AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #21 Skrevet 22. juli 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det har jo ikke ført til noe mer enn redsel for vår det, så virket mot sin hensikt kan du si. Vi får se hva prøvene sier, de lyver vertfall ikke om de går ned! Og da blir det vel rett på sykehuset i stedet. /ts Anonymkode: 709a3...3a7 Om det går ned blir man ikke sendt til sykehuset. Ingen ting som kan gjøres da. Så tidlig fikser kroppen selv. Når det er sakt så ser jeg her ingen grunn til å tro at dette går feil vei Anonymkode: f5a42...71c 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #22 Skrevet 22. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Om det går ned blir man ikke sendt til sykehuset. Ingen ting som kan gjøres da. Så tidlig fikser kroppen selv. Når det er sakt så ser jeg her ingen grunn til å tro at dette går feil vei Anonymkode: f5a42...71c Okei, har bare lest at de med MA har blitt henvist til sykehuset for å utføre aborten enten ved piller eller utskraping. Har ikke villet lese for mye før det er tilfelle så jeg vet absolutt ikke om jeg må inn til sykehus eller bare får resept av lege her jeg bor. Får håpe du har rett og at alt går fint Takk for svar! /ts Anonymkode: 709a3...3a7
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #23 Skrevet 22. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes egentlig dere burde klage og få tilbake pengene dere har betalt dersom dette var privat. En god, seriøs, privat klinikk burde fortalt dere at utvendig så tidlig ikke er noe vits og kan føre til unødvendige bekymringer. Spesielt når du er førstegangs og det faktisk ikke er meningen at du skal vite alt, så dette var useriøst av klinikken. Nevnte de i det hele tatt noe om dette med at fram til uke 12 burde det være innvendig? Eller ville de ha deg tilbake i uke 8 for en ny utvendig? I ditt tilfelle tror jeg at jeg ville prøvd å få pengene tilbake og heller valgt en annen klinikk for en tidlig innvendig ul. Og bare så du er forberedt ts, seriøse jordmødre og leger venter til godt ute i svangerskapet med å lete etter hjertelyd med doppler, rett og slett fordi den er vanskelig å finne og det fort kan føre til unødvendige bekymringer. Så ikke etterspør hjertelyd og slikt på første svangerskapskontroll Anonymkode: 6b5a6...696 Blir nok ikke å klage, de tilbyr jo bare en tjeneste som jeg frivillig har valgt å kjøpe. Vil tro de har så mange fornøyde fordi de kvinnene har vært lengre i svangerskapet Hun sa vi ikke skulle ta sorgene på forskudd, som jeg selvsagt gjorde likevel, men at jeg skulle få sjekket HCG og komme tilbake etter hennes ene uke ferie for en ny UL. Den betaler vi jo ikke for, og om alt er normalt på prøvene tenker jeg det ikke skader at hun får fulgt opp som hun ønsker. Det vil fortsatt være tidlig da og, men vi vil jo med en gang se om embryo har vokst på 2 uker eller fortsatt er på 6+1. Da har ikke det bankende hjertet så mye å si ettersom jeg nå vet det kan være vanskelig å finne Skal også snakke med legen min når prøvene foreligger og få litt mer hjelp av henne. Takker veldig for svar fra deg, setter pris på det 🙂 /ts Anonymkode: 709a3...3a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå