AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #1 Skrevet 21. juli 2018 Jeg er kvinne, nærmer meg 30 år. Jeg har alltid lurt på dette med kvinner og onani, hvordan jeg kan tilfredsstille meg selv med onanering. Jeg vet at mange kvinner tilfredsstiller seg selv med hånden eller leketøy, og for å prøve å finne ut av dette selv så har jeg selvsagt prøvd "alt". Fra å bruke hånden på flere ulike steder og med ulike "teknikker", til leketøy av alle slag (vibrator, dildo, kombinasjoner). Har også prøvd med glidemiddel. Men ingenting av dette fungerer på meg, og jeg får ingenting ut av det. Det jeg derimot har gjort siden så lenge jeg kan huske, og som jeg alltid har blitt tilfredsstilt av, er noe jeg alltid har skammet meg over å gjøre, men som jeg gjerne gjør når jeg er alene og kjenner behovet. Dette er å ha bena i kors og på en måte stramme musklene ved underlivet slik at jeg kjenner en deilig følelse. Det varer en kort stund, kanskje 30 sekunder hver gang, men ofte kan jeg gjøre det noen ganger etter hverandre. Men jeg har alltid lurt på om det er mange som gjør dette/ om det er normalt? Jeg har selvsagt aldri turt å snakke med noen om dette, bortsett fra mamma som så meg gjøre det da jeg var liten. Jeg tør ikke å snakke mye med henne om dette, fordi jeg synes det er så utrolig flaut. Skulle gjerne ha hørt fra andre kvinner om dette er noe flere gjør. Når onanering blir tema med en mann eller venninner synes jeg alltid at det er så vanskelig å snakke om, fordi mange ikke helt forstår at ikke alle har behov for å onanere slik mange kanskje ser for seg at vi kvinner gjør (med hånden eller hjelpemidler). Fordi jeg synes det er flaut å fortelle om min måte å tilfredsstille meg selv på, har jeg endt opp med å si at jeg ikke onanerer, fordi jeg ikke onanerer på nevnte måte. Enkelte venninner har påstått at da har jeg vel ikke funnet helt ut av det enda, men det stemmer jo ikke, fordi jeg har prøvd alt annet. Dessuten stemmer det jo heller ikke 100% at jeg ikke onanerer, da jeg kan jo tilfredsstille meg på annen måte. Anonymkode: 2b3f2...df9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #2 Skrevet 22. juli 2018 Tenning og tilfredsstillelse av knipeøvelser? Altså det kan jo føles godt når jeg har holdt på en liten stund, men jeg for min del må ha mer for å bli helt fornøyd. Slutt å skam deg over egen seksualitet, er ikke noe ille akkurat. Anonymkode: 777fa...b8a 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #3 Skrevet 22. juli 2018 Ikke noe å skamme seg over- du burde være glad for at det skal så lite til før du kommer! Det viktigste er jo at du får det deilig, ikke hvordan. Anonymkode: 014c5...5b6 3
John McClane Skrevet 22. juli 2018 #4 Skrevet 22. juli 2018 Ønsker du hjelp til å komme når du onanerer med fingre eller annet? Siden du kan komme, selv om den er på en spesiell måte så kan nok det rettes mot det at du ikke har fått ut såpe og annet i Flott at du har funnet en måte å få orgasme på, alle trenger litt aktivitet i systemet enten det er fysisk forflyttelse eller man beveger seg individuelt.Men jeg er rimelig sikker på at du kan klare det på andre måter og steder også, du må bare finne veien du skal gå og så må du gi full gass og gi alt. Men det kan vi jo snakkes om. Håper du har det bra!
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #5 Skrevet 22. juli 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe å skamme seg over- du burde være glad for at det skal så lite til før du kommer! Det viktigste er jo at du får det deilig, ikke hvordan. Anonymkode: 014c5...5b6 Jeg kommer ikke av det. 1 time siden, John McClane skrev: Ønsker du hjelp til å komme når du onanerer med fingre eller annet? Siden du kan komme, selv om den er på en spesiell måte så kan nok det rettes mot det at du ikke har fått ut såpe og annet i Flott at du har funnet en måte å få orgasme på, alle trenger litt aktivitet i systemet enten det er fysisk forflyttelse eller man beveger seg individuelt.Men jeg er rimelig sikker på at du kan klare det på andre måter og steder også, du må bare finne veien du skal gå og så må du gi full gass og gi alt. Men det kan vi jo snakkes om. Håper du har det bra! Som jeg skrev i HI så er jeg rimelig lei av å høre akkurat det der. Nei jeg tilfredsstilles ikke av det du nevner, og kommer ikke til å gjøre det heller. Så jeg vil ikke ha noen råd om det. Og ja jeg har det veldig bra. Anonymkode: 2b3f2...df9
