AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #1 Skrevet 22. juli 2018 Litt flaut sett i forhold til min alder, men la gå. 42 år, for tiden uten hormonell prevensjon. Bruker kondom. Ble rett og slett revet med og hadde ubeskyttet sex med kjæresten min i går, men han kom ikke inni meg. Jeg har syklus på 24-25 dager, siste mens startet 16/7. Dermed har jeg vel eggløsning 25-26/7, tror jeg. Regner med at det ikke er stor risiko for graviditet, men allikevel. Gikk til et søndagsåpent apotek i panikk og har tatt en EllaOne angrepille for sikkerhets skyld, 17-18 timer etter samleiet. Er det noen risiko? Anonymkode: b01af...734
Silfen Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 Du er godt innenfor grensene for når angrepille bør tas, så neppe noen risiko.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 5 timer siden, Silfen skrev: Du er godt innenfor grensene for når angrepille bør tas, så neppe noen risiko. Krysser fingrene. Når eggløsningen også utsettes med angrepillen, så må dette gå bra, forhåpentligvis... Hormonspiral next! Anonymkode: b01af...734
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå