AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #1 Skrevet 21. juli 2018 Har du en positiv eller negativ familie? Løfter de deg opp eller trykker de deg nwd? Oppmuntrer de deg i dine valg eller bryr de seg ikke? Anonymkode: 68afb...fc8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #2 Skrevet 21. juli 2018 Rimelig negativ familie. Men var jeg som fikk all posiviteten, så går greit. Er Ingen som med negativitet klarer å dytte meg ned. Tror de har nok med seg å sitt. Det er så klart mye mer slitsomt å se mørkt på livet, så forstår godt de har nok med sitt😆 Anonymkode: f239e...bcf 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #3 Skrevet 21. juli 2018 Negativ familie, mobbekultur fra far, ingen viser interesse for de andre, hverken dengang som ungdommer i barndomshjemmet om skole, venner og viktige fremtidsvalg, og heller ingenting nå i godt voksen alder. Anonymkode: 9f8b8...fe4 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #4 Skrevet 21. juli 2018 "Realistisk" familie. Veldig kjedelig. Opplever ikke at noen drar meg ned med vilje, men de er veldig sånn at de ser på ting som "tøft, hardt" og da er det liksom ikke noen vits i å satse på noe som krever mye "fordi det er så mange om benet" . Slike holdninger gjør se en fort kan miste troen på seg selv. Anonymkode: e7b6f...f9c 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #5 Skrevet 21. juli 2018 Veldig veldig positiv!! Noen ganger blir jeg nesten litt «flau», selv om jeg er voksen😂 Snakker med alle, ler mye og er egentlig helt utrolige. Mulig noen synes vi er «too much», men hjelpes meg så glad jeg er i familien min, og hvor heldig jeg har vært. Anonymkode: ce8e2...614 3
Jadzia Skrevet 21. juli 2018 #6 Skrevet 21. juli 2018 Jeg er familiens sorte får på begge sider av familien, så.... Men noen er verre enn andre, og selv om jeg feks vet at mamma og mormor er veldig oppgitt over meg i perioder, så vet jeg også at de alltid er der hvis det er noe.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #7 Skrevet 21. juli 2018 Så lenge jeg gjør det jeg vil helhjertet så støtter familien min meg i hva enn jeg måtte finne på. Sånn ellers er de også veldig positive til alt og alle, helt til de får en ev. grunn til å ikke være det. De stiller opp, støtter og heier der det trengs. Love it. Anonymkode: 01085...6e8 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #8 Skrevet 21. juli 2018 Kritiske, bortsett fra faren min som støtter meg uansett hva. Ganske tragisk når man er 42 år og single:/ Anonymkode: 72bac...0bf
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #9 Skrevet 21. juli 2018 Som mor og kone holder jeg meg stort sett positiv til familiens innfall, men ikke på bekostning av realisme. Kommer selv fra en litt urealistisk-positiv familie der en typisk uttalelse kunne være "Ja, men det er helt klart en kjempeidé å si opp jobben og dra til Hellas for å dyrke oliven, selv om du ikke kan noe om verken oliven eller gårdsdrift og synes at gresk er helt gresk! Dette blir du rik på!" og selv om det er langt mer hyggelig enn en negativ familie er det ikke så veldig praktisk. Men holder meg positiv og støttende så lenge jeg kan. Anonymkode: ef9da...c77 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #10 Skrevet 21. juli 2018 Negativ. Mamma var psykisk syk og pappa stakk hodet i sanden. Jeg ble den skadelidende. Har likevel klart meg bra siden jeg sto på egne bein tidlig. Anonymkode: 860e1...e1c 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #11 Skrevet 21. juli 2018 Negative. Særlig faren min. Aldri møtt en verre man i mitt liv.. Anonymkode: e61da...4a1
Tanuki Skrevet 21. juli 2018 #12 Skrevet 21. juli 2018 Normal realistisk kjedelig familie, dem er veldig opptatt av A4 livet, "stabilitet og trygghet". Jeg har gått mine egne veier, og har stort sett fått støtte selv om de ikke alltid har vært enige i valget mitt.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2018 #13 Skrevet 21. juli 2018 Negativ og begrenset tankegang, ser aldri muligheter. Det har jeg arvet dessverre. Anonymkode: cea24...4e9 1
BerntHulken Skrevet 21. juli 2018 #14 Skrevet 21. juli 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du en positiv eller negativ familie? Løfter de deg opp eller trykker de deg nwd? Oppmuntrer de deg i dine valg eller bryr de seg ikke? Anonymkode: 68afb...fc8 Ganske negativ. Jeg fikk aldri høre at noen var glad i meg da jeg var liten, men fikk alltid høre hvis jeg gjorde noe galt. Når det gjelder mine valg så er det mer slik "meeh"-holdning. Som regel ikke så interesserte. Jeg skulle ønske jeg fikk min egen familie, og kunne gjøre alt helt motsatt mot mine barn. Men jeg er blitt så ødelagt og kommet så skeivt ut i voksenlivet (flere faktorer som spiller inn) at jeg anser løpet som kjørt. 1
Duff Skrevet 22. juli 2018 #16 Skrevet 22. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Negativ og begrenset tankegang, ser aldri muligheter. Det har jeg arvet dessverre. Anonymkode: cea24...4e9 Det kan du trene opp. Har negativ familie selv og sliter med det samme men øver på å ikke ta arven med meg lenger. Det er stopp nå.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #17 Skrevet 22. juli 2018 Helt syk familie og stort sett bare negative. Stor familie, fæle brødre bortsett fra en og mine søstre. Far som stadig har mobbet og generelt vært nedlatende om alt. Mor psykisk syk og helt fjern. Far har underkuet henne siden jeg ble født. Manglet helt basic behov som klær, skap, sko og diverse random. Søsken er skadelidende med angst og diverse. Måtte stikke av og skape mitt eget liv. Jeg lærte meg klokka etter at jeg fant mannen i mitt liv. Han lærte meg mye og støtter meg. I dag har jeg universitetsgrad. Klarte meg bra tross mye negativt dritt. Mange familiemedlemmer fra helvete. Anonymkode: 6737b...144
Nuttery Skrevet 22. juli 2018 #19 Skrevet 22. juli 2018 Vil ikke si de er negative om alt, men i allefall om store avgjørelser. Det er trist, men sånn er det dessverre
*Budeia* Skrevet 22. juli 2018 #20 Skrevet 22. juli 2018 Positiv utad for andre, negativ innenfor husets 4 vegger. Kan ikke huske sist jeg fikk en klem eller ble inkludert i noe sosialt med familien. Jeg faller alltid utenfor. Enveiskommunikasjon, der jeg alltid reiser bort på besøk. Ingen kommer til meg og mine. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå