå fant jeg mannen min og vi var i et større lag med mange ukjente mennesker.

Skrevet

I går natt drømte jeg at det var store sjokoladeplater til salgs for bare 5 kroner. Også spiste jeg dem, og som ofte før for tiden så glemmer jeg at jeg ikke drikker/spiser melk..

Gjest gjest1
Skrevet

Drømte at bestevenninna mi og michael jackson var forbanna på meg og skulle drepe meg i byen.

Gjest Gjesta
Skrevet

Blant annet om en irriterende fyr som spilte på stortromme (ala korps), og fulgte etter meg. Han kunne ikke spille :hoho::tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...