John McClane Skrevet 22. juli 2018 #6 Skrevet 22. juli 2018 Nå trodde sikkert du at jeg tilbød meg selv for å hjelpe, noe jeg ikke gjør til noen! Det var bare et spm da slike ting ofte kan føles feil etc. Du tilfredsstilles ikke av det jeg skriver? Du mener sikkert det at jeg sier at du kan få det til på andre måter da du klarer på en spes måte? Jeg vet jo ikke noe om hva du har gjort og hvordan du er men skal ikke påstå noe du ikke er enig i, så det har du jo rett i, Men jeg ønsker å forklare meg litt rundt det jeg nevnte og de uttalelsene jeg kom med. Jeg har inntrykk av at du er alene både når du prøvde de tingene du skrev og ellers? Mulig jeg tar feil men det vil vise seg etter hvert. Er du alene eller i et forhold? Når en er alene så er det mange som ønsker å ha regelmessig sex med seg selv og variere en del når det gjeler hva de vil gjøre og hvilke redskap/leketøy de vil bruke. Det er alltid deilig å kunne velge og variere, det gir litt frihets følelse. Men du, når jeg såvidt har nevnt eller svart på ting som har med sex å gjøre så virker det som du blir veldig irritert og like før du ber meg dra en viss plass😉 Hva er grunnen til det, har du nok personer å prate med? Jeg har selvsagt ikke noe med hva du gjør i ditt sexliv osv men grunnen til at jeg skrev var at jeg fikk inntrykket av at du kom inn på dette selv i det du skrev og at du ønsket svar? Jeg vet ikke hvor du bor engang, bor du østafjells? Jeg bor i Bergen, om du ikke visste det. De tingene/rådene jeg skrev til deg og som du ikke ville høre noe av var bare ment som generell oppfatning av hva hvor en starter om en har lyst til å se på det selv. Hvorvidt du kan endre noe av de tingene jeg nevnte er kanskje umulig av ymse årsaker som jeg ikke vet noe om. Skulle vi sagt noe mer om dette så måtte du nesten fortalt meg om dette slik at jeg visste fakta. Jeg ser jo at du blir irritert når jeg sier det jeg sier og det er tydeligvis mange andre som sier det i tillegg. Jeg ønsker å stille et spm til deg og det er hvordan du kan si at det ikke vil hjelpe og at det spiller liten rolle hva du bruker på hvor for dette gjelder ikke deg? Om du føler du har prøvd alt utallige ganger uten hell så kan vel det være en grunn kanskje? Hvis det er medisinske grunner for det så vil nok det være riktig at det ikke lar seg løse nå, men er det det? Og du er lei av at alle skriver til deg og foreslår ting så er det et resultat fra hint i teksten din. Men kan du si noe mer om hva som hindrer deg i å legge en plan og gjøre et forsøk når vi alle vi mener løsningen ligger samme sted? Det burde vel tyde på at vi er inne på noe? Det virker som du kritiserte meg også for å si samme sted som alle andre forleden da du sa jeg ikke var noe spesiell men kun som alle andre. Jammen hverken jeg eller de andre har ikke gjort noe enda, hvordan kan du da si at jeg ikke skiller meg ut fra de andre i måten jeg angriper slike problemer på?😉 Håper du får en super søndag i sommerlandet norge og så ser jeg frem til å høre fra deg! Stor klem fra meg!😍
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #7 Skrevet 22. juli 2018 Dytter tråden. Noen (flere) kvinner som kan svare meg? Anonymkode: 2b3f2...df9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #8 Skrevet 22. juli 2018 Din måte å onanere på er da helt normal. Mange som gjør det på samme måte som deg. Anonymkode: 05a09...c46
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #9 Skrevet 22. juli 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Din måte å onanere på er da helt normal. Mange som gjør det på samme måte som deg. Anonymkode: 05a09...c46 Hvordan vet du dette? Er du selv kvinne? Anonymkode: 2b3f2...df9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #10 Skrevet 22. juli 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du dette? Er du selv kvinne? Anonymkode: 2b3f2...df9 Ja, er kvinne. Trodde forøvrig at dette var noe de fleste visste? Mener også at denne metoden står listet opp i boka, Jenter som kommer (tror den heter det). Anonymkode: 05a09...c46
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #11 Skrevet 22. juli 2018 Ingenting å skamme seg over, ingenting unaturlig og det finnes flere måter å tilfredsstille seg selv. Har du noen gang hatt orgasme? Synes du det er godt når du berører klitoris eller føles det som "ingenting"? Hvordan er det når du har sex med menn/kvinner, hvis du har? Når jeg var mindre var det knipeøvelser som tilfredsstilte meg. Når jeg ble eldre og lærte mer om min egen kropp, prøvet og feilet, fant jeg ut hvordan jeg skulle gjøre det for å få orgasme. Det var som at kroppen også måtte "lære" å synes at å ta på klitoris skulle være godt på en måte. Anonymkode: b732a...4dc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #12 Skrevet 22. juli 2018 Jeg strammer også musklene der nede for å komme, men gnir på klitoris samtidig. Anonymkode: 22beb...654 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #13 Skrevet 22. juli 2018 Gjør ikke mange barn det da? Jeg gjorde i hvert fall det samme som deg og gjør det enda i voksen alder. Klitorisen blir stimulert på en litt annen måte, det føles ut som at den blir stimulert litt mer innenfra på en måte! Anonymkode: d8c70...930
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #14 Skrevet 22. juli 2018 Jeg kommer heller ikke ved hjelp av fingrene. Ikke mine egne fingre iallefall. Jeg kan komme av mannens fingre, men da er det jo ikke lenger onani. Jeg kommer ved hjelp av dusjslange. Skrur av dusjhode, og stimulerer med med vannstrålen. Dette fant jeg ut av da jeg var 14 år. Ellers kommer jeg ved å ha en dildo inni, og en vibrator på klitten. Kan også komme kun ved vibrator, men da ikke så sterkt. Synes ikke at du burde skamme deg. Å ha seksuelle behov er helt naturlig, og veldig bra. Anonymkode: 9e54a...986
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå