Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Lurer på om noen har erfaring med å kutte tungestrengen? Min er veldig stram og jeg klarer så vidt å stikke tunga ut av munnen. Og når jeg har tunga stukket ut så langt jeg kan, maks en cm ut av munnen, og beveger den til sidene, så kommer strengen i veien/blir for stram og den "snapper" over for hver gang jeg drar den fram og tilbake til sidene, og ved et gjentatte ganger blir dette veldig sårt og vondt. Føler deg begrenser meg veldig med tanke på oralsex, og skulle veldig gjerne få fjernet det. Har lest litt på det, men alt jeg leser er at det blir gjort på bebier, men det skal da være mulig å gjøre det på eldre også? 

Setter pris på innspill hvor man evt kan få gjort det og erfaringer!

Endret av Fucate
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får ta det opp med fastlegen som eventuelt henviser deg til spesialisert tannlege, sexolog eller psykiater.

Husk at det i munnhulen gror som gress. Raskt. Hvordan det påvirker produksjon av spytt får du vite av spesialist. En munn uten nok spytt er ikke behagelig. Sjekk ut.

Anonymkode: cf689...cd4

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som at du har veldig kort tungebånd, uten at jeg skal legge meg opp i at du har valgt å legge dette på seksualitetsforumet.. 😳

Det finnes veldig få kvalifiserte leger som klipper voksne i Norge, men du kan prøve å kontakte Anette Resch i Oslo eller Dr Nordahl i Bergen. De kan i verste fall henvise deg til utlandet. Jeg har klippet mitt eget i Nederland. 

Det er ekstremt viktig med oppfølging av kiropraktor for bodywork og tøying både før og etter klipp for å unngå at tungebåndet gror igjen.

Stramt tungebånd fører til mange plager, også hos voksne, og er veldig lurt å få gjort noe med. :)

Anonymkode: 48795...b18

AnonymBruker
Skrevet

381617c26e4f3fbe9177cb9a7e71f5ad.thumb.jpg.3852d5a703e461c68641960f68e54648.jpg

Anonymkode: 48795...b18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...